Po włożeniu silnika nie odpala...

Wszystko na temat silników CA

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
Saqu
-#Sympatyk
-#Sympatyk
Posty: 1033
Rejestracja: ndz 17 kwie, 2011 20:18
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

wtryski nie pozamieniane kolejnością? miałeś starą wiązkę ? czy nową robiłeś?
Poszukuję...
Exerius
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 31
Rejestracja: czw 17 paź, 2013 22:38
Lokalizacja: Gorzów Wlkp

Wiązkę miałem tylko była już przegrzebana i jakoś dziwnie to wszystko było zrobione. Miesiąc nad nią siedziałem i sprawdzałem ale wydaje mi się że to jej wina bo po prostu nie mam pomysłu. Jak z ta listwą wtryskową, da się ją wyciągnąć bez ściągania całego kolektora dolotowego?
Awatar użytkownika
Saqu
-#Sympatyk
-#Sympatyk
Posty: 1033
Rejestracja: ndz 17 kwie, 2011 20:18
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

a takie ustrojstwo na lewym kielichu montowane od regulacji ciśnienia paliwa masz podłączone? PT tak samo?
Gdzie teraz trzymasz furmanke?
Poszukuję...
Exerius
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 31
Rejestracja: czw 17 paź, 2013 22:38
Lokalizacja: Gorzów Wlkp

Pewnie chodzi Ci o ten rezystor do wtryskow? Jezeli tak to mam, PT i CASY mam po 2 podmienialem i nic. W sumie czasami jest takie cos ze jak kreci sie rozrusznikiem i lekko przestawi casa to rozrusznik sie blokuje, nie wiem nawet o co chodzi
Awatar użytkownika
Saqu
-#Sympatyk
-#Sympatyk
Posty: 1033
Rejestracja: ndz 17 kwie, 2011 20:18
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

nie, chodzi mi o takie ustrojstwo które steruje podciśnienie na regulator ciśnienia paliwa, seryjnie idzie wężyk z kolektora na lewy kielich, i z tamtąd wraca do regulatora ciśnienia paliwa, nie pamiętam jak się to nazywa.
Jak masz podpięty regulator ciśnienia paliwa?
Poszukuję...
Exerius
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 31
Rejestracja: czw 17 paź, 2013 22:38
Lokalizacja: Gorzów Wlkp

Regulator jest podlaczony od razu do kolektora dolotowego, o ile dobrze pamietam to na tylnej scianie dolotu, zaraz przy grodziowce.

Tak jak tutaj : http://img191.imageshack.us/img191/5779/rs131494.jpg
Ostatnio zmieniony czw 21 lis, 2013 12:26 przez Exerius, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Furious
Stały gość
Stały gość
Posty: 298
Rejestracja: sob 15 gru, 2012 09:26
Lokalizacja: Warszawa Bielany
Kontakt:

Listwe i wtryski da rade wyciągnąc bez ściągania ssaka, robiłem to ostatnio.
Podmień świece.
Ostatnio zmieniony czw 21 lis, 2013 13:22 przez Furious, łącznie zmieniany 1 raz.
Exerius
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 31
Rejestracja: czw 17 paź, 2013 22:38
Lokalizacja: Gorzów Wlkp

Dziwne z ta listwa bo u mnie nie dalo sie nawet ruszyc od strony regulatora cisnienia. Zadam teraz takie glupie pytanie, swiece od KA24E nie beda pasowaly do CA nie?
Awatar użytkownika
Golec
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 374
Rejestracja: ndz 27 mar, 2011 12:36
Lokalizacja: Piaseczno

Saqu pisze:a takie ustrojstwo na lewym kielichu montowane od regulacji ciśnienia paliwa masz podłączone? PT tak samo?
Gdzie teraz trzymasz furmanke?
To ustrojstwo najlepiej calkowicie wywalic, bo nie daje nic pozytecznego :p
Exerius pisze:Dziwne z ta listwa bo u mnie nie dalo sie nawet ruszyc od strony regulatora cisnienia. Zadam teraz takie glupie pytanie, swiece od KA24E nie beda pasowaly do CA nie?
Musisz odkrecic przewody paliwowe, chyba na 2 srubkach sie trzymaja. Jak masz świece z KA i CA to je porównaj i ewentualnie spróbuj wkrecic, ale palcami i nie zadnym kluczem, aby nie uszkodzic gwintu w glowicy.

Dolot caly masz pospinany? Moj nissan nie chciał odpalic jak nie mial pospinanego calego dolotu.

Nie czaje bazy, jak przekrecenie CAS moze wywolac zablokowanie rozrusznika :p
Awatar użytkownika
Saqu
-#Sympatyk
-#Sympatyk
Posty: 1033
Rejestracja: ndz 17 kwie, 2011 20:18
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Golec pisze: To ustrojstwo najlepiej calkowicie wywalic, bo nie daje nic pozytecznego :p
wywal je całkowicie i nie odpalisz ;)

odpinasz wężyki idące do niego i regulator łączysz z kolektorem bezpośrednio. Ale kostki elektryczne zostają podpięte.
Jak chciałem to wywalić to szybko podpiąłem to elektrycznie z powrotem ;)
Poszukuję...
Exerius
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 31
Rejestracja: czw 17 paź, 2013 22:38
Lokalizacja: Gorzów Wlkp

Golec pisze: Nie czaje bazy, jak przekrecenie CAS moze wywolac zablokowanie rozrusznika :p
No właśnie ja też nie czaje i wydaje mi się to wręcz niemożliwe : D

To aż taki problem jest z podcisnienami odma i dolotem, że jak nie jest podłączone wszystko to nawet nie spróbuje lekko zagadać? Aktualnie właśnie założone są świece od KA ponieważ te od CA wyglądały już na zużyte, a te od wolnossaka maja przelatane z 15-20km. Więc świecy bym nie obwiniał. Iskrę też dają taką zdrową. Zostaje dolot oraz podcisnienia i odmy...

Saqu tego regulatora nawet nie mam, kostek do niego także może powodem jest to że to 240sx?
Ostatnio zmieniony czw 21 lis, 2013 23:46 przez Exerius, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
mielnik
Stały gość
Stały gość
Posty: 409
Rejestracja: śr 20 kwie, 2011 17:56
Lokalizacja: Wrocław

Golec pisze:

Nie czaje bazy, jak przekrecenie CAS moze wywolac zablokowanie rozrusznika :p
A widzisz bo może :P Urwał mi się kiedyś bolec od casa i wlasnie przy probie odpalania rozrusznik krecil dlugo i po chwili sie blokowal nagle z piskiem
Awatar użytkownika
Furious
Stały gość
Stały gość
Posty: 298
Rejestracja: sob 15 gru, 2012 09:26
Lokalizacja: Warszawa Bielany
Kontakt:

rozrusznik nie ma żadnego związku z CASem..
Awatar użytkownika
Saqu
-#Sympatyk
-#Sympatyk
Posty: 1033
Rejestracja: ndz 17 kwie, 2011 20:18
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Exerius pisze:Saqu tego regulatora nawet nie mam, kostek do niego także może powodem jest to że to 240sx?
a mówimy o CA? jeśli tak to brakuje ci pare rzeczy w takim razie...
nie pamiętam teraz w której wiązce szły te kostki, czy w silnikowej czy w tej z kabiny wychodzącej po lewo
Poszukuję...
Exerius
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 31
Rejestracja: czw 17 paź, 2013 22:38
Lokalizacja: Gorzów Wlkp

Saqu pisze: a mówimy o CA? jeśli tak to brakuje ci pare rzeczy w takim razie...
nie pamiętam teraz w której wiązce szły te kostki, czy w silnikowej czy w tej z kabiny wychodzącej po lewo
Juz pisalem ze dosyc dlugo bawilem sie z kabelkami zeby to ogarnac. Moglbys powiedziec jak wg schematu wiazki z serwisowki nazywa sie ten dynks o ktorym mowisz?

Jesli chodzi o czujnik spalania stukowego to ma on jakis wplyw na to ze nie pali?
Ostatnio zmieniony pt 22 lis, 2013 11:24 przez Exerius, łącznie zmieniany 1 raz.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki CA”