zagrzał się i nie odpala...

Wszystko na temat silników CA

Moderator: Moderator

Ban0ff
Postojebca
Postojebca
Posty: 1813
Rejestracja: pn 19 wrz, 2005 14:47
Lokalizacja: Jarosław
Kontakt:

skolimus pisze:Pożycz od jakiegoś znajomego mechanika na chwilkę, godzinka roboty i sporo się wyjaśni.

Na zdrowym CA powinno być koło 13. Najważniejsze żeby wszędzie było równo.
Ciekawe jest to co piszesz skoro serwisowka podaje standard 11.77 a minimum 9.81 bara
Na zimnym bedziesz mial zapewne slabsze wyniko ok 1 bara.
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv

S13 2JZ / 730HP 820NM
skolimus
Stały gość
Stały gość
Posty: 218
Rejestracja: wt 12 maja, 2009 18:16
Lokalizacja: Lubań
Kontakt:

Ban0ff pisze:
skolimus pisze:Pożycz od jakiegoś znajomego mechanika na chwilkę, godzinka roboty i sporo się wyjaśni.

Na zdrowym CA powinno być koło 13. Najważniejsze żeby wszędzie było równo.
Ciekawe jest to co piszesz skoro serwisowka podaje standard 11.77 a minimum 9.81 bara
Na zimnym bedziesz mial zapewne slabsze wyniko ok 1 bara.
Wiedziałem, że lepiej się nie odzywać jak nie jestem pewien. Coś mi świtało i zamiast sprawdzić to palnąłem gupote. Sorki. Ale MarcelPL pewnie nie ma serwisówki więc zanim kupi przyrząd do mierzenia ciśnienia ma czas troche poczytać i się zaznajomić. Mea culpa


Serwisówka EM-6
Ostatnio zmieniony pn 17 mar, 2014 18:47 przez skolimus, łącznie zmieniany 1 raz.
MarcelPL
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 20
Rejestracja: pn 30 wrz, 2013 09:02
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

mam serwisówkę na kompie :) dopiero nabieram jakiegokolwiek doświadczenia więc bez tego ani rusz. tym bardziej, że wszystko praktycznie staram się robić sam
Ostatnio zmieniony wt 18 mar, 2014 22:44 przez MarcelPL, łącznie zmieniany 1 raz.
kazio
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 191
Rejestracja: wt 15 paź, 2013 15:40
Lokalizacja: koscierzyna

i jak wyjasnilo sie?
MarcelPL
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 20
Rejestracja: pn 30 wrz, 2013 09:02
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

nissan stał kilka miesięcy czekając na swoją dalszą część historii, ponieważ pracuję dość sporo, kupiłem drugie auto więc kasy nie miałem ani czasu żeby zrobić cokolwiek. najprawdopodobniej wywaliło uszczelkę pod głową więc biorę się rozbiórkę silnika w tym tygodniu bo pracuje tylko w jednej robocie więc trochę czasu będzie żeby chociaż auto rozłożyć. teraz mam pytanie, bo nie widzę nigdzie jakiegoś tutoriala dla amatorów zmiany uszczelki pod głowicą. w zasadzie potrzebuję wiedzieć jak ustawić rozrząd zanim rozepnę wszystko, czy można gdzieś zablokować rozrząd, jakie są znaki i jak je ustawiać względem siebie. w zasadzie mam 2 ręcę i nimi kręcę, ale wolałbym ewentualnie wiedzieć coś, co zapobiegnie rozpadowi ostatecznemu silnika albo żebym w jakiś debilny sposób czegoś nie zepsuł.

za wszelkie rady dziękuję :P
rtuber
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 1204
Rejestracja: śr 20 lut, 2008 12:49
Lokalizacja: Legnica
Kontakt:

Zacznij od zapoznania się z serwisówką.
Obrazek
Jeszcze Cię Wskrzeszę !!!
MarcelPL
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 20
Rejestracja: pn 30 wrz, 2013 09:02
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

ze znakami w serwisówce temat prosty. podane ile zębów między kołami trzeba zostawić. mam nadzieję, że nic mnie nie zaskoczy. pytanie jeszcze odnoście cometica: czy można użyć go drugi raz? bo prawdopodobnie siedzi w drugim silniku, który mam
kazio
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 191
Rejestracja: wt 15 paź, 2013 15:40
Lokalizacja: koscierzyna

nie polecalbym, ale probe mozesz podjac, tracisz ewentualnie swoj czas pracy, sprobowac mozna ale szalu moze niebyc pozdro :lol:
MarcelPL
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 20
Rejestracja: pn 30 wrz, 2013 09:02
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

pytam, bo gdzieś kiedyś taką legendę widziałem, że podobno metalową uszczelkę przekładano
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki CA”