Problem przy 4k obrotów.
Moderator: Moderator
- piotras1554
- Stary Wyjadacz
- Posty: 913
- Rejestracja: ndz 26 kwie, 2009 15:00
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
ja proponuje zostawić serie zapodać zamiennik boscha (zamiennik 210zł mam taką) i fuel catch tank, podaje tyle paliwa ze z seryjnego 3,0b daje 4,5bara na ori reg a koszt takiego modu to 350zł wszystko
NISSAN 200SX 4.0 V8 1UZ-TFE
PROFI Z NICZEGO
PROFI Z NICZEGO
I to najlepsza opcja do tej specyfikacji.
Jak masz więcej kasy i chcesz coś markowego to Walbro255 lub DW200
Jak masz więcej kasy i chcesz coś markowego to Walbro255 lub DW200
sprawdz, tak jak Morton pisal, napiecie na pompie paliwa, bo moze tez byc spadek na starej instalacji i wymiana pompy nie pomoze za wiele,
a najlepiej niezaleznie od pomiarow dac nowe zasilanie przez bezpiecznik i przekaznik, a bedziesz mial to pewne.
a najlepiej niezaleznie od pomiarow dac nowe zasilanie przez bezpiecznik i przekaznik, a bedziesz mial to pewne.
onepointeightT
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
Też się cieszymy
Polecam wycieczkę do fachowca który mierzył i stwierdzał iż pompa nie jest przyczyną z doinformowaniem go iż to co robi, robi źle
Polecam wycieczkę do fachowca który mierzył i stwierdzał iż pompa nie jest przyczyną z doinformowaniem go iż to co robi, robi źle