Strona 3 z 7

: wt 19 maja, 2015 22:05
autor: Golec
kolega Maciu$ z forum ma pompy oleju ;)

: śr 20 maja, 2015 09:04
autor: Sykopson
Golec pisze:kolega Maciu$ z forum ma pompy oleju ;)
Tak jak kolega wyżej pisze. Ja od niego brałem, firma RacingFactory - ma pompę po około 570zł - OEM Nissan zapakowany ładnie w pudełko jak trzeba wszystko. Możesz jeszcze zapytać kolegi Bvlgari z forum czy nie będzie miał ;)

Przy okazji wymiany pompy sprawdź sobie jak panewki wyglądają ;)
Albo najlepiej już sprawdź, a potem zamawiaj.

: śr 20 maja, 2015 17:00
autor: tiger_11_
Da rade ściągnąć mikę olejową bez sciągania wózka zawieszenia?

: śr 20 maja, 2015 18:35
autor: Sykopson
Tak.
Masz procedure opisaną w serwisówce:
Odkręcasz stabilizator bodajże, luzujesz nakrętki mocujące silnik na łapach tak do końca szpilki, żeby Ci silnik nie wyskoczył z łap i dźwigasz silnik kawałek - powinno się zrobić tyle miejsca żeby michę wytargać :)

Pompe tez możesz zmienić na aucie, choć się zastanawiam czy nie łatwiej by było wyciągnąć :P

: czw 21 maja, 2015 06:13
autor: Furious
aby zdjąć miskę musisz silnik lekko podnieść do góry i parę cm opuścić sanki (tyle co szpilki starczy)

: czw 21 maja, 2015 16:26
autor: tiger_11_
Ok, dzięki za pomoc. Jak tylko znajdę trochę czasu to wymienię pompę oleju i dam znać czy pomogło

: sob 06 cze, 2015 20:12
autor: tiger_11_
Kupilem oryginalna pompe w driftshopie, wymienilem i nic to nie pomoglo :( cisnienie przy 3000 obr 2,5 bar. Nie wiem co dalej. Ma ktos jakis pomysl??? Sprawdzilem panewki, wszystko ok na szczescie

: sob 06 cze, 2015 20:22
autor: Tomek89
no to dół do remontu

: sob 06 cze, 2015 20:29
autor: szaman
Mi na taki problem pomoglo szlif walu plus nowe panewki,
spadek cisnienia wynika z zaduzego luzu na panewkach glownych ktore nie klepią tak jak korbowe, a przynajmniej tak sobie to u siebie tlumaczylem ;) .
sprawdzales wszystkie panewki?? Glowne tez??

: sob 06 cze, 2015 20:45
autor: tiger_11_
Silnik jest po kapitalce, nowe tloki, pierscienie, panewki, szlif walu i cylindrow byl robiony. Do tej pory orzenechane ma 100 km a panewki sprawdzalem bo balem sie ze mogly sie przytrzec z racji niskiegi cisnienia na wolnych obrotach ( 0,3 bara)

: sob 06 cze, 2015 20:50
autor: tiger_11_
Jedyna rzecz jaka w silniku nie zostala wymieniona to walki rozrzadu ale nie wydaje mi sie aby to tam uciekalo cisnienie.

: sob 06 cze, 2015 21:18
autor: szaman
Podpory walu/ppokrywy panewek sa zgodne z blokiem i zakladane wg oznaczen??
Wal byl osiowany??

: sob 06 cze, 2015 21:30
autor: tiger_11_
Wszystko bylo znaczone przy rozbieraniu i napewno zostalo dobrze poskladane. Co do walu, szlifowany byll ale czy osiowany :roll: musial bym zapytac szlifierza

: pt 28 sie, 2015 08:27
autor: dredman
no u mnie tez dziwnie jest , po remoncie wlasnie zlozony silnik odpalony i olej 5w50 wlalem silnik odpalany narazie na postoju i cisnienie mam jakos 0,85-0.95 , przy 3 tys obrotow mam 3.9- 4.1
Wlasnie jade olej wymienic na 10w40 i zobaczymy , bardzo watpie ze silnik zle zlozony
wiec zobaczymy jak na 10w40 fakt jest mega goraco wiec 10w niby lepszy

Zobaczymy co dalej, napisze wieczorem

UPDATE

po 10w40 duzo lepiej cisnienie skoczylo i dosc w normie cisnienie 0.9-1bar na wolnych 850 rpm

Obrazek

: pt 28 sie, 2015 19:55
autor: rekin528
w serwisowce jest napisane:rozgzej silnik do normalnej temp.pracy czyli raczej mniejszej niz u Ciebie na zegarze mysle ze 80 stopni ,na wolnych ma byc powyzej 0.78,a przy 3000 3,53-4,12 bar oczywiscie silnik ma byc nie pod obciazeniem