jak masz chec na wiecej mocy, to nie reanimuj turbo tylko kup cos nowego, ostatnimi czasy nowe chinczyki chodzace w cenie uzywnaego t28 tez swoje znosza,
po drugie jak stoisz przed wyborem turbo to nalezalo by sie zastanowic do jakich mocy chcesz dojsc,
bo za chwile sie okaze ze masz za male turbo, albo kupiles za duze i masz teraz laga ze hejjj.
po zmierzeniu kompresji tak jak nalezy dopiero mysl co dalej, na t28 i np. 4 mapowcu od xree mozna miec juz frajde z jazdy s13 z Ca
CA reanimacja czy swap
Moderator: Moderator
onepointeightT
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
własnie min dlatego żałuje, ze wsadzilem drugie CA zamiast SR. Co chwile coś sie dzieje z tym silnikiem. CA ma fajna charakterystykę, jednak SR to zupelnie co innego, inaczej buduje moment, no wiekszy potencjał na przyszlosc.Binio_ pisze:Każda kasa ponad 3k włożona w CA to kasa niemalże bezzwrotnie wydana, nie przynosząca nic sensownego, chyba że lubisz być pionierem i bawi cię robienie tak zwanej sztuki dla sztuki...
Aby CA latało, nie mozna oszczedzac przy remoncie, zrobic wszystko jak nalezy i bedzie zyc, masz nawet przyklad na forum a mianowicie auto szamana, wesoło upalane, zyje i ma sie dobrze.
W CA niby stukaja panewki, ale to przez nieuwagę kierownika, albo przez oszczednosc. Silnik jak silnik, czy to SR, JZ, RB, CA czy nawet jakis silnik Bawarskiej produkcji, panewka moze stuknac od tak.
Ja zdecydowałem się na remont CA, ale jeszcze go nie wsadziłem pod maskę więc wiele nie powiem.
W każdym razie kompleksowa robota coś miedzy 2/3k zł mnie wyszła , w zasadzie koszt części no i obróbki bo resztę robiłem sam. Za 10k ma się już konkretnie dokokszone CA.
W każdym razie gdybym miał 10k to raczej bym swapował, ale nie koniecznie na SRa. Są silniki o większym potencjale, tańsze w zakupie, w częściach i ogółem eksploatacji. SR ma jedną poważną zaletę względem nich - wchodzi "bez rzeźby", ale jak komuś rzeźba nie przeszkadza (i robi sam) to znajdzie coś fajniejszego.
RB - po prostu drogi, nie tyle w zakupie co w modach i eksploatacji. ale jak chyba każdy kochałbym <3 . Mając 10k lepiej się nie szarpać na to.
W każdym razie kompleksowa robota coś miedzy 2/3k zł mnie wyszła , w zasadzie koszt części no i obróbki bo resztę robiłem sam. Za 10k ma się już konkretnie dokokszone CA.
W każdym razie gdybym miał 10k to raczej bym swapował, ale nie koniecznie na SRa. Są silniki o większym potencjale, tańsze w zakupie, w częściach i ogółem eksploatacji. SR ma jedną poważną zaletę względem nich - wchodzi "bez rzeźby", ale jak komuś rzeźba nie przeszkadza (i robi sam) to znajdzie coś fajniejszego.
RB - po prostu drogi, nie tyle w zakupie co w modach i eksploatacji. ale jak chyba każdy kochałbym <3 . Mając 10k lepiej się nie szarpać na to.
S13 CA18DET
JapanizeD
JapanizeD
Z tym ze są tańsze, z o wiele większym potencjałem i tańsze w eksploatacji to bym polemizowal, jakoś ani widu ani slychu o nich - skończonych, jeżdżących, upalajacych i bezawaryjnych
- WARIAT~200sx
- Coś już wiem
- Posty: 131
- Rejestracja: ndz 03 cze, 2007 17:36
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
No mocy nigdy za dużo, ale raczej chińczyka nie kupie.szaman pisze:jak masz chec na wiecej mocy, to nie reanimuj turbo tylko kup cos nowego, ostatnimi czasy nowe chinczyki chodzace w cenie uzywnaego t28 tez swoje znosza,
po drugie jak stoisz przed wyborem turbo to nalezalo by sie zastanowic do jakich mocy chcesz dojsc,
bo za chwile sie okaze ze masz za male turbo, albo kupiles za duze i masz teraz laga ze hejjj.
po zmierzeniu kompresji tak jak nalezy dopiero mysl co dalej, na t28 i np. 4 mapowcu od xree mozna miec juz frajde z jazdy s13 z Ca
Moc jak mnie interesuję to na początek koło 300 a docelowo to napewno ponad 400.
Kompresję zmierzę jutro, powiem tak jeśli chodzi o mapy to jakoś nie jestem przekonany...
A może by jeździć s13 na co dzień..?!
- WARIAT~200sx
- Coś już wiem
- Posty: 131
- Rejestracja: ndz 03 cze, 2007 17:36
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
To 2/3k to chyba dobra cena ale na części chyba ori nie żadne tak tuningi a napewno nie kucizna, na sam remont 10k w CA to raczej dużo choć nie wiem czy na samą kuciznę by wystarczyło może tak a co z resztą ?Sykopson pisze:Ja zdecydowałem się na remont CA, ale jeszcze go nie wsadziłem pod maskę więc wiele nie powiem.
W każdym razie kompleksowa robota coś miedzy 2/3k zł mnie wyszła , w zasadzie koszt części no i obróbki bo resztę robiłem sam. Za 10k ma się już konkretnie dokokszone CA.
W każdym razie gdybym miał 10k to raczej bym swapował, ale nie koniecznie na SRa. Są silniki o większym potencjale, tańsze w zakupie, w częściach i ogółem eksploatacji. SR ma jedną poważną zaletę względem nich - wchodzi "bez rzeźby", ale jak komuś rzeźba nie przeszkadza (i robi sam) to znajdzie coś fajniejszego.
RB - po prostu drogi, nie tyle w zakupie co w modach i eksploatacji. ale jak chyba każdy kochałbym <3 . Mając 10k lepiej się nie szarpać na to.
No raczej swap ale właśnie na co SR be rzeźby ale to każdy ma, RB super w sumie nie wiem dlaczego ale ma możliwości DUŻE ale jak sam mówisz koszta raczej powalają, SR to tak koło 5set by raczej ogarną...
A może by jeździć s13 na co dzień..?!
- WARIAT~200sx
- Coś już wiem
- Posty: 131
- Rejestracja: ndz 03 cze, 2007 17:36
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Binio_ pisze: Ostatnio nawet był cały SR zakutu i przygotowany pod większe moce w dobrej kasie, idealny starter w przyszłość.
Sprzedał się już ? Jaka kasa za niego?
A może by jeździć s13 na co dzień..?!
Poszukaj tutaj na forum, też był wystawiony z tego co pamiętam.
Władujesz 20-30k w CA z gratami i dojdziesz do wniosku że przegrałeś życie, nie rób tego
Władujesz 20-30k w CA z gratami i dojdziesz do wniosku że przegrałeś życie, nie rób tego
a później powiesz, że CA to gówno bo stuknela panewBinio_ pisze:Poszukaj tutaj na forum, też był wystawiony z tego co pamiętam.
Władujesz 20-30k w CA z gratami i dojdziesz do wniosku że przegrałeś życie, nie rób tego
mając taki budżet, wolałbym zakuc SR, pomodzic czapke i katować
Ja niedawno musiałem stanąć przed podobnym wyborem, bo oczywiście CA się zesrało... Wybrałem SR'a, nie muszę odmawiać różańca przed każdym wyjazdem jestem zadowolony jak do tej pory. W 10 tysiach się zmieścisz spokojnie, i nie wkładałbym takich pieniędzy w CA, pewnie by pojeździło, tylko pytanie jak długo...
To tylko moja opinia, wiem że są zwolennicy CA, są SR'a.
To tylko moja opinia, wiem że są zwolennicy CA, są SR'a.
I własnie dzięki takim wypowiedziom warto budować CleanAira
- WARIAT~200sx
- Coś już wiem
- Posty: 131
- Rejestracja: ndz 03 cze, 2007 17:36
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
No czaje, czaje,a RB kpl swap za dychę bym kupił bo wiem, że poźniej będę miał kolejny zastrzyk gotówki ale już nie 10k tylko koło 6k i wtedy robić RB a tam górna granica to chyba grubość portfela.. Wiadomo że można i wsadzić 100 000 plnów jak mój znajomy do sr miał koło 500km ale ja tyle nie mam poza tym cena wsadzona w SRe jest chorendalnie duża ale to chyba dlatego że BRT robił TOMARECING
A może by jeździć s13 na co dzień..?!
- WARIAT~200sx
- Coś już wiem
- Posty: 131
- Rejestracja: ndz 03 cze, 2007 17:36
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
http://allegro.pl/kompletny-silnik-z-os ... 04754.html
ZNANY?
http://olx.pl/oferta/swap-kompletny-sr2 ... 4b6a2ec8d8
"Tylko jakis problem z elektrykom"
ZNANY?
http://olx.pl/oferta/swap-kompletny-sr2 ... 4b6a2ec8d8
"Tylko jakis problem z elektrykom"
Ostatnio zmieniony czw 09 kwie, 2015 13:12 przez WARIAT~200sx, łącznie zmieniany 1 raz.
A może by jeździć s13 na co dzień..?!
- WARIAT~200sx
- Coś już wiem
- Posty: 131
- Rejestracja: ndz 03 cze, 2007 17:36
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Ok dzięki.
A może by jeździć s13 na co dzień..?!