Strona 1 z 2

Poziom oleju

: pn 05 maja, 2014 14:22
autor: Fabisz
Może i banalna rzecz ale ma ktoś sposób na zupełnie niemiarodajny bagnet w CA ?

: pn 05 maja, 2014 14:40
autor: Binio_
Zmiana CA na inny silnik ?

:lol: :lol:

: pn 05 maja, 2014 14:56
autor: szaman
wyciagajac go nie obracasz nim i na ktorej sciance jest prawidolowe wskazanie ;)

: pn 05 maja, 2014 15:52
autor: Saqu
ja tam mam bagnet od innego auta, taki płaskownik tylko, wkładam, później przykładam do ori bagnetu ca i widzę poziom inaczej to jest nie porozumienie z tym bagnetem oryginalnym :P

: pn 05 maja, 2014 16:38
autor: Fabisz
Binio_ pisze:Zmiana CA na inny silnik ?

:lol: :lol:

To by było pójście na łatwiznę ;D


Saqu pisze:ja tam mam bagnet od innego auta, taki płaskownik tylko, wkładam, później przykładam do ori bagnetu ca i widzę poziom inaczej to jest nie porozumienie z tym bagnetem oryginalnym :P
Pamiętasz co za auto?

: pn 05 maja, 2014 21:08
autor: Saqu
jeden mam chyba z ka24 a inny jeszcze to ojcu z mitsubishi podbieram albo mamie z suzuki :D zależy co pod ręką ;)

o coś takiego:
http://allegro.pl/miarka-oleju-bagnet-m ... 17507.html

: ndz 11 maja, 2014 22:00
autor: timetourist
Mam ten sam problem... Jak to u Ciebie wygląda? Bo u mnie z jednej strony na bagnecie jest idealnie maksimum, a z drugiej za dużo, jakieś 1,5 mm ponad max.

Dodam jeszcze, że olej był zmieniany przy mnie 300 km temu i weszło 3l z kawałkiem. Po odpaleniu i zgaszeniu gościu dolał jeszcze trochę i na bagnecie było równo z obu stron. Tylko wróciłem do domu i znowu ból bo z jednej strony za dużo... odkąd mam ten samochód problem występuje i teraz nie wiem czy przybywa czy jaki ch*j...

: pn 12 maja, 2014 11:35
autor: Fabisz
timetourist pisze:Mam ten sam problem... Jak to u Ciebie wygląda? Bo u mnie z jednej strony na bagnecie jest idealnie maksimum, a z drugiej za dużo, jakieś 1,5 mm ponad max.

Dodam jeszcze, że olej był zmieniany przy mnie 300 km temu i weszło 3l z kawałkiem. Po odpaleniu i zgaszeniu gościu dolał jeszcze trochę i na bagnecie było równo z obu stron. Tylko wróciłem do domu i znowu ból bo z jednej strony za dużo... odkąd mam ten samochód problem występuje i teraz nie wiem czy przybywa czy jaki ch*j...

Oleju Ci na pewno nie przybywa, pytanie też czy sprawdzasz na ciepłym czy zimnym silniku, jak masz ułożoną rurkę, w której jest bagnet ... generalnie dużo jest czynników.
Dodatkowo fakt, że weszło Ci 3 z kawałkiem to trochę mało biorąc pod uwagę, że powinno Ci wejść 3.7L... Ja mam dodaną zewnętrzną chłodnicę oleju przez co wchodzi do mnie 4.5L co może też mieć wpływ na wskazania bagnetu. dodatkowo przez to, że rurka została trochę pogięta jak składałem silnik pokazuje mi ciągle max przez dotykanie ścianek. Myślę, że tutaj rozwiązanie Saq'a będzie najlepsze po za rozwierceniem ścianki bocznej i wstawieniem jakiejś rurki która pokazywała by poziom.

: pn 12 maja, 2014 11:40
autor: Furious
wg. manuala oleju wchodzi 3,5l razem z filtrem

: pn 12 maja, 2014 11:43
autor: Fabisz
Furious pisze:wg. manuala oleju wchodzi 3,5l razem z filtrem
Zwracam honor ;)

: pn 19 maja, 2014 16:44
autor: timetourist
Fabisz pisze:
timetourist pisze:Mam ten sam problem... Jak to u Ciebie wygląda? Bo u mnie z jednej strony na bagnecie jest idealnie maksimum, a z drugiej za dużo, jakieś 1,5 mm ponad max.

Dodam jeszcze, że olej był zmieniany przy mnie 300 km temu i weszło 3l z kawałkiem. Po odpaleniu i zgaszeniu gościu dolał jeszcze trochę i na bagnecie było równo z obu stron. Tylko wróciłem do domu i znowu ból bo z jednej strony za dużo... odkąd mam ten samochód problem występuje i teraz nie wiem czy przybywa czy jaki ch*j...

Oleju Ci na pewno nie przybywa, pytanie też czy sprawdzasz na ciepłym czy zimnym silniku, jak masz ułożoną rurkę, w której jest bagnet ... generalnie dużo jest czynników.
Dodatkowo fakt, że weszło Ci 3 z kawałkiem to trochę mało biorąc pod uwagę, że powinno Ci wejść 3.7L... Ja mam dodaną zewnętrzną chłodnicę oleju przez co wchodzi do mnie 4.5L co może też mieć wpływ na wskazania bagnetu. dodatkowo przez to, że rurka została trochę pogięta jak składałem silnik pokazuje mi ciągle max przez dotykanie ścianek. Myślę, że tutaj rozwiązanie Saq'a będzie najlepsze po za rozwierceniem ścianki bocznej i wstawieniem jakiejś rurki która pokazywała by poziom.
Zazwyczaj na ciepłym, ale "odstanym" silniku. ;) Dziś rano sprawdziłem na zimnym i jest ok, ale ten bagnet doprowadza mnie do szewskiej pasji. Ciężko trafić w dziurkę/rurke nie łapiąc go przy końcu. :P

: wt 20 maja, 2014 00:16
autor: PiotrekŁDZ
jak nie będzie mniej niż 3/4 to się nie przejmuj :p z 2mm za dużo też nic nie zepsuje...

: pt 03 paź, 2014 22:11
autor: Barta
Mi zawsze pokazuje grubo ponad centymetr za skalę. Cala ta gruba koncowka jest zafajdana...

: sob 04 paź, 2014 08:42
autor: szaman
wyciagasz bagnet wycierasz dokladnie i wkladasz zeby dokonac pomiaru,
po wyjeciu w pozycji poziomej sprawdzasz wszystkie 4 scianki koncowki bagnetu,
zazwyczaj na jednej z nich jest rowna linia ktora mowi o poziomie oleju ;)

: sob 04 paź, 2014 14:10
autor: Barta
Tak robię i jest jak napisałem :D mam skiepszczone coś :lol: