Nie było przypadku w CA gdzie korba wyszłaby bokiem .. jeśli się mylę proszę o poprawienie mnie.
Najsłabszym ogniwem w zasadzie są tłoki które wytrzymają do 350 hp... , już wiele razy pisałem że to jest mały kompaktowy silnik ale i pancerny - niestety jego wiek robi swoje..
Na mocno dolanym 4 mapowcu turbo GT28R - ładuje do 1.4 bara , oczywiscie wszystkie support mody do tego .. szacowana moc 320hp
Sprzęglo padło momentalnie ..
Zmniejszenie mas wirujących - zamach , visco , lekkie kółka , karbonowy wał , uwielbiam ten silnik
CA all the way ...
jak daleko mogę bezpiecznie się puścić w moc :P ca18det
Moderator: Moderator
Poza tym CA trzyma klimat tej prawdziej japońskiej s13
Kocham dźwięk 2jz, ale to wspomnienia po suprze, a jak by nie patrzeć wciąż s13 kojarzy się z typowym dźwiękiem ca na przelocie
Dlatego chcę chociaż przez jakiś czas bawić się z tym silnikiem... (a może zostanie na dłużej, a JZ pójdzie do czegoś innego).
Silnik jest odbudowany tak jak powinno być, wymieniony cały dół, napawane miejsce na panewki, etc etc wszystko co wymieniałem wyżej
Oczywiście chipa się pozbędę jak tylko uda mi się DET3 w fajnej okazji wyrwać, tak samo jak turbo
Kocham dźwięk 2jz, ale to wspomnienia po suprze, a jak by nie patrzeć wciąż s13 kojarzy się z typowym dźwiękiem ca na przelocie
Dlatego chcę chociaż przez jakiś czas bawić się z tym silnikiem... (a może zostanie na dłużej, a JZ pójdzie do czegoś innego).
Silnik jest odbudowany tak jak powinno być, wymieniony cały dół, napawane miejsce na panewki, etc etc wszystko co wymieniałem wyżej
Oczywiście chipa się pozbędę jak tylko uda mi się DET3 w fajnej okazji wyrwać, tak samo jak turbo