Mam nie lada problem z moim CA. Mianowicie samochód przerywa jak się zagrzeje tak by przerywał na jeden cylinder. Podczas jazdy jak przyspieszam nie zawsze lae czasami dławi
Dzisiaj sprawdzałem auto i to chyba 50-te podejście.
1.Podmieniałem cewki
2.podmieniałem kabel do cewek
3.wymieniałem świece
4.kręciłem zapłonem
5.zmieniałem pompę paliwa
6.podmieniałem power tranzystor
7.podmieniałem rezystor wtrysków
dzisiaj zmieniłem wtryski i założyłem regulator ciśnienia paliwa (ustawiłem na trzy bary bo tyle daje seryjna pompa jaką teraz założyłem w drodze dochodzenia tego problemu)
Co dziwnego dzisiaj zauważyłem to kabel masowy od cewek ten który jest przykręcany do podstawy cewek kopie wysokim napięciem. Odpinałem każdą cewkę po kolei i kopał tak samo (tyle że już żarówkę ) rozizolowałem kable do cewek i nie widzę przetarcia izolacji czy coś podobnego dal pewności zaizolowałem każdy kabel z osobna ale nic to nie dało.
Co to może być? jakieś podpowiedzi?
czasami nie równo chodzi na wolnych i krztusi się do 3000rpm
Moderator: Moderator
kabel do cewek sprawdziles, a wiazka ktora do niego idzie? od kostki laczacej w glab?, sprawdz wiazke chociaz do przedniej grodzi
Ostatnio zmieniony ndz 09 lis, 2014 08:13 przez kazio, łącznie zmieniany 1 raz.
- Artur1020
- Postojebca
- Posty: 1643
- Rejestracja: pn 15 lut, 2010 22:46
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
- Kontakt:
wiesz, mialem tak ze mi strzelal i nie chopdzil na garze i "rozbieralem" instalacje. izolowalem ja jeszcze raz, po czym znalazlem przetarty przewod przy pomocniczym zaworze regulacji, nie wiem czy to mialo cos wspolnego, czy poprostu izolujac instalcje to wyeliminowalem
http://lh6.ggpht.com/_xWG3hW39ENE/TFHoG ... 0kopia.jpg
http://lh6.ggpht.com/_xWG3hW39ENE/TFHoG ... 0kopia.jpg
Ostatnio zmieniony ndz 09 lis, 2014 12:54 przez Artur1020, łącznie zmieniany 1 raz.
Niesz sztuka zabić muche przednia szyba tylko boczną =)))
po pierwsze walic to mozna wiele rzeczy, ale temat dotyczacy motoryzacji brzmi glupio, zatytuluj go normalnie, bo jak ktos bedzie mial podobny problem, to raczej wpisze cos o przebiciach w przewodach itd niz o waleniu, co nie??
kiedy pojawia sie napiecie na tym kablu i jak to mierzyles?
mierzyles miernikiem jaka to wartos napiecia?
sprawdzales napiecie na wtyczce do pompy paliwa przy deklu z baku?
sprawdzales styki na deklu od pompy paliwa czy nie sa luzne lub upalone?
kiedy pojawia sie napiecie na tym kablu i jak to mierzyles?
mierzyles miernikiem jaka to wartos napiecia?
sprawdzales napiecie na wtyczce do pompy paliwa przy deklu z baku?
sprawdzales styki na deklu od pompy paliwa czy nie sa luzne lub upalone?
onepointeightT
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
przecież ten kabel będzie miał napięcie, dlatego mocowany musi być do masy i podawana masa... i jak się go odkręci to będzie kopał. Zarób nową końcówkę żeby miał dobrą masę i przykręć go do listwy i tak samo żeby ta listwa od cewek była przykręcona do głowicy.
Poszukuję...
Saqu czyli ten kabel masowy do cewek zawsze kopie jak się go odkręci? ciekawe...
co do pompy to wszystko jest oki poza tym mam regulator paliwa z zegarem i nie ma tam żadnych wahań cały czas 3 bary na wolnych oczywiście. wrażenie jest takie jak by czasami gubił iskrę albo zalewało którąś świece. Cewki sprawdzałem takimi kablami pożyczonymi od kumpla z żarówkami które się zakłada miedzy świece a cewki i wszystko w porządku żadna nie ubiła iskry.
co do pompy to wszystko jest oki poza tym mam regulator paliwa z zegarem i nie ma tam żadnych wahań cały czas 3 bary na wolnych oczywiście. wrażenie jest takie jak by czasami gubił iskrę albo zalewało którąś świece. Cewki sprawdzałem takimi kablami pożyczonymi od kumpla z żarówkami które się zakłada miedzy świece a cewki i wszystko w porządku żadna nie ubiła iskry.
odkreć na odpalonym zdrowym ca ten kabelek to zobaczysz jak cie kopnie
Poszukuję...
co do masy to sie zamotalem przeca to oczywiste,
popraw nazwe tematu!
co do pompy to na wolnych moze byc ok ale pod obciazeniem moze byc już slabo, jak chcesz miec pelny obraz to musisz miec manometr wpiety w uklad paliwowy i patrzec co sie dzieje z cisnieniem pod obciazeniem.
popraw nazwe tematu!
co do pompy to na wolnych moze byc ok ale pod obciazeniem moze byc już slabo, jak chcesz miec pelny obraz to musisz miec manometr wpiety w uklad paliwowy i patrzec co sie dzieje z cisnieniem pod obciazeniem.
onepointeightT
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
myślę że to nie pompa. Tak jak pisałem samochód jak się zagrzeje to na wolnych szarpie silnikiem jak by chodził na 3 gary a po chwili chodzi równo, chwilę później znowu to samo zapętlony cykl. Nie zawsze ale często, przy przyspieszaniu krztusi się, prycha, wali ogniami z wydechu, a po przekroczeniu "magicznej" bariery 3000 rpm idzie jak przeciąg bez zająknięcia. Brak mi już pomysłów naprawdę...
a jakie ci wywala bledy na kompie?? moze tam luknij. Luknij na czujnik temp cieczy, 2piny opor 70ohm, i oblukaj kabelki od czujnika polozenia przepustnicy, czasami sa popekane, odpisz jak to sprawdzisz, powinno to duzo podpowiedziec,ale mozesz miec ten czujnik walniety_na 2 piny