Ci?nienie przy wysprzeglaniu

Wszystko na temat silników CA

Moderator: Moderator

gorus22
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 15
Rejestracja: pn 11 maja, 2015 12:26
Lokalizacja: Warszawa

Siema
Jako że jestem studentem wróciłem do domu na chwile odpoczynku. Wyciągnąłem nyse z garażu, kilka kółek po mieście sprawdzam ciśnienie oleju wszystko ok, ale jak dojeżdżałem do świateł i wysprzegliłem wskazówka nagle spadła do wartości około 0,4-0,5 Bara. Oczywiście panika itp. Trzeba dodać że olej kończy już swój żywot i będę starał wymieniać go jak najszybciej. Samochód mam od około 5k km więc za dużo o nim nie wiem. Nie mam pojęcia czy panewki/pompa była ruszana. Jakieś propozycje co można sprawdzić?
Awatar użytkownika
szaman
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 3183
Rejestracja: śr 13 sie, 2008 22:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Jaki masz wskaznik firma i model,
Po drugie prawdopodobnie jest to zwiazane ze spadkiem obrotoe ponizej 800rpm,
Jaki tamnjest olej i jaka ma temp jak ci spada te cisnienie?

Do zrobienia masz np wykonanie pomiaru cisnienia oleju manometrem mechanicznym i zweryfikowanie wskazan twojego wskaznika,
Obstawiam ze jednak wystepuje spadek obrotow wiec nalezalo by sprawdzic czujnik temp dla ecu (2pinowy), sprawdzic kostke do niego czy nie pomylona z wtyczka z acc i ustawic tpsa i obroty na jalowym.

A podstawowa rzecza od ktorej musisz zaczac to zaopatrzenie sie w serwisowke, do pobrania w dziale technicznym.
onepointeightT
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
gorus22
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 15
Rejestracja: pn 11 maja, 2015 12:26
Lokalizacja: Warszawa