Chmury bia?ego dymu
Moderator: Moderator
-
- Coś już wiem
- Posty: 77
- Rejestracja: wt 21 paź, 2014 18:21
- Lokalizacja: Warszawa
Jak w temacie po odpaleniu za samochodem chmury białego dymu dodatkowo dodam ze turbo ma lekkie luzy.Martwi mnie jednak fakt iz bardzo szybko ubywa mi oleju w pol godziny potrafi zapalić się lampka ciśnienia oleju a przed odpaleniem jest max.Po z gaszeniu na wydechu osadza się biały osad jakby olej pomieszany z woda.Miał ktoś tak.Co to może być pierścienie,głowica padla,uszczelniacze raczej by tak obfitego dymu nie robily.Jak to sprawdzić na samochodzie.
Ja mu w gas a on bokiem w las
Zapewne uszczepniacze na turbo poleciały i tam wypluwa olej.
Jak zapaliła się kontrolja ciśnienia to zapewne panewek juz tez nie ma...
Jak zapaliła się kontrolja ciśnienia to zapewne panewek juz tez nie ma...
-
- Coś już wiem
- Posty: 77
- Rejestracja: wt 21 paź, 2014 18:21
- Lokalizacja: Warszawa
Pali na wszystkie gary i w miarę rowno kontrolka nie pali się na stale zapala się na chwilę jak oleju braknie nie przegrał się temperatura ok była szklanki tez dzwonią jak malo oleju się robi.Może pompa oleju dodatkowo siada
Ja mu w gas a on bokiem w las
-
- Coś już wiem
- Posty: 77
- Rejestracja: wt 21 paź, 2014 18:21
- Lokalizacja: Warszawa
Jak bede mial czas to zmierze kompresje mierzyc na cieplym czy zimnym i czy z otwarta przeustnica?
Ja mu w gas a on bokiem w las
-
- Coś już wiem
- Posty: 77
- Rejestracja: wt 21 paź, 2014 18:21
- Lokalizacja: Warszawa
Kompresja pomierzona z nastepujacymi wynikami:
1 od rozrzadu 10.2
2 9,4
3 10.5
4 9,7
Mierzone na zimnym bo nie bylo czasu grzac. Jest jeszcze jeden problem mianowicie zauwazylem olej na pierwszym garze w gniezdzie swiecy przed odkreceniem na oko 1 lub 1,5 cm a z cewki kapalo pozostale gary male oznaki oleju na gwincie siecy.Dekle szczelne i nie widac oznak zadnych innych wyciekow.Tloki mokre ale nie wiem czy to olej.
1 od rozrzadu 10.2
2 9,4
3 10.5
4 9,7
Mierzone na zimnym bo nie bylo czasu grzac. Jest jeszcze jeden problem mianowicie zauwazylem olej na pierwszym garze w gniezdzie swiecy przed odkreceniem na oko 1 lub 1,5 cm a z cewki kapalo pozostale gary male oznaki oleju na gwincie siecy.Dekle szczelne i nie widac oznak zadnych innych wyciekow.Tloki mokre ale nie wiem czy to olej.
Ja mu w gas a on bokiem w las
Tłoki praktycznie zawsze wyglądają na mokre.
Pomiar na zimnym dał Ci tyle info jak wiadomość o ilości miejsc parkingowych w podwarszawskich Jankach przy Ikea... czyli bezużyteczne info.
Teraz musisz zrobić robotę drugi raz, aczkolwiek jak na zimno to i tak bardzo przyzwoicie
Pomiar na zimnym dał Ci tyle info jak wiadomość o ilości miejsc parkingowych w podwarszawskich Jankach przy Ikea... czyli bezużyteczne info.
Teraz musisz zrobić robotę drugi raz, aczkolwiek jak na zimno to i tak bardzo przyzwoicie
-
- Coś już wiem
- Posty: 77
- Rejestracja: wt 21 paź, 2014 18:21
- Lokalizacja: Warszawa
A ma ktoś pomysł z olejem
Ja mu w gas a on bokiem w las
Albo turbo puszcza gdzie się da i olej dostaje się do dolotu, albo niedrożna skrzynia korbowa, wywala odmą do dolotu i wciąga dalej
Jedno i drugie może powodować kopcenie.
Uszczelniacz też prawdopodobny
Jedno i drugie może powodować kopcenie.
Uszczelniacz też prawdopodobny
-
- Coś już wiem
- Posty: 77
- Rejestracja: wt 21 paź, 2014 18:21
- Lokalizacja: Warszawa
Uszczelniacze zostały niedawno wymienione przy okazji wymiany uszczelki glowy chyba ze źle to zrobili.Obstawiam pierscienie ale to pokarze prawidłowo pomierzona kompresja chyba ze się myle to mnie poprawcie.
Ja mu w gas a on bokiem w las
-
- Coś już wiem
- Posty: 77
- Rejestracja: wt 21 paź, 2014 18:21
- Lokalizacja: Warszawa
Turbo raczej w pół godziny całego oleju nie łyknie musiało by ciurkiem w wydech walić
Ja mu w gas a on bokiem w las