trochę offtop, ale pasuje jednak
Spadlo cisnienie oleju po lekkim upalaniu
Moderator: Moderator
Albo remont i polatasz jak zadbasz albo odkladaj postuj dłuższy i konkretny swap jaki tam sobie chcesz
Ja remontując swoje CA włożyłem oryginalne nominalne panewki NDC czyli oem. Dałem za nie 90 zł i w sumie po kilku upalaniach nie było żadnych niepokojących objawów, ciśnienie w normie. Tyle że nowa pompa była i powiększona miska. Piszę tak dla porównania - cena NDC a cena ACL.
arnie, tylko niestety czasem jest juz problem z wszystkimi nadwymiarami do CA, ja chcialem wlozyc jakies ndc albo inne podobne, ale mialem dostepne tylko acl, chyba ze sie komus jakos nie spieszy, to pewno sie uda znalezsc taniej cos dobrego.
onepointeightT
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
Ja tez miałem problem ze znalezieniem "cywilnej" panewki nominalnej do CA, w końcu kupiłem Clevite Performance. Ponoc dedykowane na seryjne wały, mocniejsze niż podstawowe, ale nie jakiś hardkor na azotowane szpeje, który prędzej zje wał niż się podda.
S13 CA18DET
JapanizeD
JapanizeD
To jakaś patologia... Jak za komplet głównych NDC czyli tych samych co w ASO dałem 90 zł :V Tylko że tak jak Szaman napisał akurat miałem szczęście bo był ostatni komplet nominalnych a z nadwymiarami byłby problem
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
niewatpie, pewnie troche to skomplikowales
jak ostatni raz remontowalem CA to w pierwszym lepszym sklepie zalatwili mi panewki do CA w smiesznej kasie
firma CER-MOTOR ma duzy wybor, tam pytajcie
jak ostatni raz remontowalem CA to w pierwszym lepszym sklepie zalatwili mi panewki do CA w smiesznej kasie
firma CER-MOTOR ma duzy wybor, tam pytajcie
Na mój rozum jak taki silnik ma zrobić bezawaryjnie z 200 tyś to tylko na nowym oem wale i oem panewkach + wymiana oleju co 5 tyś. km.
Nikt lub mało kto tak nie wyszlifuje i nie złoży tego jak fabryka z takimi tolerancjami itd. Poza tym fabryczny wał jest chyba powierzchniowo utwardzany i kolejny szlif zdejmuje tą warstwe ale zawsze można oddać do azotowania. Tyle wiem z teorii, a praktyka niedługo pokaże
Nikt lub mało kto tak nie wyszlifuje i nie złoży tego jak fabryka z takimi tolerancjami itd. Poza tym fabryczny wał jest chyba powierzchniowo utwardzany i kolejny szlif zdejmuje tą warstwe ale zawsze można oddać do azotowania. Tyle wiem z teorii, a praktyka niedługo pokaże
Ostatnio zmieniony śr 28 sty, 2015 22:57 przez SZAFA, łącznie zmieniany 1 raz.
Wesolo panowie wesolo
U mnie srodkowa panewka wyglada tak czyli fun
Tak czy inaczej musze sprawdzic osiowosc walu no i 1szy szlif
200tys na CA heheh chcialbym to zobaczec szczegolnie przy upalaniu
Zaczyna mi brakowac sil do tego silnika szczerze mowiac...a budy sprzedac szkoda
U mnie srodkowa panewka wyglada tak czyli fun
Tak czy inaczej musze sprawdzic osiowosc walu no i 1szy szlif
200tys na CA heheh chcialbym to zobaczec szczegolnie przy upalaniu
Zaczyna mi brakowac sil do tego silnika szczerze mowiac...a budy sprzedac szkoda