Witam. Przejrzałem inne tematy ale nie znalazłem rozwiązania na mój problem.
Ostatnio CA stwierdziło, że skoro chce je sprzedać to się na złość sp*&#^oli. Otóż ma problem z wkręceniem się na obroty, przerywa, czasem nie pali na któryś gar.
Kiedy wcisnę delikatnie gaz to czasem wkręci się na obroty, ale przy przytrzymaniu pełnego gazu nie ma opcji, prycha strzela (ale nie z wydechu), turbo nie ładuje, a czasem wgl już gaśnie i nie chce odpalić nie ważne ile go kręcić.
Jednak jeśli postoi pare dni to odpala bez problemu i się nawet wkręca i im dłużej chodzi tym problem wraca, czasem jednak ma przebłyski tj. pełny gaz, turbo wstaje auto leci jak powinno.
Przejrzałem wszystkie kostki i kable i nie znalazłem nic niepokojącego, wymieniłem dropping resistor bo mój był lutowany przeze mnie i uznałem ze to możne być wina, ale nadal to samo, niedawno był wymieniany rozrząd i ustawiany zapłon, auto chodziło b.dobrze, aż po jakichś 2 tygodniach stania w.w usterka zaczęła mieć miejsce. Ciśnienie oleju jest ok podczas spokojnej jazdy jest ponad 50psi. Pozdrawiam z góry dzięki za pomoc
Przerywa, nie wkręca się na obroty przy pełnym gazie
Moderator: Moderator
-
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 22
- Rejestracja: ndz 10 sie, 2014 12:17
- Lokalizacja: Pabianice
I got 99 problems with my Nissan car!
Sprawdź jeszcze rozrząd i zapłon!czujnik temp do ECU, Świece, wtryski i możesz zrobić diagnostykę na kompie w serwisówce znajdziej krok po kroku co robić i co oznaczają błyski! Sprawdź kompresję jeśli nic nie pomorze i zajrzy do cylindrów mała żarówkeczka przez otwór od świec (juris na zlocie tak znalazł u mnie który gar woda zalany) kompa tez możesz sprawdzić podmienić! Przerabialem to 3x
czy byla zmieniana pompa paliwa, jak z filtrem paliwa?
czy czysciles przeplywke, czy odpalales z odpieta przeplywka?
podcisnienie do regulatora paliwa jest szczelne?
sprawdzales szczelnosc dolotu?
czy czysciles przeplywke, czy odpalales z odpieta przeplywka?
podcisnienie do regulatora paliwa jest szczelne?
sprawdzales szczelnosc dolotu?
onepointeightT
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
-
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 22
- Rejestracja: ndz 10 sie, 2014 12:17
- Lokalizacja: Pabianice
Pompa nie zmieniana, filtr paliwa zmieniony jakieś 100km temu, podciśnienie na poziomie -0.8 bara, sprawdzę jeszcze czy jest dobrze tam przy regulatorze, chociaż poprawiałem tam wszystko. Dolot szczelny, bez przepływki auto wgl. nie chodzi. Sprawdzę jeszcze raz zapłon i wtryski i dam znać. Ostatnio kiedy nie chciał odpalić 1 cyl był suchy, reszty nie sprawdzałem bo robiłem to na poboczu, paliwo na pewno dochodzi do listwy.
I got 99 problems with my Nissan car!
- artoor200sx
- Stary Wyjadacz
- Posty: 804
- Rejestracja: pt 11 wrz, 2009 10:39
- Lokalizacja: ZKL Gąskowo ;)
na moje oko to beda swiece , ewentualnie cewki .
Ostatnio zmieniony ndz 22 lis, 2015 17:44 przez artoor200sx, łącznie zmieniany 1 raz.
...:: Gdy Ci smutno jest ogromnie , kup pół litra przyjedz do mnie ::...
podejrzewam pompe, ale zaczal bym najszybciej od sprawdzenia szczelnosci dolotu, czytaj co napisalem, odpal auto z odpieta przeplywka, jak sie odpina przeplywke na wlaczonym silniku to oczywiste ze zgasnie,
czyli odpinasz wlaczasz i sprawdzasz czy dziala lepiej do 2000 rpm w porownaniu z podpieta
zeby sprawdzic pompe to nalezy mierzyc cisnienei pod obciazeniem czyli podczas jazdy.
czyli odpinasz wlaczasz i sprawdzasz czy dziala lepiej do 2000 rpm w porownaniu z podpieta
zeby sprawdzic pompe to nalezy mierzyc cisnienei pod obciazeniem czyli podczas jazdy.
onepointeightT
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
-
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 22
- Rejestracja: ndz 10 sie, 2014 12:17
- Lokalizacja: Pabianice
Jutro będę weryfikował i wykluczał to wszystko o czym pisaliście, udało mi się go odpalić, ale nie byłem w stanie utrzymać go odpalonego dłużej niż 5-6s, ledwo co chodził.
I got 99 problems with my Nissan car!
-
- Prime Druciarz
- Posty: 1598
- Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
- Lokalizacja: Łódź
Masz dobrą masę na cewkach? Spróbuj odpiąć sondę lambda i czujnik temp. dwupinowy-sprawdź czy będzie lepiej.
udalo sie znalezc rozwiazanie? Mam podobny klopot, z tym ze jest to totalnie nieregularne.Czasami chodzi normalnie a czasem zaczyna klekotac jak diesel i prycha.Poprzedni wlasciciel obstawial cewke, takze od tego zaczne. Jak sprawdzic czy to cewka? Jutro postaram sie sprawdzic wszystko o czym wyzej pisal Szaman
-
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 22
- Rejestracja: ndz 10 sie, 2014 12:17
- Lokalizacja: Pabianice
Obecnie auta już nie mam, ale problemem okazał się jeden z kabli od przepływomierza, który był uszkodzony. Po podłączeniu Nistuna kolegi zobaczyliśmy, że do komputera nie przychodzą dane z przepływki, po zmiane na inną sprawną wynik był ten sam.
I got 99 problems with my Nissan car!
- wroblittos
- Coś już wiem
- Posty: 69
- Rejestracja: czw 30 paź, 2008 21:57
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Ojciec Pijo, jesli nie wykluczyłes tego problemu do momentu sprzedazy to nie jestem pewny czy to problem przepływki ale napewno kompresja była zerowa na jednym cylindrze , auto przeszło na moje posiadanie, wyremontowałem cały silnik i najprawdopodobniej podzie nowa wiązka, bo takiej przetyranej zyciem wiązki dawno nie widziałem ;p i w tym tygodniu postaram sie odpalic i powiedziec wam czy wszystko bedzie okej
tak wiec kolego struggler, zmierz sobie jaka masz kompresje i bedziesz wiedział czy dalej szukac
tak wiec kolego struggler, zmierz sobie jaka masz kompresje i bedziesz wiedział czy dalej szukac
Prawdziwa jazda zaczyna sie wtedy kiedy koła tracą przyczepność Only drift
-
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 22
- Rejestracja: ndz 10 sie, 2014 12:17
- Lokalizacja: Pabianice
wroblittos, No w zasadzie to było wyłapane przy Tobie (przepływka), najgorsze jest to, że gdyby się to stało jakoś podczas jazdy to bym pewnie sprawdził ponownie kompresję, ale do łba mi to nie przyszło bo zaczęło się to dziać po tym jak sobie postał trochę dłużej. Zresztą na wolnych pracował równo, nie licząc sporadycznych krótkich przerwań (nie wiem jak to ująć) i tego że się nie mógł wkręcić.
P.S. Co do elektryki to nie moja sprawka, chciałem kiedyś pogadać z poprzednim właścicielem ale nie odpisywał.
P.S. Co do elektryki to nie moja sprawka, chciałem kiedyś pogadać z poprzednim właścicielem ale nie odpisywał.
I got 99 problems with my Nissan car!