Nie pali na 2 cylindrze po remoncie
Moderator: Moderator
Moze masz zapchany wtryskiwacz albo uwaloną wtyczke od wtrysku skoro nie było na niej paliwa .
sprawdziłeś kompresje ?
sprawdziłeś kompresje ?
Byłem właśnie sprawdzić wtyczki są dobre, kompresje dzisiaj robiłem i na tym cylindrze było 9 bar i 11,5 z olejem a różnice pomiędzy cylindrami nie były większe niż 0.5 bara. Można jakoś sprawdzić czy jest zapchany ten wtryskiwacz bez demontowania czego kolwiek ?
mozesz wykrecic swiece, odpiac wtyczke wiazki do cewek, podpiac inny cas jak masz albo wymontowac twoj z silnika i nim reka zakrecic, musisz miec kluczyk w pozycji zaplonu,
wtedy ci wtryski zaczna cykac i bedziesz widzial czy pojawia sie paliwo w cylindrach - nie za duzo bo nadmiar poleci do oleju.
pozniej zamontuj cas w tej samej pozycji co przed demontazem(wskazane pozniej sprawdzic lampa stroboskopowa ustawienie zaplonu), i bez zakladania swiec zakrec rozrusznikiem zeby wydmuchac paliwo w cylindrow - moze pojsc podmuch przez otwory swiec wiec ostroznosc przede wszystkim,
a zanim sie za to zabierzesz to sprawdz/podmien takie cos jak resistor pack:
czy przy nim kabelki sa cale,wiazka do tego, bo on odpowiada za wtryski.
wtedy ci wtryski zaczna cykac i bedziesz widzial czy pojawia sie paliwo w cylindrach - nie za duzo bo nadmiar poleci do oleju.
pozniej zamontuj cas w tej samej pozycji co przed demontazem(wskazane pozniej sprawdzic lampa stroboskopowa ustawienie zaplonu), i bez zakladania swiec zakrec rozrusznikiem zeby wydmuchac paliwo w cylindrow - moze pojsc podmuch przez otwory swiec wiec ostroznosc przede wszystkim,
a zanim sie za to zabierzesz to sprawdz/podmien takie cos jak resistor pack:
czy przy nim kabelki sa cale,wiazka do tego, bo on odpowiada za wtryski.
onepointeightT
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
Wszystko ładnie pięknie tylko ze na wałku wydechowym mam ułamaną płetwę czy jak to się nazywa i wczoraj 2 kumpli trochą walczyło żeby ustawić mi zapłon więc czy istnieje jakaś inna metoda do sprawdzenia wtrysków. Gdzie znajdę ten resistor pack, a co do podmianek to teoretycznie nie powinienem mieć problemów bo kuzyn mieszka kilkaset metrów dalej i najwyżej z jego nyski coś da się wypożyczyć. A i zapomniałem jeszcze dodać, że po złożeniu silnika i podpinaniu wiązki elektrycznej zostały początkowo źle podpięte wtryski to znaczy wtrysk 2 był podpięty na kabel od 3 wtrysku, z tym że wtedy silnik nie odpalił bo jeszcze nie wiedziałem, że mam ułamaną płetwę i CAS jest w złej pozycji.
ty a do erisona sie z tym nie kopniesz? on ma juz troche ograne ca
skad wiesz ze masz dobrze zamontowany cas?
moze masz calkowicie skopany zaplon?
skad wiesz ze masz dobrze zamontowany cas?
moze masz calkowicie skopany zaplon?
onepointeightT
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
-
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 17
- Rejestracja: czw 13 gru, 2012 22:28
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
na bank jest skopany zaplon. winiar walczyl z tym godzine i zrobilo sie lepiej, ale byly podejrzenia ze moze nie palic na wszystkie gary... ale i tak jeszcze jest zle. cas byl zakladany moj i to samo. winiar tak smo ogarniety jak erison, ale chyba podjedziesz do mnie jak bedzie erison i sie obada.
a ten resistor pack jest gdzies obok puchy na seryjny filtr powietrza??
a ten resistor pack jest gdzies obok puchy na seryjny filtr powietrza??
Ostatnio zmieniony czw 03 kwie, 2014 18:32 przez P-Pawel22dragon, łącznie zmieniany 1 raz.
A i oczywiście nie może być zbyt pięknie bo do tego wszystkiego prawdopodobnie łapie mi gdzieś lewe powietrze. Co do zapłonu na razie jest ustawiony na 20 stopni
Ostatnio zmieniony czw 03 kwie, 2014 18:36 przez OLO s13, łącznie zmieniany 1 raz.
Masz ustawione na 20st. bo juz fasolek zabraklo. Zacznij od sprawdzenia rozrzadu bo inaczej nie ustawisz zaplonu. Pozniej cewka i wtrysk. Ogarnij tez odme bo powietrze spier... gdzie popadnie.
OLO s13, bardzo chaotycznie piszesz.
szaman Ci pisał sprawdz wtryskiwacze czy cykają i czy dają paliwo kręcąć CASem . powinny wszystkie działać .
Jak paliwo masz to wtryski masz dobre i resistor pack też
Teraz sprawdz czy masz iskre , wykreć swiece i sprawdz iskre .. chyba wiesz jak to zrobić.
Jak masz już 2 rzeczy .. paliwo i iskre , to trzeba jakoś to ze sobą zgrać , sprawdz czy masz dobrze ustawiony rozrząd , jak sam go zakładałeś lub ktoś tam , to bardzo łatwo jest ustawić go źle o ząbek lub czasem nawet 2.
w CA cudów nie ma wszystko ma swoj czas i miejsce .
Pozdr
szaman Ci pisał sprawdz wtryskiwacze czy cykają i czy dają paliwo kręcąć CASem . powinny wszystkie działać .
Jak paliwo masz to wtryski masz dobre i resistor pack też
Teraz sprawdz czy masz iskre , wykreć swiece i sprawdz iskre .. chyba wiesz jak to zrobić.
Jak masz już 2 rzeczy .. paliwo i iskre , to trzeba jakoś to ze sobą zgrać , sprawdz czy masz dobrze ustawiony rozrząd , jak sam go zakładałeś lub ktoś tam , to bardzo łatwo jest ustawić go źle o ząbek lub czasem nawet 2.
w CA cudów nie ma wszystko ma swoj czas i miejsce .
Pozdr