Spadlo cisnienie oleju po lekkim upalaniu

Wszystko na temat silników CA

Moderator: Moderator

krisc
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 84
Rejestracja: wt 25 lut, 2014 23:48
Lokalizacja: Łódź

trochę offtop, ale pasuje jednak :P

Obrazek
Awatar użytkownika
HaKeN
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 431
Rejestracja: pt 08 mar, 2013 10:06
Lokalizacja: Wronki
Kontakt:

Albo remont i polatasz jak zadbasz albo odkladaj postuj dłuższy i konkretny swap jaki tam sobie chcesz
Awatar użytkownika
dredman
-#Sympatyk
-#Sympatyk
Posty: 408
Rejestracja: pn 21 wrz, 2009 20:19
Lokalizacja: Radom

hahahhah dobre krisc
mysle mysle...i licze dulary :D korci 1j tylko 10 tysi czeba jakos ze swapem .. zobaczymy
arnie
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 136
Rejestracja: sob 08 gru, 2012 20:07
Lokalizacja: Toruń

Ja remontując swoje CA włożyłem oryginalne nominalne panewki NDC czyli oem. Dałem za nie 90 zł i w sumie po kilku upalaniach nie było żadnych niepokojących objawów, ciśnienie w normie. Tyle że nowa pompa była i powiększona miska. Piszę tak dla porównania - cena NDC a cena ACL.
Awatar użytkownika
szaman
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 3183
Rejestracja: śr 13 sie, 2008 22:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała

arnie, tylko niestety czasem jest juz problem z wszystkimi nadwymiarami do CA, ja chcialem wlozyc jakies ndc albo inne podobne, ale mialem dostepne tylko acl, chyba ze sie komus jakos nie spieszy, to pewno sie uda znalezsc taniej cos dobrego.
onepointeightT
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
Awatar użytkownika
Sykopson
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 596
Rejestracja: śr 18 wrz, 2013 20:36
Lokalizacja: Kraków

Ja tez miałem problem ze znalezieniem "cywilnej" panewki nominalnej do CA, w końcu kupiłem Clevite Performance. Ponoc dedykowane na seryjne wały, mocniejsze niż podstawowe, ale nie jakiś hardkor na azotowane szpeje, który prędzej zje wał niż się podda. ;)
S13 CA18DET
JapanizeD
Tomek89
Postojebca
Postojebca
Posty: 1608
Rejestracja: pn 15 paź, 2007 20:04
Lokalizacja: Gm. G?ogówek(opolskie)
Kontakt:

byłem w ASO zapytać ile panwie kosztują,

69 za sztukę głównych łącznie z tą środkową, a trza 10
korbowodowe 50 za sztukę a trza 8
nie ma źle :lol:
Rice is nice
Obrazek
arnie
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 136
Rejestracja: sob 08 gru, 2012 20:07
Lokalizacja: Toruń

To jakaś patologia... Jak za komplet głównych NDC czyli tych samych co w ASO dałem 90 zł :V Tylko że tak jak Szaman napisał akurat miałem szczęście bo był ostatni komplet nominalnych a z nadwymiarami byłby problem
Kuba.a
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 178
Rejestracja: śr 12 lis, 2014 20:09
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Koszt paneweknjest taki 1. Bo to jest ASO i 2. Dostajemy opakowanie z napisem " NISSAN GENIUE PARTS"
Tomek89
Postojebca
Postojebca
Posty: 1608
Rejestracja: pn 15 paź, 2007 20:04
Lokalizacja: Gm. G?ogówek(opolskie)
Kontakt:

ja pytałem o panewki w gradacjach nominału, i mieli nawet, ale mina człowieka powiedział bym warta zapamiętania :D
mieli gradacje 0 i 1 i to nie dla wszystkich części

dzielnie słuchał moich wypocin i chapał jak młody pelikan :)
Rice is nice
Obrazek
Awatar użytkownika
borimichal
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 2728
Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
Lokalizacja: Skoczów

niewatpie, pewnie troche to skomplikowales :D

jak ostatni raz remontowalem CA to w pierwszym lepszym sklepie zalatwili mi panewki do CA w smiesznej kasie
firma CER-MOTOR ma duzy wybor, tam pytajcie
Tomek89
Postojebca
Postojebca
Posty: 1608
Rejestracja: pn 15 paź, 2007 20:04
Lokalizacja: Gm. G?ogówek(opolskie)
Kontakt:

jak mu powiedziałem o tych 5 gradacjach głównych i 3 korbowodowych to powiedział że musi tak być, nic się nie kłócił :D

Patrzyłem w katalogu CER niema do ca18 panewek, być może by sprowadzili
Rice is nice
Obrazek
Awatar użytkownika
SZAFA
Stały gość
Stały gość
Posty: 381
Rejestracja: sob 31 lip, 2004 06:04
Lokalizacja: POLAND

Na mój rozum jak taki silnik ma zrobić bezawaryjnie z 200 tyś to tylko na nowym oem wale i oem panewkach + wymiana oleju co 5 tyś. km.
Nikt lub mało kto tak nie wyszlifuje i nie złoży tego jak fabryka z takimi tolerancjami itd. Poza tym fabryczny wał jest chyba powierzchniowo utwardzany i kolejny szlif zdejmuje tą warstwe ale zawsze można oddać do azotowania. Tyle wiem z teorii, a praktyka niedługo pokaże :lol:
Ostatnio zmieniony śr 28 sty, 2015 22:57 przez SZAFA, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
skwaromir
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 121
Rejestracja: wt 20 paź, 2009 17:35
Lokalizacja: LLU

Co do azotowanie; kiedyś czytałem, że ktoś oddawał i wał się jakoś pokrzywił.
Panowie stwierdzili, że to normalne po azotowaniu i zaraz naprostują :D.
Awatar użytkownika
dredman
-#Sympatyk
-#Sympatyk
Posty: 408
Rejestracja: pn 21 wrz, 2009 20:19
Lokalizacja: Radom

Wesolo panowie wesolo
U mnie srodkowa panewka wyglada tak :D czyli fun
Tak czy inaczej musze sprawdzic osiowosc walu no i 1szy szlif :D
200tys na CA heheh chcialbym to zobaczec :D szczegolnie przy upalaniu :D
Zaczyna mi brakowac sil do tego silnika szczerze mowiac...a budy sprzedac szkoda :)

Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki CA”