zapłon mam ustawiony tak:
a BOV mam kompletnie wyciągnąć? chodzi o to, żeby cały czas było ciśnienie w dolocie?
Opó?niona reakcja silnika po zmianie biegu
Moderator: Moderator
to coś możesz mieć niewłaściwie ustawione bo powinien wypadać mniej więcej w okolicy środka a nie w skrajnym położeniu... sprawdz lepiej z lampą ustawienie i od tego zacznij
kurde, muszę przyznać, że ogarnięci ludzie na tym forum <spoko>
już mam jakiś punkt zaczepienia z BOVem mogę pobawić się sam jutro, ale na lampę pojadę dopiero w tygodniu do mechanika. jak to zrobię dam znać
już mam jakiś punkt zaczepienia z BOVem mogę pobawić się sam jutro, ale na lampę pojadę dopiero w tygodniu do mechanika. jak to zrobię dam znać
dzisiaj pojeździłem trochę z zaślepionym BOV i nie ma różnicy, jedynie dźwięk się zmienił na fajniejszy, bo było słychać turbo zamiast BOV'a. Czy taki brak BOV ma wpływ na silnik, na jego moc, zużycie? i czy można tak jeździć?
jutro zabieram się za rozrząd
jutro zabieram się za rozrząd
sprswdziles rozrzad, kola od walkow musza byc ustawione na punkty(kola maja kropki-a na oslonie sa kreski), a kolo pasowe walu ma 6 kresek, staraj sie ustawic miedzy 3 a 4 kreska, do tego dziubka ktory jest na oslonie rozrzadu, wystarczy ci 1 zab obojetnie gdzie i nysa juz nie jedzie tj powinna,
jeszcze nie doszedłem, byłem chory i dlatego zaniedbałem temat, ale na pewno dokończę.
Na razie zauważyłem, że mi alternator nie ładuje i w miarę rozładowywania się aku lag robił się coraz większy, po naładowaniu zrobił się mniejszy. Na pierwszy ogień więc muszę wymienić alternator, już pytałem w dziale giełda jak tylko to zrobię, zabieram się za ten nieszczęsny rozrząd.
Na razie zauważyłem, że mi alternator nie ładuje i w miarę rozładowywania się aku lag robił się coraz większy, po naładowaniu zrobił się mniejszy. Na pierwszy ogień więc muszę wymienić alternator, już pytałem w dziale giełda jak tylko to zrobię, zabieram się za ten nieszczęsny rozrząd.
Sory za przestój w temacie, ale miałem problem z turbiną który był dla mnie priorytetem. Teraz biorę się w końcu za tego laga który myślę, że ma związek z CAS'em i wolnymi obrotami. Dzisiaj spróbowałem przestawić CAS i jak przekręciłem za mocno to auto nie miało mocy, natomiast mniej więcej na środku nic się nie zmienia i obroty nadal wariują. Jutro jak będzie chwila zwalam osłony i zajrzę w końcu do rozrządu.
btw: czy znalazł by się ktoś z moich okolic kto użyczył by swojego CAS'a na podmiankę, żeby sprawdzić czy coś się zmieni?
btw: czy znalazł by się ktoś z moich okolic kto użyczył by swojego CAS'a na podmiankę, żeby sprawdzić czy coś się zmieni?
Crenshaw, może nie okolice.. ale zawsze coś, mam ze 2 albo 3 casy
Poszukuję...
Jak już będziesz oglądał rozrząd to sprawdź czy ci się na wale korbowym wpust się nie ściął lub rozbił.
Zaglądałem do rozrządu i jest okej, 39 zębów między kołami wałków i 48 między wałem a wydechowym. Szczerze to zaczynam się niepokoić, bo już nie wiem co może być grane ;/
W piątek byłem u kolegi Saqu i próbowaliśmy ustawić zapłon na lampę, po ustawieniu tak jak ma być auto w ogóle nie jedzie, w ogóle nie czuć kiedy turbo się włącza, albo i nawet się nie włącza ;/
ma ktoś jakieś dalsze pomysły gdzie szukać przyczyny nie równych obrotów, przygasania po puszczeniu gazu i mega laga po zmianie biegu?
W piątek byłem u kolegi Saqu i próbowaliśmy ustawić zapłon na lampę, po ustawieniu tak jak ma być auto w ogóle nie jedzie, w ogóle nie czuć kiedy turbo się włącza, albo i nawet się nie włącza ;/
ma ktoś jakieś dalsze pomysły gdzie szukać przyczyny nie równych obrotów, przygasania po puszczeniu gazu i mega laga po zmianie biegu?