szklanki
Moderator: Moderator
dużo siły musiałeś użyć aby je wcisnąć? ja jak u siebie sprawdzałem, to aby troszkę się wcisnela musiałem użyć sporo silyrekin528 pisze:dzisiaj znowu zrzucilem walki bo klepaly szklany na zimnym,na cieplym,kiedy chcialy,wciskalem je trzonkiem mlotka,czy to normalne?czy szklanki maja byc twarde jak beton?
-
- Postojebca
- Posty: 1608
- Rejestracja: pn 15 paź, 2007 20:04
- Lokalizacja: Gm. G?ogówek(opolskie)
- Kontakt:
Okazuje się że są 3 typy szklanek.
Dwa typu są z prostym dnem
różnią się wnętrznościami i są łatwo rozbieralne
i jeden z garbem wokół, rzekomo nazywane poliftowymi
tego za cholerę nie potrafię rozebrać, pukam, dmucham, kręcę sklinam i nic
zdjęcia rekina
Ma ktoś pomysł jak rozebrać te poliftowe? Te pierwsze parę razy się puknie i można wyciągnąć, a polift stukam bez końca i nic.
Dwa typu są z prostym dnem
różnią się wnętrznościami i są łatwo rozbieralne
i jeden z garbem wokół, rzekomo nazywane poliftowymi
tego za cholerę nie potrafię rozebrać, pukam, dmucham, kręcę sklinam i nic
zdjęcia rekina
Ma ktoś pomysł jak rozebrać te poliftowe? Te pierwsze parę razy się puknie i można wyciągnąć, a polift stukam bez końca i nic.
Nie myślał nikt z was o przejściu na mechanikę?
Ja chcę temat rozkimiać, ale dopiero jak/jeśli będę budował drugie CA.
W aktualnym mam ciszę, tylko przez pierwsze pare sekund puka zanim się napełni i to też nie zawsze.
Ja chcę temat rozkimiać, ale dopiero jak/jeśli będę budował drugie CA.
W aktualnym mam ciszę, tylko przez pierwsze pare sekund puka zanim się napełni i to też nie zawsze.
S13 CA18DET
JapanizeD
JapanizeD
-
- Postojebca
- Posty: 1608
- Rejestracja: pn 15 paź, 2007 20:04
- Lokalizacja: Gm. G?ogówek(opolskie)
- Kontakt:
Rozbieram szklanki "treningowe".
Miałem luzem leżeć w słabym stanie to postanowiłem poćwiczyć, i dobrze bo 2 skopałem, 2 nie umiałem rozebrać.
Też mi jedna puka na zimno i czasem przy 1500 obrotów, przed rewizją chciałem uskutecznić procedurę. Myślę że mi wyszły te 12, twarde jak skała, jak nacisnę kulkę płynnie się ruszają.
Mechanika jest dla wozów mocno chłostanych. Ani nie kręcę wysoko, ani nie smażę silnika.
Nie myśl że mechanika jest bezszelestna, na zimno te w rb26 przykładowo mają 0,45/0,38 luzu co dla mnie jest naprawdę sporo.
Miałem luzem leżeć w słabym stanie to postanowiłem poćwiczyć, i dobrze bo 2 skopałem, 2 nie umiałem rozebrać.
Też mi jedna puka na zimno i czasem przy 1500 obrotów, przed rewizją chciałem uskutecznić procedurę. Myślę że mi wyszły te 12, twarde jak skała, jak nacisnę kulkę płynnie się ruszają.
Mechanika jest dla wozów mocno chłostanych. Ani nie kręcę wysoko, ani nie smażę silnika.
Nie myśl że mechanika jest bezszelestna, na zimno te w rb26 przykładowo mają 0,45/0,38 luzu co dla mnie jest naprawdę sporo.
Spokojnie wiem co nieco o mechanice, bo robię przy niej czasem w motocyklach
W każdym razie biorąc pod uwagę że coraz ciężej o szklanki do CA, zamienniki są drogie jak fix, a w fabrycznych często wyczyszczenie ich już nic nie daje - jest to jakieś wyjście z sytuacji.
Choć może też być tak, że jak nawet po czyszczeniu klepie, to niekoniecznie wina szklanki, a może wydupconego zaworu.
W każdym razie biorąc pod uwagę że coraz ciężej o szklanki do CA, zamienniki są drogie jak fix, a w fabrycznych często wyczyszczenie ich już nic nie daje - jest to jakieś wyjście z sytuacji.
Choć może też być tak, że jak nawet po czyszczeniu klepie, to niekoniecznie wina szklanki, a może wydupconego zaworu.
Ostatnio zmieniony pn 17 paź, 2016 17:54 przez Sykopson, łącznie zmieniany 1 raz.
S13 CA18DET
JapanizeD
JapanizeD
nie polecam "dobrej jakości zamienników" gorzej napier....niczają niż te stare orginalne!!!
a mechaniczne ma zrobione fox z szczecina.
a mechaniczne ma zrobione fox z szczecina.
Ostatnio zmieniony wt 18 paź, 2016 18:26 przez domino, łącznie zmieniany 1 raz.
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy amen.
Wytrwałości w walce. Po myciu ucichły do momentu nagrzania oleju ;( I szukam przyczyny innej niż to. Chyba nie ominie mnie próbowanie podmiany.Tomek89 pisze:Jestem dosyć pewien że mycie załatwi sprawę, jeśli jest jakiś uszkodzony to powybieram sobie.
Teraz kupno używanej za 15-20zł czy może wymiana na firmy EuroCams? Dostępne kilka sztuk w CerMotor ceny okolice 50 zł sztuka
Niestety u mnie to nie jedna sztuka daje się w znaki tylko więcej i już powoli mi się odechciewa nawet z tym robić
Ostatnio zmieniony śr 19 paź, 2016 08:33 przez Pumba_, łącznie zmieniany 3 razy.
-
- Postojebca
- Posty: 1608
- Rejestracja: pn 15 paź, 2007 20:04
- Lokalizacja: Gm. G?ogówek(opolskie)
- Kontakt:
Mam leżeć używki, przedlift, polift i z garbem także z tych będę dobierał.
Wydaje mi się że da rady, byłem na torze w lato i po całodniowym smażeniu przez tydzień było cicho z szklankami. Myślę że niska lepkość gorącego oleju pozwoliła na odpowietrzenie szklanek i częściowe wypłukanie syfu.
Wydaje mi się że da rady, byłem na torze w lato i po całodniowym smażeniu przez tydzień było cicho z szklankami. Myślę że niska lepkość gorącego oleju pozwoliła na odpowietrzenie szklanek i częściowe wypłukanie syfu.