Po włożeniu silnika nie odpala...
Moderator: Moderator
wtryski nie pozamieniane kolejnością? miałeś starą wiązkę ? czy nową robiłeś?
Poszukuję...
-
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 31
- Rejestracja: czw 17 paź, 2013 22:38
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Wiązkę miałem tylko była już przegrzebana i jakoś dziwnie to wszystko było zrobione. Miesiąc nad nią siedziałem i sprawdzałem ale wydaje mi się że to jej wina bo po prostu nie mam pomysłu. Jak z ta listwą wtryskową, da się ją wyciągnąć bez ściągania całego kolektora dolotowego?
a takie ustrojstwo na lewym kielichu montowane od regulacji ciśnienia paliwa masz podłączone? PT tak samo?
Gdzie teraz trzymasz furmanke?
Gdzie teraz trzymasz furmanke?
Poszukuję...
-
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 31
- Rejestracja: czw 17 paź, 2013 22:38
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Pewnie chodzi Ci o ten rezystor do wtryskow? Jezeli tak to mam, PT i CASY mam po 2 podmienialem i nic. W sumie czasami jest takie cos ze jak kreci sie rozrusznikiem i lekko przestawi casa to rozrusznik sie blokuje, nie wiem nawet o co chodzi
nie, chodzi mi o takie ustrojstwo które steruje podciśnienie na regulator ciśnienia paliwa, seryjnie idzie wężyk z kolektora na lewy kielich, i z tamtąd wraca do regulatora ciśnienia paliwa, nie pamiętam jak się to nazywa.
Jak masz podpięty regulator ciśnienia paliwa?
Jak masz podpięty regulator ciśnienia paliwa?
Poszukuję...
-
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 31
- Rejestracja: czw 17 paź, 2013 22:38
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Regulator jest podlaczony od razu do kolektora dolotowego, o ile dobrze pamietam to na tylnej scianie dolotu, zaraz przy grodziowce.
Tak jak tutaj : http://img191.imageshack.us/img191/5779/rs131494.jpg
Tak jak tutaj : http://img191.imageshack.us/img191/5779/rs131494.jpg
Ostatnio zmieniony czw 21 lis, 2013 12:26 przez Exerius, łącznie zmieniany 1 raz.
To ustrojstwo najlepiej calkowicie wywalic, bo nie daje nic pozytecznegoSaqu pisze:a takie ustrojstwo na lewym kielichu montowane od regulacji ciśnienia paliwa masz podłączone? PT tak samo?
Gdzie teraz trzymasz furmanke?
Musisz odkrecic przewody paliwowe, chyba na 2 srubkach sie trzymaja. Jak masz świece z KA i CA to je porównaj i ewentualnie spróbuj wkrecic, ale palcami i nie zadnym kluczem, aby nie uszkodzic gwintu w glowicy.Exerius pisze:Dziwne z ta listwa bo u mnie nie dalo sie nawet ruszyc od strony regulatora cisnienia. Zadam teraz takie glupie pytanie, swiece od KA24E nie beda pasowaly do CA nie?
Dolot caly masz pospinany? Moj nissan nie chciał odpalic jak nie mial pospinanego calego dolotu.
Nie czaje bazy, jak przekrecenie CAS moze wywolac zablokowanie rozrusznika
wywal je całkowicie i nie odpaliszGolec pisze: To ustrojstwo najlepiej calkowicie wywalic, bo nie daje nic pozytecznego
odpinasz wężyki idące do niego i regulator łączysz z kolektorem bezpośrednio. Ale kostki elektryczne zostają podpięte.
Jak chciałem to wywalić to szybko podpiąłem to elektrycznie z powrotem
Poszukuję...
-
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 31
- Rejestracja: czw 17 paź, 2013 22:38
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp
No właśnie ja też nie czaje i wydaje mi się to wręcz niemożliwe : DGolec pisze: Nie czaje bazy, jak przekrecenie CAS moze wywolac zablokowanie rozrusznika
To aż taki problem jest z podcisnienami odma i dolotem, że jak nie jest podłączone wszystko to nawet nie spróbuje lekko zagadać? Aktualnie właśnie założone są świece od KA ponieważ te od CA wyglądały już na zużyte, a te od wolnossaka maja przelatane z 15-20km. Więc świecy bym nie obwiniał. Iskrę też dają taką zdrową. Zostaje dolot oraz podcisnienia i odmy...
Saqu tego regulatora nawet nie mam, kostek do niego także może powodem jest to że to 240sx?
Ostatnio zmieniony czw 21 lis, 2013 23:46 przez Exerius, łącznie zmieniany 1 raz.
A widzisz bo może Urwał mi się kiedyś bolec od casa i wlasnie przy probie odpalania rozrusznik krecil dlugo i po chwili sie blokowal nagle z piskiemGolec pisze:
Nie czaje bazy, jak przekrecenie CAS moze wywolac zablokowanie rozrusznika
a mówimy o CA? jeśli tak to brakuje ci pare rzeczy w takim razie...Exerius pisze:Saqu tego regulatora nawet nie mam, kostek do niego także może powodem jest to że to 240sx?
nie pamiętam teraz w której wiązce szły te kostki, czy w silnikowej czy w tej z kabiny wychodzącej po lewo
Poszukuję...
-
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 31
- Rejestracja: czw 17 paź, 2013 22:38
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Juz pisalem ze dosyc dlugo bawilem sie z kabelkami zeby to ogarnac. Moglbys powiedziec jak wg schematu wiazki z serwisowki nazywa sie ten dynks o ktorym mowisz?Saqu pisze: a mówimy o CA? jeśli tak to brakuje ci pare rzeczy w takim razie...
nie pamiętam teraz w której wiązce szły te kostki, czy w silnikowej czy w tej z kabiny wychodzącej po lewo
Jesli chodzi o czujnik spalania stukowego to ma on jakis wplyw na to ze nie pali?
Ostatnio zmieniony pt 22 lis, 2013 11:24 przez Exerius, łącznie zmieniany 1 raz.