szklanki
Moderator: Moderator
sam sobie odpowiem trzeba rozbierac i czyscic
... no mazna po wierzchy wysmarowac i tak sie wezre... GOSCIU mial racje jestem niedoro-zwojem...
ja pier..le jak ja pisze kaszub naucz mnie w koncu czytac bo to wicha co ja wyczyniam
ca18det JDM stage 2, PRESTIŻ garage
ja pier..le jak ja pisze kaszub naucz mnie w koncu czytac bo to wicha co ja wyczyniam
ca18det JDM stage 2, PRESTIŻ garage
- Furious
- Stały gość
- Posty: 298
- Rejestracja: sob 15 gru, 2012 09:26
- Lokalizacja: Warszawa Bielany
- Kontakt:
Czy popychacze stukają zawsze czy tylko na jakimś obciążeniu silnika?
Bo u mnie jakieś stuki dochodzą tylko gdy pojawia się jakieś obciążenie sillnika, a przy spokojniej jezdzie (ze stałą predkością) i na wolnych nic nie stuka...
Bo u mnie jakieś stuki dochodzą tylko gdy pojawia się jakieś obciążenie sillnika, a przy spokojniej jezdzie (ze stałą predkością) i na wolnych nic nie stuka...
- Draxan
- Postojebca
- Posty: 1642
- Rejestracja: czw 23 cze, 2011 20:52
- Lokalizacja: UK - Bridgend / PL - Kraków
- Kontakt:
a to w takim razie nie nawala Ci panewka?
Projekt 300ZX z32 Twin Turbo (504BHP / 630Nm) :
Temat - topics37/z32-stock-300zx-twin-turbo-vt20452.htm
Foty - https://picasaweb.google.com/draxan1980 ... directlink
Temat - topics37/z32-stock-300zx-twin-turbo-vt20452.htm
Foty - https://picasaweb.google.com/draxan1980 ... directlink
- MEFisto087
- Redaktor
- Posty: 4107
- Rejestracja: pt 08 paź, 2010 12:29
- Lokalizacja: WM_____
Draxan, dobrze pisze posłuchaj dokładnie silnika bo szklanki walą non stop, a "delikatna" panewka tylko w pewnym przedziale obrotów na samym początku
Sucz 200sx S13
Pickup D22
Parch Patrol Y60<= Sprzedany
Opinie w dziale Giełda
"If it isn’t broken, don’t fix it"
Pickup D22
Parch Patrol Y60<= Sprzedany
Opinie w dziale Giełda
"If it isn’t broken, don’t fix it"
- Furious
- Stały gość
- Posty: 298
- Rejestracja: sob 15 gru, 2012 09:26
- Lokalizacja: Warszawa Bielany
- Kontakt:
To nie panewka (słyszałem ich troche).
Stuka w każdym przedziale obrotów (od którego obciąże silnik na więcej niż 500mbar podciśnienia) i jest to cykliczny,regularny dzwięk.
Panewka stuka nieregularnie.. i słychać ją też na wolnych obrotach.
No nic.. tak chyba sie nic nie dowiem, ściągne wałki to obadam szklanki i ew. będe szukał dalej.
Stuka w każdym przedziale obrotów (od którego obciąże silnik na więcej niż 500mbar podciśnienia) i jest to cykliczny,regularny dzwięk.
Panewka stuka nieregularnie.. i słychać ją też na wolnych obrotach.
No nic.. tak chyba sie nic nie dowiem, ściągne wałki to obadam szklanki i ew. będe szukał dalej.
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
ale jak chcesz obadac te szklanki?tak na oko ?-szkoda Twojej roboty.Furious pisze:To nie panewka (słyszałem ich troche).
Stuka w każdym przedziale obrotów (od którego obciąże silnik na więcej niż 500mbar podciśnienia) i jest to cykliczny,regularny dzwięk.
Panewka stuka nieregularnie.. i słychać ją też na wolnych obrotach.
No nic.. tak chyba sie nic nie dowiem, ściągne wałki to obadam szklanki i ew. będe szukał dalej.
masz wskaznik cisnienia oleju?sa jaies spadki cisnienia?
jesli to szklanki i stukaja cichutko-to niczym sie nie przejmuj i spokojnie jezdzij.
mozesz zmienic olej na jakis inny-czasem to pomaga.
k
Niestety tak przez internet to niczego nie slychac i nie ma jak Ci pomoc.
tak jak piszesz to jeszcze moze stukac kucizna na zimnym-ale tej pewnie nie masz.
- Furious
- Stały gość
- Posty: 298
- Rejestracja: sob 15 gru, 2012 09:26
- Lokalizacja: Warszawa Bielany
- Kontakt:
Kucizny nie ma, tak samo stuka na zimnym i ciepłym. Wskaźnik ciśnienia oleju jest i wskazania nie odbiegają od tych które były przed stukami.
Zaczęło stukać na trackday`u przy temp oleju 120stC.
Stuki dobiegają z głowicy, mam wrażenie że z okolicy 4 cylindra po stronie wydechowej (na wolnych obrotach przy gwałtowanym dodatniu gazu przez chwilke jakby to słychać stąd taki wniosek), ale mocno słychać podczas jazdy.
Szklanki miałem plan wyciągnąć, rozebrać, wyczyścić... innych pomysłów nie mam.
Zaczęło stukać na trackday`u przy temp oleju 120stC.
Stuki dobiegają z głowicy, mam wrażenie że z okolicy 4 cylindra po stronie wydechowej (na wolnych obrotach przy gwałtowanym dodatniu gazu przez chwilke jakby to słychać stąd taki wniosek), ale mocno słychać podczas jazdy.
Szklanki miałem plan wyciągnąć, rozebrać, wyczyścić... innych pomysłów nie mam.
Ostatnio zmieniony czw 08 maja, 2014 10:31 przez Furious, łącznie zmieniany 1 raz.
- kamilp1908
- -#Klubowicz
- Posty: 1433
- Rejestracja: śr 30 maja, 2007 07:06
- Lokalizacja: Płock/Warszawa
- Kontakt:
Kiedyś otrzymałem radę jak sprawdzić szklanki w CA (od poprzedniego właściela).
Bierzesz wkrętak i sprawdzasz każdą szklankę czy da się wcisnąć przy jego pomocy. Te co się dają łatwo wcisnąć są do wymiany/czyszczenia. Nie wiem na ile to się sprawdzi, ale można spróbować.
Bierzesz wkrętak i sprawdzasz każdą szklankę czy da się wcisnąć przy jego pomocy. Te co się dają łatwo wcisnąć są do wymiany/czyszczenia. Nie wiem na ile to się sprawdzi, ale można spróbować.
Turbo zaczyna pompować, a tylne koła wariować
- Furious
- Stały gość
- Posty: 298
- Rejestracja: sob 15 gru, 2012 09:26
- Lokalizacja: Warszawa Bielany
- Kontakt:
OK, to nie były szklanki u mnie Przedmuch na jednej z uszczelek kolektora wydechowego..
Mimo wszystko dzięki za pomoc!
Mimo wszystko dzięki za pomoc!
Ostatnio zmieniony wt 13 maja, 2014 07:29 przez Furious, łącznie zmieniany 1 raz.
wracam do tematu gdyz chce kupic szklanki,a ja widzialem dwa typy i ludzie potwierdzaja ze maja np takie
download.htm?id=14465
a ja mialem w jednej glowicy troche tych co w linku wyzej i tych co w linku ponizej
download.htm?id=14464
jakie powinny byc?w serwisowce z tego obrazka ciezko wyczytac ktore z tych sa wlasciwe,ale w artykule "Rewitalizacja szklanek" pokazane sa te c o w drugim linku.A jak rozebrac te z linku nr 1 ???
Moje stare szklanki ktore wyczyscilem i wlozylem w zeszlym roku mialy minimalnie wyrobione "tloczki" w miejscach styku z zaworem,moze to byl powod?
download.htm?id=14465
a ja mialem w jednej glowicy troche tych co w linku wyzej i tych co w linku ponizej
download.htm?id=14464
jakie powinny byc?w serwisowce z tego obrazka ciezko wyczytac ktore z tych sa wlasciwe,ale w artykule "Rewitalizacja szklanek" pokazane sa te c o w drugim linku.A jak rozebrac te z linku nr 1 ???
Moje stare szklanki ktore wyczyscilem i wlozylem w zeszlym roku mialy minimalnie wyrobione "tloczki" w miejscach styku z zaworem,moze to byl powod?
Ostatnio zmieniony wt 21 paź, 2014 19:09 przez rekin528, łącznie zmieniany 2 razy.
po raz drugi zdemontowalem walki rozrzadu gdyz szklanki klepia kiedy chca mimo ze byly juz raz czyszczone,wyglada ze wszystko ok,da sie je wcisnac uzywajac sporej sily,czy tak ma byc?czy powinny byc twarde jak skala?