Opó?niona reakcja silnika po zmianie biegu

Wszystko na temat silników CA

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
Crenshaw
Stały gość
Stały gość
Posty: 248
Rejestracja: sob 17 maja, 2014 07:43
Lokalizacja: Barlinek

zapłon mam ustawiony tak:
Obrazek

a BOV mam kompletnie wyciągnąć? chodzi o to, żeby cały czas było ciśnienie w dolocie?
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4685
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

to coś możesz mieć niewłaściwie ustawione bo powinien wypadać mniej więcej w okolicy środka a nie w skrajnym położeniu... sprawdz lepiej z lampą ustawienie i od tego zacznij
Awatar użytkownika
Crenshaw
Stały gość
Stały gość
Posty: 248
Rejestracja: sob 17 maja, 2014 07:43
Lokalizacja: Barlinek

kurde, muszę przyznać, że ogarnięci ludzie na tym forum <spoko>

już mam jakiś punkt zaczepienia :) z BOVem mogę pobawić się sam jutro, ale na lampę pojadę dopiero w tygodniu do mechanika. jak to zrobię dam znać :D
kazio
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 191
Rejestracja: wt 15 paź, 2013 15:40
Lokalizacja: koscierzyna

zle ustawiony rozrzad
Awatar użytkownika
Crenshaw
Stały gość
Stały gość
Posty: 248
Rejestracja: sob 17 maja, 2014 07:43
Lokalizacja: Barlinek

kazio pisze:zle ustawiony rozrzad
rozrząd? możesz rozwinąć?
Awatar użytkownika
luki343
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 514
Rejestracja: pn 12 lip, 2010 10:15
Lokalizacja: Sokołów/Warszawa

Policz zęby na pasku pomiędzy pkt i porównaj z serwisówką. Pewnie masz przestawiony o jeden ząbek.
CA18
Awatar użytkownika
Crenshaw
Stały gość
Stały gość
Posty: 248
Rejestracja: sob 17 maja, 2014 07:43
Lokalizacja: Barlinek

dzisiaj pojeździłem trochę z zaślepionym BOV i nie ma różnicy, jedynie dźwięk się zmienił na fajniejszy, bo było słychać turbo zamiast BOV'a. Czy taki brak BOV ma wpływ na silnik, na jego moc, zużycie? i czy można tak jeździć?

jutro zabieram się za rozrząd :)
kazio
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 191
Rejestracja: wt 15 paź, 2013 15:40
Lokalizacja: koscierzyna

sprswdziles rozrzad, kola od walkow musza byc ustawione na punkty(kola maja kropki-a na oslonie sa kreski), a kolo pasowe walu ma 6 kresek, staraj sie ustawic miedzy 3 a 4 kreska, do tego dziubka ktory jest na oslonie rozrzadu, wystarczy ci 1 zab obojetnie gdzie i nysa juz nie jedzie tj powinna,
kazio
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 191
Rejestracja: wt 15 paź, 2013 15:40
Lokalizacja: koscierzyna

hej, doszedles do ladu z nysa? dokoncz temat lub ciagnij dalej, ale niezostawiaj niedokonczonego...
Awatar użytkownika
Crenshaw
Stały gość
Stały gość
Posty: 248
Rejestracja: sob 17 maja, 2014 07:43
Lokalizacja: Barlinek

jeszcze nie doszedłem, byłem chory i dlatego zaniedbałem temat, ale na pewno dokończę.
Na razie zauważyłem, że mi alternator nie ładuje i w miarę rozładowywania się aku lag robił się coraz większy, po naładowaniu zrobił się mniejszy. Na pierwszy ogień więc muszę wymienić alternator, już pytałem w dziale giełda :) jak tylko to zrobię, zabieram się za ten nieszczęsny rozrząd.
Awatar użytkownika
Crenshaw
Stały gość
Stały gość
Posty: 248
Rejestracja: sob 17 maja, 2014 07:43
Lokalizacja: Barlinek

Sory za przestój w temacie, ale miałem problem z turbiną który był dla mnie priorytetem. Teraz biorę się w końcu za tego laga który myślę, że ma związek z CAS'em i wolnymi obrotami. Dzisiaj spróbowałem przestawić CAS i jak przekręciłem za mocno to auto nie miało mocy, natomiast mniej więcej na środku nic się nie zmienia i obroty nadal wariują. Jutro jak będzie chwila zwalam osłony i zajrzę w końcu do rozrządu.

btw: czy znalazł by się ktoś z moich okolic kto użyczył by swojego CAS'a na podmiankę, żeby sprawdzić czy coś się zmieni?
Awatar użytkownika
Saqu
-#Sympatyk
-#Sympatyk
Posty: 1033
Rejestracja: ndz 17 kwie, 2011 20:18
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Crenshaw, może nie okolice.. ale zawsze coś, mam ze 2 albo 3 casy ;)
Poszukuję...
Awatar użytkownika
Crenshaw
Stały gość
Stały gość
Posty: 248
Rejestracja: sob 17 maja, 2014 07:43
Lokalizacja: Barlinek

do Gorzowa mam bardzo blisko, poszło PW.
Awatar użytkownika
GRAQ
Stały gość
Stały gość
Posty: 331
Rejestracja: śr 21 lut, 2007 18:23
Lokalizacja: Łęczyca
Kontakt:

Jak już będziesz oglądał rozrząd to sprawdź czy ci się na wale korbowym wpust się nie ściął lub rozbił.
Awatar użytkownika
Crenshaw
Stały gość
Stały gość
Posty: 248
Rejestracja: sob 17 maja, 2014 07:43
Lokalizacja: Barlinek

Zaglądałem do rozrządu i jest okej, 39 zębów między kołami wałków i 48 między wałem a wydechowym. Szczerze to zaczynam się niepokoić, bo już nie wiem co może być grane ;/
W piątek byłem u kolegi Saqu i próbowaliśmy ustawić zapłon na lampę, po ustawieniu tak jak ma być auto w ogóle nie jedzie, w ogóle nie czuć kiedy turbo się włącza, albo i nawet się nie włącza ;/

ma ktoś jakieś dalsze pomysły gdzie szukać przyczyny nie równych obrotów, przygasania po puszczeniu gazu i mega laga po zmianie biegu?
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki CA”