W perspektywnie mam zmiane obecnego CA18DET na jakiś 300konny wolnossący silnik.
Z jednej strony zależy mi na masie silnika, więc blok powinien być aluminiowy. Z drugiej całościowo układ jak najmniej skomplikowany, dobrze byłoby zostać przy seryjnym wale i skrzyni CA/SR. Czy macie jakies propozycje jakie silniki można rozważać? Silnik byłby sterowany przez EMU.
Sam w zasadzie widze 2 opcje: Lexus 3UZ-FE lub Honda J35A8, ale nie wiem jak ciężki/skomplikowany i drogi byłby swap.
O Hondowskim silniku nic mi pewnie nie powiecie, a jak z 3UZ?
Thx
Jakie możliwe swap`y z CA na N/A 300HP?
Moderator: Moderator
nie myślałeś nad VH45DE? seria ma 280KM, podstawowe 'odetkanie' tego silnika (wydech + dolot - które i tak pewnie masz) i masz 320KM z V8 - zmieści się pod maską a na temat swapów VH masz pełno informacji na amerykańskich forach.
3uz i vh45 dostaniesz w podobnych cenach
3uz i vh45 dostaniesz w podobnych cenach
Przedszkole Montessori FaSolLa
Protest Wyborczy
Mateusz Pucharski
Mój wóz to moja twierdza, w tej twierdzy jem i pierdzę...
Protest Wyborczy
Mateusz Pucharski
Mój wóz to moja twierdza, w tej twierdzy jem i pierdzę...
pierwsze co mi przyszło do głowy to :
m60b40 / b44 z bmw
m60b40 / b44 z bmw
Jeszcze Cię Wskrzeszę !!!
ewentualnie slabszy silnik SR20VE jakies 200KM, alu blok 4 cylindry,
koszt: na allegro chyba byla jakas sztuka za jakies 3k pln
http://allegro.pl/silnik-nissan-2-0-16v ... 19681.html
tylko to jest silnik seryjnie montowany poprzecznie i wymaga kilku przerobek.
koszt: na allegro chyba byla jakas sztuka za jakies 3k pln
http://allegro.pl/silnik-nissan-2-0-16v ... 19681.html
tylko to jest silnik seryjnie montowany poprzecznie i wymaga kilku przerobek.
Ostatnio zmieniony czw 22 maja, 2014 14:42 przez szaman, łącznie zmieniany 1 raz.
onepointeightT
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
wiem że będe mało obiektywny w tej kwestii ale jak nie stać nie na JZ/RB to V8 z bmw to najtańsze , najprostsze i najbardziej niezawodne 300 KM jakie istnieją . prosta wiązka elektryczna , przy 5 biegowej skrzynie nie musisz ciąć tunelu , aluminiowy blok (masa swapu to coś pomiędzy jz a sr tak że prowadzi sie super ) i cena swapu to ok 7 tyś zł ...rtuber pisze:m60b40 / b44 z bmw
" Każdego dnia , sam na sam z koncepcją , próbujemy spełnić nasze marzenia , ciężko pracując nad każdą indywidualnością i każdą urwaną sekundą , to jest nasze życie i nasza miłość , naszego ciała i duszy ..."
7 koła na gotowo??
Przedszkole Montessori FaSolLa
Protest Wyborczy
Mateusz Pucharski
Mój wóz to moja twierdza, w tej twierdzy jem i pierdzę...
Protest Wyborczy
Mateusz Pucharski
Mój wóz to moja twierdza, w tej twierdzy jem i pierdzę...
Raczej 7 koła za materiałmysza pisze:7 koła na gotowo??
KOSMATE NISMO - topics37/s14-stock-300sx-by-kosmaty-vt12115.htm
- piotras1554
- Stary Wyjadacz
- Posty: 913
- Rejestracja: ndz 26 kwie, 2009 15:00
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
1uz-fe z LS/SC400
NISSAN 200SX 4.0 V8 1UZ-TFE
PROFI Z NICZEGO
PROFI Z NICZEGO
ale 1UZ ma okolice 250km a nie 300..
Poszukuję...
- piotras1554
- Stary Wyjadacz
- Posty: 913
- Rejestracja: ndz 26 kwie, 2009 15:00
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
1uz-vvti plus emu spokojnie myślę wypluje 310/320hp
1uz 89r-94r = 245hp
94-95 256hp
95-97-261hp
97-00-290hpVVti
od89-97r była zwiększana kompresja i chude korby
wiem jedno kazałem szlifierzowi zjechać głowice ile się da i w porównaniu tego co miałem 245hp a teraz to jest dzień do nocy ile jest nie powiem bo nie hamowałem wystarcza mi jak upala
1uz 89r-94r = 245hp
94-95 256hp
95-97-261hp
97-00-290hpVVti
od89-97r była zwiększana kompresja i chude korby
wiem jedno kazałem szlifierzowi zjechać głowice ile się da i w porównaniu tego co miałem 245hp a teraz to jest dzień do nocy ile jest nie powiem bo nie hamowałem wystarcza mi jak upala
Ostatnio zmieniony czw 22 maja, 2014 23:25 przez piotras1554, łącznie zmieniany 1 raz.
NISSAN 200SX 4.0 V8 1UZ-TFE
PROFI Z NICZEGO
PROFI Z NICZEGO
- Furious
- Stały gość
- Posty: 298
- Rejestracja: sob 15 gru, 2012 09:26
- Lokalizacja: Warszawa Bielany
- Kontakt:
Można jeszcze rozważyć VQ35DE, niestety sam silnik jest drogi, a swap jak bardzo skomplikowany?
A wiecie coś o silnikach 2GR?
A wiecie coś o silnikach 2GR?
Ostatnio zmieniony pt 23 maja, 2014 07:33 przez Furious, łącznie zmieniany 1 raz.
- MEFisto087
- Redaktor
- Posty: 4108
- Rejestracja: pt 08 paź, 2010 12:29
- Lokalizacja: WM_____
kosmaty ma u siebie w s14 taki silnik, więc może napisz do niego
topics37/s14-stock-300sx-by-kosmaty-vt12115.htm
topics37/s14-stock-300sx-by-kosmaty-vt12115.htm
Ostatnio zmieniony pt 23 maja, 2014 08:07 przez MEFisto087, łącznie zmieniany 1 raz.
Sucz 200sx S13
Pickup D22
Parch Patrol Y60<= Sprzedany
Opinie w dziale Giełda
"If it isn’t broken, don’t fix it"
Pickup D22
Parch Patrol Y60<= Sprzedany
Opinie w dziale Giełda
"If it isn’t broken, don’t fix it"
- kamilp1908
- -#Klubowicz
- Posty: 1433
- Rejestracja: śr 30 maja, 2007 07:06
- Lokalizacja: Płock/Warszawa
- Kontakt:
Kosmaty ma VG z 300zx, a nie z 350z.
Turbo zaczyna pompować, a tylne koła wariować