Poziom oleju

Wszystko na temat silników CA

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
Fabisz
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 184
Rejestracja: ndz 05 gru, 2010 01:31
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Może i banalna rzecz ale ma ktoś sposób na zupełnie niemiarodajny bagnet w CA ?
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4685
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Zmiana CA na inny silnik ?

:lol: :lol:
Awatar użytkownika
szaman
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 3183
Rejestracja: śr 13 sie, 2008 22:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała

wyciagajac go nie obracasz nim i na ktorej sciance jest prawidolowe wskazanie ;)
onepointeightT
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
Awatar użytkownika
Saqu
-#Sympatyk
-#Sympatyk
Posty: 1033
Rejestracja: ndz 17 kwie, 2011 20:18
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

ja tam mam bagnet od innego auta, taki płaskownik tylko, wkładam, później przykładam do ori bagnetu ca i widzę poziom inaczej to jest nie porozumienie z tym bagnetem oryginalnym :P
Poszukuję...
Awatar użytkownika
Fabisz
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 184
Rejestracja: ndz 05 gru, 2010 01:31
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Binio_ pisze:Zmiana CA na inny silnik ?

:lol: :lol:

To by było pójście na łatwiznę ;D


Saqu pisze:ja tam mam bagnet od innego auta, taki płaskownik tylko, wkładam, później przykładam do ori bagnetu ca i widzę poziom inaczej to jest nie porozumienie z tym bagnetem oryginalnym :P
Pamiętasz co za auto?
Awatar użytkownika
Saqu
-#Sympatyk
-#Sympatyk
Posty: 1033
Rejestracja: ndz 17 kwie, 2011 20:18
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

jeden mam chyba z ka24 a inny jeszcze to ojcu z mitsubishi podbieram albo mamie z suzuki :D zależy co pod ręką ;)

o coś takiego:
http://allegro.pl/miarka-oleju-bagnet-m ... 17507.html
Poszukuję...
timetourist
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 13
Rejestracja: pn 06 sie, 2012 15:05
Lokalizacja: Wrocław

Mam ten sam problem... Jak to u Ciebie wygląda? Bo u mnie z jednej strony na bagnecie jest idealnie maksimum, a z drugiej za dużo, jakieś 1,5 mm ponad max.

Dodam jeszcze, że olej był zmieniany przy mnie 300 km temu i weszło 3l z kawałkiem. Po odpaleniu i zgaszeniu gościu dolał jeszcze trochę i na bagnecie było równo z obu stron. Tylko wróciłem do domu i znowu ból bo z jednej strony za dużo... odkąd mam ten samochód problem występuje i teraz nie wiem czy przybywa czy jaki ch*j...
Ostatnio zmieniony ndz 11 maja, 2014 22:20 przez timetourist, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Fabisz
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 184
Rejestracja: ndz 05 gru, 2010 01:31
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

timetourist pisze:Mam ten sam problem... Jak to u Ciebie wygląda? Bo u mnie z jednej strony na bagnecie jest idealnie maksimum, a z drugiej za dużo, jakieś 1,5 mm ponad max.

Dodam jeszcze, że olej był zmieniany przy mnie 300 km temu i weszło 3l z kawałkiem. Po odpaleniu i zgaszeniu gościu dolał jeszcze trochę i na bagnecie było równo z obu stron. Tylko wróciłem do domu i znowu ból bo z jednej strony za dużo... odkąd mam ten samochód problem występuje i teraz nie wiem czy przybywa czy jaki ch*j...

Oleju Ci na pewno nie przybywa, pytanie też czy sprawdzasz na ciepłym czy zimnym silniku, jak masz ułożoną rurkę, w której jest bagnet ... generalnie dużo jest czynników.
Dodatkowo fakt, że weszło Ci 3 z kawałkiem to trochę mało biorąc pod uwagę, że powinno Ci wejść 3.7L... Ja mam dodaną zewnętrzną chłodnicę oleju przez co wchodzi do mnie 4.5L co może też mieć wpływ na wskazania bagnetu. dodatkowo przez to, że rurka została trochę pogięta jak składałem silnik pokazuje mi ciągle max przez dotykanie ścianek. Myślę, że tutaj rozwiązanie Saq'a będzie najlepsze po za rozwierceniem ścianki bocznej i wstawieniem jakiejś rurki która pokazywała by poziom.
Ostatnio zmieniony pn 12 maja, 2014 11:38 przez Fabisz, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Furious
Stały gość
Stały gość
Posty: 298
Rejestracja: sob 15 gru, 2012 09:26
Lokalizacja: Warszawa Bielany
Kontakt:

wg. manuala oleju wchodzi 3,5l razem z filtrem
Awatar użytkownika
Fabisz
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 184
Rejestracja: ndz 05 gru, 2010 01:31
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Furious pisze:wg. manuala oleju wchodzi 3,5l razem z filtrem
Zwracam honor ;)
timetourist
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 13
Rejestracja: pn 06 sie, 2012 15:05
Lokalizacja: Wrocław

Fabisz pisze:
timetourist pisze:Mam ten sam problem... Jak to u Ciebie wygląda? Bo u mnie z jednej strony na bagnecie jest idealnie maksimum, a z drugiej za dużo, jakieś 1,5 mm ponad max.

Dodam jeszcze, że olej był zmieniany przy mnie 300 km temu i weszło 3l z kawałkiem. Po odpaleniu i zgaszeniu gościu dolał jeszcze trochę i na bagnecie było równo z obu stron. Tylko wróciłem do domu i znowu ból bo z jednej strony za dużo... odkąd mam ten samochód problem występuje i teraz nie wiem czy przybywa czy jaki ch*j...

Oleju Ci na pewno nie przybywa, pytanie też czy sprawdzasz na ciepłym czy zimnym silniku, jak masz ułożoną rurkę, w której jest bagnet ... generalnie dużo jest czynników.
Dodatkowo fakt, że weszło Ci 3 z kawałkiem to trochę mało biorąc pod uwagę, że powinno Ci wejść 3.7L... Ja mam dodaną zewnętrzną chłodnicę oleju przez co wchodzi do mnie 4.5L co może też mieć wpływ na wskazania bagnetu. dodatkowo przez to, że rurka została trochę pogięta jak składałem silnik pokazuje mi ciągle max przez dotykanie ścianek. Myślę, że tutaj rozwiązanie Saq'a będzie najlepsze po za rozwierceniem ścianki bocznej i wstawieniem jakiejś rurki która pokazywała by poziom.
Zazwyczaj na ciepłym, ale "odstanym" silniku. ;) Dziś rano sprawdziłem na zimnym i jest ok, ale ten bagnet doprowadza mnie do szewskiej pasji. Ciężko trafić w dziurkę/rurke nie łapiąc go przy końcu. :P
Ostatnio zmieniony pn 19 maja, 2014 16:47 przez timetourist, łącznie zmieniany 2 razy.
PiotrekŁDZ
Prime Druciarz
Posty: 1598
Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
Lokalizacja: Łódź

jak nie będzie mniej niż 3/4 to się nie przejmuj :p z 2mm za dużo też nic nie zepsuje...
Awatar użytkownika
Barta
Stały gość
Stały gość
Posty: 384
Rejestracja: ndz 29 lis, 2009 12:18
Lokalizacja: spod warszawy

Mi zawsze pokazuje grubo ponad centymetr za skalę. Cala ta gruba koncowka jest zafajdana...
Obecnie '92 200SX S13 CA18DET GT2860RS
Awatar użytkownika
szaman
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 3183
Rejestracja: śr 13 sie, 2008 22:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała

wyciagasz bagnet wycierasz dokladnie i wkladasz zeby dokonac pomiaru,
po wyjeciu w pozycji poziomej sprawdzasz wszystkie 4 scianki koncowki bagnetu,
zazwyczaj na jednej z nich jest rowna linia ktora mowi o poziomie oleju ;)
onepointeightT
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
Awatar użytkownika
Barta
Stały gość
Stały gość
Posty: 384
Rejestracja: ndz 29 lis, 2009 12:18
Lokalizacja: spod warszawy

Tak robię i jest jak napisałem :D mam skiepszczone coś :lol:
Obecnie '92 200SX S13 CA18DET GT2860RS
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki CA”