Nie pali po wymianie uszczelki pod glowica.Pomocy
Moderator: Moderator
-
- Coś już wiem
- Posty: 77
- Rejestracja: wt 21 paź, 2014 18:21
- Lokalizacja: Warszawa
Pokrótce opisze co sie dzieje.Wydmuchało mi uszczelke pod glowica bialy dym z rury i ubytki plynu chlodniczego.Wiec przystapilem do wymiany zdjąłem glowice zawiozlem do plantacji przy okazji wymienilem uszczelniacze zaworow.Dodam ze samochod rozbieralem i skladalem weekendami bo inne obowiazki zabieraly mi czas.Zalozona nowa uszczelka cometic nie pamietam wymiarow jak znajde opakowanie to podam do tego nowy rozrzad uszczelniacze walkow uszczelki pod kolektory wszystko zalane nowym plynem i olejem dodatkowo wymienione takze swiece zajelo mi to okolos 5 miesiecy a bez glowicy stal jakies 3.Dodatkowe mankamenty ulamany klin z cas zakleszczony na walku ale juz ogarniete wymienilem i walek i cas.Poskladalem wszystko krece silnikiem na poczatku jakby lapal a potem nic.Kolejne proby i nic nawet nie helstnie.Wiec sprawdzilem rozrzad zeby ok ustawiane z serwisowka iskra jest paliwo tez.Niewiem co jeszcze sprawdzic.Czy silnik mogl gdzies stracic kompresje albo cos w tym stylu.Nie sprawdzalem kompresji bo nie mam przyzadu ale skombinuje.Co jeszcze moge sprawdzic.Pomocy
Ostatnio zmieniony pt 09 sty, 2015 00:33 przez turbokillers, łącznie zmieniany 1 raz.
Ja mu w gas a on bokiem w las
To czy aby napewno wszystko jest podpięte, zarówno w wiązce elektrycznej jak i orurowanie i wężyki.
Sprawdź dokładnie 3x
Sprawdź dokładnie 3x
nie wiem jak u innych ale moje CA nie chcialo odpalic bez spietych wszystkich rur dolotowych (przepustnica-turbo).
Tak jak pisze Binio_, posprawdzaj dokladnie elektryke czy wszystko podlaczyles.
Jakby nadal nie chcial zagadac to daj znac na PW, jestem z okolic Warszawy to moge podjechac obczaic temat
Tak jak pisze Binio_, posprawdzaj dokladnie elektryke czy wszystko podlaczyles.
Jakby nadal nie chcial zagadac to daj znac na PW, jestem z okolic Warszawy to moge podjechac obczaic temat
sprobuj odpalic bez podpietej przeplywki,
sprawdz czy nie pomyliles wtyczek na 3 i 4 wtryskiwaczu,
sprawdz czy nie podmieniles wtyczek czujnik temp do ecu i krokowiec - pasuja niestety zamiennie
sprawdz czy nie pomyliles wtyczek na 3 i 4 wtryskiwaczu,
sprawdz czy nie podmieniles wtyczek czujnik temp do ecu i krokowiec - pasuja niestety zamiennie
onepointeightT
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
Sprawdź czy nie zamieniłeś miejscami wtyczek od resistor pack'a (przed kielichem po stronie turbo) i power transistor'a (na kielichu od strony turbo) wyglądają identycznie, pasują zamiennie ale różnią się jednym pinem. Oraz sprawdź masę czy masz podpiętą tą co idzie od wtyczki power transistor'a.
CA18DET - Jeden osiem Turbo burbo...
A niby po co miałby odpinac te wtyczki, skoro one w niczym nie przeszkadzaja aby zdjac glowice? poza tym jak ma nie przerabiana wiazke, to tych wtyczek nie zamieni miejscamiMajkelll pisze:Sprawdź czy nie zamieniłeś miejscami wtyczek od resistor pack'a (przed kielichem po stronie turbo) i power transistor'a (na kielichu od strony turbo) wyglądają identycznie, pasują zamiennie ale różnią się jednym pinem. Oraz sprawdź masę czy masz podpiętą tą co idzie od wtyczki power transistor'a.
-
- Coś już wiem
- Posty: 77
- Rejestracja: wt 21 paź, 2014 18:21
- Lokalizacja: Warszawa
Pospawdzam kostki może coś nie łączy, Golec dobrze mówi tych nie odpinałem. A może brak kompresji, bo np.uszczelka za gruba
Ostatnio zmieniony pt 09 sty, 2015 00:30 przez turbokillers, łącznie zmieniany 1 raz.
Ja mu w gas a on bokiem w las
Powiem Ci kolego sprawdź 3x masy i tak jak koledzy wyżej wszystko inne! 2tyg się meczylem aby zaszczekal i nadal chodzi na 3,5gara
-
- Coś już wiem
- Posty: 77
- Rejestracja: wt 21 paź, 2014 18:21
- Lokalizacja: Warszawa
Wymiary i dane uszczelki COM-H2207SP 1066S 84MM .066 inch MLS-5
Ja mu w gas a on bokiem w las
-
- Coś już wiem
- Posty: 77
- Rejestracja: wt 21 paź, 2014 18:21
- Lokalizacja: Warszawa
Zapomnialem dodac ze glowica skrecona na szpilkach arp
Ja mu w gas a on bokiem w las
grubosc uszczelki jeszcze mi niewplynela na odpalanie i jazde ca, wez jeszcze swiece wyczysc posprawdzaj wtyki dosun wtyczke od cas... jak wg masz ustawiony cas?
Ostatnio zmieniony wt 06 sty, 2015 20:28 przez kazio, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Coś już wiem
- Posty: 77
- Rejestracja: wt 21 paź, 2014 18:21
- Lokalizacja: Warszawa
Uszczelka 1.6 a cas delikatnie w lewo na fasolkach
Ja mu w gas a on bokiem w las