Proszę o pomoc słabe ciśnie w ca po remoncie

Wszystko na temat silników CA

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4685
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Puki nie klęknęło uwalając połowe rzeczy, rozebrał bym to i zdiagnozował oraz ponownie do pomiarów, bo może zamknie się w niewielkim koszcie a jak już klęknie to wiadomo... wszystko od nowa..
tiger_11_
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 82
Rejestracja: czw 09 paź, 2014 20:31
Lokalizacja: wrocław

Tomek89- sprawdzałem wałki i kopyta, wyglądają dobrze. Wątpię żeby aż tak spadło ciśnienie właśnie przez nie...


Binio- już niczego nie jestem pewien ale czy gdyby było coś źle spasowane to czy np. nie objawiało by się to jakoś? stukaniem, czymkolwiek poza słabym ciśnieniem?

Powiem wam że już mam dosyć tego silnika, nie chce mi się kolejny raz go rozbierać. Nie chwaliłem się ale to już drugi remont jaki robie w tym silniku, za pierwszym razem nie zrobiłem szlifu cylindrów i nie wymieniłem toków. Po tym remoncie przejechałem 200 km i popękały progi na tłokach :? ale wtedy dostał ostro w palnik na doładowaniu 1,2 bar i kompie od xree. Okopcenie w miejscach pęknięć swiadczyło o tym że progi były nadpęknięte już wcześniej i po prostu nie wytrzymały większego ciśnienia.

Mój kolega który pomaga mi przy mechanice twierdzi że przyczyn ą może być pęknięty blok w miejscu kanału olejowego albo mieć jakąś wadę fabryczną ponieważ auto ma przebieg 210 tys raczej nie kręcony na co wskazuje stan budy . Z kolei silnik totalnie zajechany a co najciekawsze to po rozebraniu okazało się że blok był już po szlifie. Wyglądało to tak jak by ktoś wcześniej już miał z tym autem problemy. Możliwe ze problem z hydrauliką był od dawna... ???
Ostatnio zmieniony sob 20 cze, 2015 17:23 przez tiger_11_, łącznie zmieniany 1 raz.
Tomek89
Postojebca
Postojebca
Posty: 1608
Rejestracja: pn 15 paź, 2007 20:04
Lokalizacja: Gm. G?ogówek(opolskie)
Kontakt:

pomierzyłeś je ?

dziwne że nie ma ciśnienia, albo jak mówisz pęknięty blok, choć wierzyć mi sie nie chce
albo sfajdolona robota przy szlifie. Jaki ten 10w40 jest wlany? Bo przyczyną może być sam olej, wlej byle jakie 5w50 bo może to coś pomóc
Rice is nice
Obrazek
Awatar użytkownika
Sykopson
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 596
Rejestracja: śr 18 wrz, 2013 20:36
Lokalizacja: Kraków

A co to masz za olej wlany tak btw.?
S13 CA18DET
JapanizeD
Awatar użytkownika
Ciast3k
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 140
Rejestracja: wt 22 kwie, 2014 19:33
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Jak chcesz pomocy z CA skontaktuj się ze mną na PW, w końcu jesteśmy z jednej "wsi: :P
Zgadamy się na jakiś dzień, ustawimy i popatrzymy co mu dolega ;)
350Z Clean Stock ;) <sold!>
200sx s13 Fat Kouki :P
200sx s14a Racing Ed.
Tomek89
Postojebca
Postojebca
Posty: 1608
Rejestracja: pn 15 paź, 2007 20:04
Lokalizacja: Gm. G?ogówek(opolskie)
Kontakt:

Przeglądałem neta, jak wygląda podfrezowanie napędu pompy na wale u ciebie?

w rb czasem się to wyrabiało no i przeskakiwało i dupa blada
Rice is nice
Obrazek
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4685
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

To by skakalo cisnienie
Tomek89
Postojebca
Postojebca
Posty: 1608
Rejestracja: pn 15 paź, 2007 20:04
Lokalizacja: Gm. G?ogówek(opolskie)
Kontakt:

za wysokie obroty by skakało mi się wydaje,

czy stara pompa wyglądała jak tu?
http://forums.nicoclub.com/rb25-lost-oi ... 30477.html
Rice is nice
Obrazek
tiger_11_
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 82
Rejestracja: czw 09 paź, 2014 20:31
Lokalizacja: wrocław

stara pompa wyglądała dobrze, nie miała za dużych luzów ani uszkodzeń, wymieniłem ją bo nie miałem innych podejrzeń co do przyczyny niskiego ciśnienia
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki CA”