Nadal dymi, dusi się paliwem.

Wszystko na temat silników CA

Moderator: Moderator

ChudyB
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 28
Rejestracja: czw 04 lut, 2016 23:22
Lokalizacja: Poznan(okolice)

Kolejny problem z moim nissankiem :(

Po wymianie turbo nadal intensywnie dymi- kolo szary (jak to spaliny).
Na wyższych biegach (od 2 w górę :lol: ) ma problem by wkręcić sie powyżej 3tyś obrotów, przy maksymalnie otwartej przepustnicy, dusi sie paliwem- strzela czasami nawet zgaśnie.

Dymi, po rozgrzaniu się, najczęsciej przy płynnej jeździe oraz odpuszczaniu obrotów przy mocniejszym pałowaniu.
Dodam, że silnik jest po remoncie, turbo nowe, wtryski, pompa IC i cała reszta seria.

Na seryjnej turbinie robił to samo, z dodatkiem niebieskiego dymku przez uszczelniacze turbo.

Czy może to być spowodowane złym ustawieniem rozrzadu i zapłonu ? Był ustawiany na znaki, a z tego co słyszałem, znaki w CA to ściema :angered:,
Ostatnio zmieniony śr 02 mar, 2016 01:40 przez ChudyB, łącznie zmieniany 6 razy.
Dreams come true!
S13 w domu :)
Tomek89
Postojebca
Postojebca
Posty: 1608
Rejestracja: pn 15 paź, 2007 20:04
Lokalizacja: Gm. G?ogówek(opolskie)
Kontakt:

Znaki są ok, ale trzeba liczyć ząbki na rozrządzie by mieć pewność.
Sprawdzić znaki i ustawić rozrząd+zapłon, zobaczyć czy klin w CAS się nie uszkodził.
Pompa paliwa walbro albo dw bo seryjna na bank zajechana.
Rice is nice
Obrazek
Awatar użytkownika
piotras1554
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 913
Rejestracja: ndz 26 kwie, 2009 15:00
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Dymi, po rozgrzaniu się, najczęsciej przy płynnej jeździe oraz odpuszczaniu obrotów przy mocniejszym pałowaniu.

a jaki zapach ?? bo benzyna nie spalana ma raczej czarny kolor.

Nie koniecznie musiał być ten remont dobrze wykonany, ja miałem takie objawy jak u ciebie to się okazało ze turbo ale jak mówisz ze nowe to z silnikiem coś nie teges
Ostatnio zmieniony śr 02 mar, 2016 08:56 przez piotras1554, łącznie zmieniany 1 raz.
NISSAN 200SX 4.0 V8 1UZ-TFE
PROFI Z NICZEGO :D
ChudyB
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 28
Rejestracja: czw 04 lut, 2016 23:22
Lokalizacja: Poznan(okolice)

Dzisiaj sprawdze rozrzad i ustawie zaplon. Pompa da o sobie znać, że sie kończy?

Co do zapachu nie umiem ci go porównać. Czuć paliwo i spalenizne oleju, jednak moze to byc spowodowane tym ze ostatnia turbina wysrala uszczelniacze i olej poszedl w masowych ilosciach do wydechu.
Dreams come true!
S13 w domu :)
PiotrekŁDZ
Prime Druciarz
Posty: 1598
Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
Lokalizacja: Łódź

Wygląda to na pompę paliwa. Na wolnych obrotach pracuje ładnie? Nie telepie, nie przygasa etc? Masa z grodzić na listwe z cewkami(okolice) jest? Rozrząd nawet gdyby był przestawiony o ząbek to by nie było takich jaj. Ale sprawdź licząc zęby(ca18det timing w google grafika) i ustaw zapłon. Obejrzyj też bolec ustalajacy CAS'a czy nie jest urwany tak jak koledzy pisali.

Kopcenie wskazuje na źle wykonany remont/regeneracje turbo. Długo jeździłeś? Olej z wydechu i icka wypala się dosyć szybko...
ChudyB
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 28
Rejestracja: czw 04 lut, 2016 23:22
Lokalizacja: Poznan(okolice)

Na wolnych faluje w granicach 900-1000obr. Mase sprawdze ale raczej jest. Od remontu zrobilem 2000 km. Po wymianie turbo zrobilem 200-300km
Ostatnio zmieniony śr 02 mar, 2016 19:01 przez ChudyB, łącznie zmieniany 1 raz.
Dreams come true!
S13 w domu :)
Awatar użytkownika
piotras1554
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 913
Rejestracja: ndz 26 kwie, 2009 15:00
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

mi jak turbo rzygnęło wszystkimi stronami to jakieś 10km po wymianie turbo było ok bez kopcenia, co do przerywania to spr świece i ewentualnie jakie masz przerwy na świecach i zrób z 0.7/6 i spr czy nadal przerywa

jak nie ogarniesz co jest to zapraszam do garażu do mnie 8)
Ostatnio zmieniony śr 02 mar, 2016 12:51 przez piotras1554, łącznie zmieniany 1 raz.
NISSAN 200SX 4.0 V8 1UZ-TFE
PROFI Z NICZEGO :D
ChudyB
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 28
Rejestracja: czw 04 lut, 2016 23:22
Lokalizacja: Poznan(okolice)

Swiece odpadaja. Kupilem mu miesiąc temu dedyki do s13 z platyny. Wpadlem na drastyczny pomysl. Wleje mu jakiś chemiczny uszczelniacz do pierscieni i sprawdze czy bedzie poprawa. Jesli okaże sie ze to pomoże to osobiscie powiesze mechanika za jaja.

Bardzo dziekuje za zaproszenie wpadne jesli sam sobie nie poradzę.
Ostatnio zmieniony śr 02 mar, 2016 23:52 przez ChudyB, łącznie zmieniany 2 razy.
Dreams come true!
S13 w domu :)
Ban0ff
Postojebca
Postojebca
Posty: 1813
Rejestracja: pn 19 wrz, 2005 14:47
Lokalizacja: Jarosław
Kontakt:

A doladowanie jakie ma?
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv

S13 2JZ / 730HP 820NM
ChudyB
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 28
Rejestracja: czw 04 lut, 2016 23:22
Lokalizacja: Poznan(okolice)

seryjne z t.28. Jesli dobrze pamietam to 0.35b
Dreams come true!
S13 w domu :)
Awatar użytkownika
szaman
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 3183
Rejestracja: śr 13 sie, 2008 22:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała

a sprawdzales szczelnosc dolotu??
ja sie zajade piszac to poraz kolejny, ale odepnij przeplywke odpal i sprawdz czy jest poprawa w pracy silnika,
powinien sie wkrecac do 2k rpm bez problemow,
jak jest lepiej to szukaj nieszczelnosci,

podpepnij sie pompka/kompresorem w uklad dolotowy i podpompuj delikatnie i szukaj nieszczelnosci,

cisnienie paliwa do zmierzenia pod obciazeniem i tak jak wyzej jakie doladowanie? nie lapie ci boostcutow??
onepointeightT
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
ChudyB
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 28
Rejestracja: czw 04 lut, 2016 23:22
Lokalizacja: Poznan(okolice)

kombinowałem tak z tą przepływką nie raz. Po odłączeniu przepływki to samo. Doładowanie seria z t28, nie mam zegarów wiec dokładnie nie powiem, niedawno założyłem to turbo i planowałem je kupić.

Co do cisnienia paliwa, to nie mam gdzie tego zmierzyć. Żaden mechanik nie chce mi tego zrobić :/

Jutro nagram filmik jak jedzie oraz jak dymi. Może uda się coś wywnioskować.
Ostatnio zmieniony śr 02 mar, 2016 18:12 przez ChudyB, łącznie zmieniany 1 raz.
Dreams come true!
S13 w domu :)
Awatar użytkownika
szaman
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 3183
Rejestracja: śr 13 sie, 2008 22:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała

sprawdz przewod podcisnieniowy do regulatora paliwa jeszcze czy jest caly szczelny i nie siedzi luzno na kroccach

wez jakis sprzet dmuchajacy pompke samochodowa/ kompresor i podlacz sie w wezyk do aktuatora, sprawdz czy sie rusza i przy jakim cisnieniu zaczyna sie otwierac.
onepointeightT
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
ChudyB
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 28
Rejestracja: czw 04 lut, 2016 23:22
Lokalizacja: Poznan(okolice)

Dobra, jutro będę grzebał i dam znac co i jak :)
Dreams come true!
S13 w domu :)
Awatar użytkownika
piotras1554
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 913
Rejestracja: ndz 26 kwie, 2009 15:00
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

co do cis paliwa jedziesz do castoramy i tam wszystko dostaniesz co potrzeba do zbudowania sobie samemu miernika za jakieś 30/40zł

1. trójnik
2. opaski 4szt
3. kawałek wenzyka

gotowe
NISSAN 200SX 4.0 V8 1UZ-TFE
PROFI Z NICZEGO :D
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki CA”