Ustawienie regulowanych kołek -strojenie
Moderator: Moderator
Siema , mam sprawę Nissan mój jest w trakcie zakładania emu i pytanie, są założone 2 walki wydechowe regulowane koła wtryski 460 i jak kolka ustawić na ile stopni , ca18det proszę o szybka odpowiedz
-
- Postojebca
- Posty: 1608
- Rejestracja: pn 15 paź, 2007 20:04
- Lokalizacja: Gm. G?ogówek(opolskie)
- Kontakt:
Ssący troszkę przyśpieszyć, wydech jest z 4 stopnie przyśpieszony w stosunku do ssaka. Przyśpieszył bym go jeszcze z 2~4 stopni, ale nie więcej by nie wyszło więcej niż 8 stopni wcześniej niż seria.
Wydechowy nie jestem pewien, ale dla nie za dużej turbiny troszkę bym opóźnił, może z 2 stopnie, albo nic bym nie robił.
Troszkę współotwarcie zmniejszyć by ciśnienie turbo nie szło w wydech, ale nie jest to taki szybki temat.
Rusz tylko ten ssący, nie więcej niż 4 stopnie przyśpieszyć.
Wydechowy nie jestem pewien, ale dla nie za dużej turbiny troszkę bym opóźnił, może z 2 stopnie, albo nic bym nie robił.
Troszkę współotwarcie zmniejszyć by ciśnienie turbo nie szło w wydech, ale nie jest to taki szybki temat.
Rusz tylko ten ssący, nie więcej niż 4 stopnie przyśpieszyć.
- Silicone
- Stały gość
- Posty: 218
- Rejestracja: czw 11 sty, 2007 14:28
- Lokalizacja: Kraków/Hebdów
- Kontakt:
Teoretycznie...........
Żmudna praca przed toba/stroicielem. Opcji jest mnóstwo. Zależy jakich rezultatów oczekujesz. Bez hamowni raczej się nie obejdzie...
Żmudna praca przed toba/stroicielem. Opcji jest mnóstwo. Zależy jakich rezultatów oczekujesz. Bez hamowni raczej się nie obejdzie...
Montaż i Strojenie DET 3, EMU, VEMS, itp...
Kraków
Kraków
-
- Prime Druciarz
- Posty: 1598
- Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
- Lokalizacja: Łódź
Jakie turbo i jaki cel? Szybkie wstawanie, czy moc maks?
Wiec turbina disco potato wtryski 460 i raczej wstawanie nie za późne ale moc do 350 km
-
- Prime Druciarz
- Posty: 1598
- Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
- Lokalizacja: Łódź
Tak jak pisał Tomek ssący przyśpieszyć, powinnien się wykres w dół przesunąć. Wydechowy też można przyśpieszyć-będą się szybciej otwierały zawory i pójdzie więcej koksu na turbinę-będzie lepiej wstawać. Tracisz za to moc maksymalną bo zmniejszasz sprawność silnika.