Chmury bia?ego dymu

Wszystko na temat silników CA

Moderator: Moderator

turbokillers
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 77
Rejestracja: wt 21 paź, 2014 18:21
Lokalizacja: Warszawa

Jak w temacie po odpaleniu za samochodem chmury białego dymu dodatkowo dodam ze turbo ma lekkie luzy.Martwi mnie jednak fakt iz bardzo szybko ubywa mi oleju w pol godziny potrafi zapalić się lampka ciśnienia oleju a przed odpaleniem jest max.Po z gaszeniu na wydechu osadza się biały osad jakby olej pomieszany z woda.Miał ktoś tak.Co to może być pierścienie,głowica padla,uszczelniacze raczej by tak obfitego dymu nie robily.Jak to sprawdzić na samochodzie.
Ja mu w gas a on bokiem w las
Awatar użytkownika
Furious
Stały gość
Stały gość
Posty: 298
Rejestracja: sob 15 gru, 2012 09:26
Lokalizacja: Warszawa Bielany
Kontakt:

Spala 2 litry oleju w pół godziny?? Jak dla mnie to kontrolka ciśnienia oleju zapala się jak jest już po silniku...
Turbo możesz już ściągać, a dodatkowo zmierzyłbym kompresje w silniku.
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4685
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Zapewne uszczepniacze na turbo poleciały i tam wypluwa olej.
Jak zapaliła się kontrolja ciśnienia to zapewne panewek juz tez nie ma...
Awatar użytkownika
karols
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 204
Rejestracja: pt 21 mar, 2014 10:13
Lokalizacja: Warszawa

Nie zagotował się do tego? Może jeszcze uszczelka pod głowicą oddała. I czy przy tym dymieniu pali na wszystkie gary?
Ostatnio zmieniony śr 13 maja, 2015 11:51 przez karols, łącznie zmieniany 1 raz.
turbokillers
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 77
Rejestracja: wt 21 paź, 2014 18:21
Lokalizacja: Warszawa

Pali na wszystkie gary i w miarę rowno kontrolka nie pali się na stale zapala się na chwilę jak oleju braknie nie przegrał się temperatura ok była szklanki tez dzwonią jak malo oleju się robi.Może pompa oleju dodatkowo siada
Ja mu w gas a on bokiem w las
Awatar użytkownika
karols
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 204
Rejestracja: pt 21 mar, 2014 10:13
Lokalizacja: Warszawa

Czyli przynajmniej tłok nie spłynął. Turbo martwe i tak jak pisał Binio, pewnie panew gra marsz żałobny.
turbokillers
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 77
Rejestracja: wt 21 paź, 2014 18:21
Lokalizacja: Warszawa

Jak bede mial czas to zmierze kompresje mierzyc na cieplym czy zimnym i czy z otwarta przeustnica?
Ja mu w gas a on bokiem w las
PrzeRuSco
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 59
Rejestracja: wt 03 gru, 2013 11:07
Lokalizacja: Warszawa

Na gorącym z otwarta przepustnicą
Ostatnio zmieniony sob 16 maja, 2015 23:10 przez PrzeRuSco, łącznie zmieniany 1 raz.
turbokillers
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 77
Rejestracja: wt 21 paź, 2014 18:21
Lokalizacja: Warszawa

Kompresja pomierzona z nastepujacymi wynikami:
1 od rozrzadu 10.2
2 9,4
3 10.5
4 9,7
Mierzone na zimnym bo nie bylo czasu grzac. Jest jeszcze jeden problem mianowicie zauwazylem olej na pierwszym garze w gniezdzie swiecy przed odkreceniem na oko 1 lub 1,5 cm a z cewki kapalo pozostale gary male oznaki oleju na gwincie siecy.Dekle szczelne i nie widac oznak zadnych innych wyciekow.Tloki mokre ale nie wiem czy to olej.
Ja mu w gas a on bokiem w las
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4685
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Tłoki praktycznie zawsze wyglądają na mokre.

Pomiar na zimnym dał Ci tyle info jak wiadomość o ilości miejsc parkingowych w podwarszawskich Jankach przy Ikea... czyli bezużyteczne info.
Teraz musisz zrobić robotę drugi raz, aczkolwiek jak na zimno to i tak bardzo przyzwoicie
turbokillers
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 77
Rejestracja: wt 21 paź, 2014 18:21
Lokalizacja: Warszawa

A ma ktoś pomysł z olejem
Ja mu w gas a on bokiem w las
Tomek89
Postojebca
Postojebca
Posty: 1608
Rejestracja: pn 15 paź, 2007 20:04
Lokalizacja: Gm. G?ogówek(opolskie)
Kontakt:

uszczelniacz zaworowy mógł paść, i po zgaszeniu ścieka z głowicy na zawór, albo pierścien olejowy troszku nie wydala, albo przedmuchy z odmy z dużą zawartością oleju, ostaje w kolektorze ssącym, po zgaszeniu spływa powoli w kierunku komory spalania
Rice is nice
Obrazek
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4685
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Albo turbo puszcza gdzie się da i olej dostaje się do dolotu, albo niedrożna skrzynia korbowa, wywala odmą do dolotu i wciąga dalej

Jedno i drugie może powodować kopcenie.


Uszczelniacz też prawdopodobny
turbokillers
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 77
Rejestracja: wt 21 paź, 2014 18:21
Lokalizacja: Warszawa

Uszczelniacze zostały niedawno wymienione przy okazji wymiany uszczelki glowy chyba ze źle to zrobili.Obstawiam pierscienie ale to pokarze prawidłowo pomierzona kompresja chyba ze się myle to mnie poprawcie.
Ja mu w gas a on bokiem w las
turbokillers
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 77
Rejestracja: wt 21 paź, 2014 18:21
Lokalizacja: Warszawa

Turbo raczej w pół godziny całego oleju nie łyknie musiało by ciurkiem w wydech walić
Ja mu w gas a on bokiem w las
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki CA”