Wtryski CA

Wszystko na temat silników CA

Moderator: Moderator

Marcinozoo
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 11
Rejestracja: pn 27 maja, 2013 22:15
Lokalizacja: Pruszków

Witam,
chciałbym się doradzić bardziej doświadczonych forumowiczów o taką rzecz.
Silnik CA18DET
Turbo GT2871
Przelot 3 cale
Większy FMIC
Pompa paliwa DW200

Jakie wtryski do tego dobrać, bo seryjne nie wytrzymują. Mam do kupienia 440 z gtir czy większe ?
Jeżeli o czymśzapomniałem to piszcie,
pozdr :D
Awatar użytkownika
Furious
Stały gość
Stały gość
Posty: 298
Rejestracja: sob 15 gru, 2012 09:26
Lokalizacja: Warszawa Bielany
Kontakt:

a jakie doładowanie/moc?
Marcinozoo
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 11
Rejestracja: pn 27 maja, 2013 22:15
Lokalizacja: Pruszków

doładowanie 0.9/1b trudno stwierdzic bo mam rozwalony zegar. Celuje w 250/260.
orbital
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 108
Rejestracja: śr 27 maja, 2009 11:28
Lokalizacja: Krk
Kontakt:

cena 440cc z gtir jest mocno wyśrubowana - a z małymi modami (zmiana oringów) wejdą wtryski z eclipsa 2g turbo 450cc , albo z evo 560cc .. kupisz takie w okolicach 200 - 250 zł .
Imo to jest minimum jak na spręzarke która ma potencjał 380 hp.
Pozdr.
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4685
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Totalnie bezsensownie to brzmi, seryjne wtryski są w stanie obsłużyć do 290-300hp
do tego wsadzanie turbo będącego w stanie obsłużyć 350-380km do spec na 250 to strzelenie sobie w stopę i proszenie się o laga ;)

W sprawie wtrysków, 440 starczą do 330-340 max
Jeśli chcesz wykorzystać potencjał org garretta 2871r to wtryski ~550cc minimum
Awatar użytkownika
Furious
Stały gość
Stały gość
Posty: 298
Rejestracja: sob 15 gru, 2012 09:26
Lokalizacja: Warszawa Bielany
Kontakt:

Dlaczego uważasz że seryjne 370cc nie wytrzymują? Po czym wnosisz?
Tak jak Binio pisze one starczają na te 290HP..
orbital
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 108
Rejestracja: śr 27 maja, 2009 11:28
Lokalizacja: Krk
Kontakt:

Nie wytrzymują bo są małe , podnoszenie ciśnienia na listwie paliwowej nie jest tu dobrym rozwiązaniem , wtryski chodzą non stop na max duty.
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4685
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Ale nie wytrzymują czego? 100.000km ? no moze i tyle nie przejężdzą o ile te 100k zrobisz przy max bucie :P

Powiedział bym nawet ze nie na max duty a na ponad 100% ale wytrzymują to, zwłaszcza iż takie zapotrzebowanie jest jedynie w szczytowych momentach
orbital
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 108
Rejestracja: śr 27 maja, 2009 11:28
Lokalizacja: Krk
Kontakt:

No tak , po to żeby pozniej powiedzieć że CA to gówniany silnik bo tłoki płyną albo robią dodatkowy otwór rewizyjny.
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4685
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

To się akurat w CA zdarza tak rzadko jak często panewki więc nie ma co się o to martwić.
Ale jak masz potrzebe wkładania wielkich wtrysków by jeździć na 50% duty to looz, trzeba tylko dobrze to ustawić by notorycznego przelewania nie było
orbital
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 108
Rejestracja: śr 27 maja, 2009 11:28
Lokalizacja: Krk
Kontakt:

Nie ma co polemizować , realnie ujmując lepiej jest przy większym turbo zmienić te wtryski na większe i wystroić ponieważ przy braku monitorowania egt na każdym garnku o wiele łatwiej jest o awarię przy seryjnych , zgodzisz się ?
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4685
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

przy każdych ;)

wniosek taki że powinno się mieć przynajmniej 10 wskaźników monitorujących wszystko. Jednak jak ktoś nie ma na to funduszy, oraz nie chce się pchać w większe mody jak zmiana ECU, wtrysków, przepływki etc to niezaprzeczalnym faktem jest iż seryjne wtryski dają radę do 290-300HP ;)

Tu jedynie stwierdzam iż teoria że skonczyły się przy 250km jest niekoniecznie poprawna
Ostatnio zmieniony pn 25 lis, 2013 11:17 przez Binio_, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
szaman
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 3183
Rejestracja: śr 13 sie, 2008 22:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała

u mnie w ca18det seryjne wtryski daja rade przy doladowaniu 1.1-1.2 bara, moc na przewoznej hamowni zmierzona w toruniu to 267KM, ecu - 4 mapowiec od xree.
onepointeightT
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki CA”