Witam wszystkich.
Mam mały problem z ca18det, mianowicie silnik po odpaleniu gra jak orkiestra, myślałem że może szklanki, ale do wczoraj. Od czasu do czasu silnik chodzi cichutko, słychać tylko delikatne cykanie. Nagrałem filmik, obadajcie może ktoś coś więcej powie.
https://plus.google.com/u/0/10571547779 ... 8304129722
Druga sprawa, silnik seria dorzucone tylko IC, walbro i wydech, podczas jazdy przy wyższych obrotach przerywa i strzela wydech, natomiast na postoju wkręca się bez problemu. Czyżby padała pompka paliwa?
Problem stukanie cykanie ca18det
Moderator: Moderator
po pierwsze masz prawdopodobnie zbyt mocno naciagniety ktorys pasek,
bo cos ci tam rzezi strasznie,
po drugie prawdopodobnie moga to byc popychacze zaworowe - zaczelo teraz tak halasowac? jak dlugo masz to auto, jaki olej i kiedy zmienany?
popychacze latwo sprawdzic, trzeba zrzucic dekle walkow rozrzadu i sprobowac kazdy popychacz po kolei nacisnac, jezeli ktores beda dawac sie scisnac, to najprawdopodobniej oznacza, ze wymagaja czyszczenia lub wymiany.
o szarpaniu jest caly temat:
http://www.turbokillers.com/topics11/sz ... =szarpanie
na szybko:
zmieniales filtr paliwa-jak nie to zmien, przewod podcisnieniowy kolektor-regulator paliwa jest szczelny? czysciles przeplywomierz?
a ta w ogole to jak chcesz robic cos samemu w s13 to powinienes miec serwisowke, jak masz to dobrze a jak nei to sciagnij sobie:
http://bagpuss.swan.ac.uk/200sx/manuals/s13manual/
bo cos ci tam rzezi strasznie,
po drugie prawdopodobnie moga to byc popychacze zaworowe - zaczelo teraz tak halasowac? jak dlugo masz to auto, jaki olej i kiedy zmienany?
popychacze latwo sprawdzic, trzeba zrzucic dekle walkow rozrzadu i sprobowac kazdy popychacz po kolei nacisnac, jezeli ktores beda dawac sie scisnac, to najprawdopodobniej oznacza, ze wymagaja czyszczenia lub wymiany.
o szarpaniu jest caly temat:
http://www.turbokillers.com/topics11/sz ... =szarpanie
na szybko:
zmieniales filtr paliwa-jak nie to zmien, przewod podcisnieniowy kolektor-regulator paliwa jest szczelny? czysciles przeplywomierz?
a ta w ogole to jak chcesz robic cos samemu w s13 to powinienes miec serwisowke, jak masz to dobrze a jak nei to sciagnij sobie:
http://bagpuss.swan.ac.uk/200sx/manuals/s13manual/
onepointeightT
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
Hałasowało tak już od momentu kupna i z tego co pamiętam od sierpnia 2014 u poprzedniego właściciela silnik grał już dobrze, olej zmieniony, przejechane 50km, było valvo 10w60 mechanik wlał Petronas 10w60 niby lepszy z tego co mówił, syntetyk.
Natomiast co do szarpania, samochód jedzie płynnie tyle że w granicach 4,5k obrotów przerywa coś, na postoju jest ok. Seryjna pompa zastąpiona pompką walbro. Będę miał teraz trochę czasu wieczorem to zobaczę jak sprawa wygląda ze szklankami. Rzęzi dopiero jak się nagrzeje dobrze.
filtry nie zmieniane przepływka jeszcze nie czyszczona.
Acha jeszcze jedno, spalanie w granicach 23l "w miarę" spokojnej jazdy to chyba trochę za dużo i śmierdzi trochę wachą, wersja silnika bez sondy.
Natomiast co do szarpania, samochód jedzie płynnie tyle że w granicach 4,5k obrotów przerywa coś, na postoju jest ok. Seryjna pompa zastąpiona pompką walbro. Będę miał teraz trochę czasu wieczorem to zobaczę jak sprawa wygląda ze szklankami. Rzęzi dopiero jak się nagrzeje dobrze.
filtry nie zmieniane przepływka jeszcze nie czyszczona.
Acha jeszcze jedno, spalanie w granicach 23l "w miarę" spokojnej jazdy to chyba trochę za dużo i śmierdzi trochę wachą, wersja silnika bez sondy.
Ostatnio zmieniony czw 05 mar, 2015 07:49 przez red_87, łącznie zmieniany 1 raz.
za duze spalanie, mozesz miec nieszczelnosc w dolocie,
poluznij paski bo albo juz masz po lozyskach albo niebawem tak sie to skonczy,
w przypadku pompy wody i/lub alternatora, chyba ze ktos tak rozrzad napial
poluznij i sprawdz czy jest lepiej.
poluznij paski bo albo juz masz po lozyskach albo niebawem tak sie to skonczy,
w przypadku pompy wody i/lub alternatora, chyba ze ktos tak rozrzad napial
poluznij i sprawdz czy jest lepiej.
onepointeightT
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
Sprawdziłem wczoraj szklanki, i chyba kwalifikują się do podmianki lub czyszczenia.
Pod dużym naciskiem większość się poddaje, na 1 garze tylko trochę, natomiast reszta daje się mocno wcisnąć. Rozumiem że sprawne/czyste szklanki powinny mieć delikatny skok przy mocnym wciskaniu? Pozdrawiam
Pod dużym naciskiem większość się poddaje, na 1 garze tylko trochę, natomiast reszta daje się mocno wcisnąć. Rozumiem że sprawne/czyste szklanki powinny mieć delikatny skok przy mocnym wciskaniu? Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony pt 06 mar, 2015 17:38 przez red_87, łącznie zmieniany 1 raz.