Proszę o pomoc

Wszystko na temat silników CA

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
Dominik
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 132
Rejestracja: sob 01 lis, 2003 14:20
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Witam wszystkich użytkowników NISSANA. Mam problem z nadmiernym spalaniem w 200sx. Autko mam od 3 m-cy. gdy go kupiłem palił w granicach 12litrów a od miesiąca pali ponad 20. staram się jeżdzić tak samo. Wydaje mi się że coś się zepsuło, bo czasami bardzo się autko dusi i nie chce jechać. proszę o jakieś porady. Z góry dziękuje
Stef

Możliwe, że to kwestia źle ustawionego zapłonu ale to lepiej niech Mike się wypowie, bo sam miał ostatnio podobny problem
Peter

Może padła sonda lambda i włączył sie tryb "serwisowy" z tego co wiem to auto pali więcej przy spadku mocy.
Awatar użytkownika
dr Mike
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 537
Rejestracja: pn 28 lip, 2003 11:50
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

U mnie wysokie spalanie to był efekt uboczny cofniętego zapłonu. Ale podstawowym objawem było szarpanie w czasie jazdy. Poza tym, nikt Tobie teraz zapłonu nie przestawiał, nie?
Awatar użytkownika
Dominik
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 132
Rejestracja: sob 01 lis, 2003 14:20
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

dr Mike pisze:U mnie wysokie spalanie to był efekt uboczny cofniętego zapłonu. Ale podstawowym objawem było szarpanie w czasie jazdy. Poza tym, nikt Tobie teraz zapłonu nie przestawiał, nie?

nie nic nie było ruszane
Awatar użytkownika
jarkowy
Założyciel Klubu
Założyciel Klubu
Posty: 1088
Rejestracja: sob 26 lip, 2003 23:29
Lokalizacja: Władysławowo
Kontakt:

Napewno masz jakąś dziurę w przewodach z powietrzem to tłumaczy wyżdze spalanie i DUŻo słabsze osiągi.
Trzeba wszystko sprawdzic centymetr po centymetrze wszystke rury gumowe, plastykowe i parę stalowych włącznie z tymi cieńkimi wężykami.
Najlepiej zdiąć wąż z przepływomieża i przepustnicy i dmuchać w ten wąż a przed przepustnicą zatkać - trzeba być zabą szeroko ustną zęby to zrobić :lol: albo założyć balony na jeden i drugi koniec a dmuchać w jakis mały wężyk (ostatni usłyszałem o takim patęcie i bardzo mi sie spodobał) W każdym razie nie może nigdzie uchodzic powietrze.!
GTR Sprzedany ale Avatara spobie zostawiam z sentymentu...

SKYRACING

OO\____/OO

602227141


Turbokiller

automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
Awatar użytkownika
Dominik
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 132
Rejestracja: sob 01 lis, 2003 14:20
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

jarkowy pisze:Napewno masz jakąś dziurę w przewodach z powietrzem to tłumaczy wyżdze spalanie i DUŻo słabsze osiągi.
Trzeba wszystko sprawdzic centymetr po centymetrze wszystke rury gumowe, plastykowe i parę stalowych włącznie z tymi cieńkimi wężykami.
Najlepiej zdiąć wąż z przepływomieża i przepustnicy i dmuchać w ten wąż a przed przepustnicą zatkać - trzeba być zabą szeroko ustną zęby to zrobić :lol: albo założyć balony na jeden i drugi koniec a dmuchać w jakis mały wężyk (ostatni usłyszałem o takim patęcie i bardzo mi sie spodobał) W każdym razie nie może nigdzie uchodzic powietrze.!
Dzieki za pomoc sprawdze to. Mam jeszcze jedno pytanie. Może to być od pompy paliwa?
Awatar użytkownika
jarkowy
Założyciel Klubu
Założyciel Klubu
Posty: 1088
Rejestracja: sob 26 lip, 2003 23:29
Lokalizacja: Władysławowo
Kontakt:

pare osób powie że tak (np Mike)
Ja tak nie uważam dlatego że jeśli pompa nie dawała by za małe ciśnienie to powinien ci palic mniej - teoretycznie
GTR Sprzedany ale Avatara spobie zostawiam z sentymentu...

SKYRACING

OO\____/OO

602227141


Turbokiller

automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
Awatar użytkownika
dr Mike
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 537
Rejestracja: pn 28 lip, 2003 11:50
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Coś w tym jest. Mi szarpał cholernie. Wymieniono mi pompę (i poprawiło się znacznie ale jeszcze nie było git) a potem ustawiono zapłon i jak jeździ teraz? Spytaj niektórych na tym forum... :lol: PZDR
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki CA”