Dziwne dzwieki

Wszystko na temat silników CA

Moderator: Moderator

turbokillers
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 77
Rejestracja: wt 21 paź, 2014 18:21
Lokalizacja: Warszawa

Witam
Mam 2 problemy z moim ca mianowicie gdy silnik sie rozgrzeje w przedziale 2500-3500 obr słychac obcieranie metalu z okolic koła rozrzadu po stronie dolotu i pompy wody nie zaleznie czy dodaje czy odpuszczam gaz na zimnym tego niema.Stało sie to po remoncie silnika tzn panewki i pierscienie.
Drugi temat przy skrecaniu kierownica do oporu samochod spada z obrotow nie ma podbicia wolne obroty trzyma normalnie.
Miał ktoś coś podobnego
Ja mu w gas a on bokiem w las
Awatar użytkownika
Golec
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 373
Rejestracja: ndz 27 mar, 2011 12:36
Lokalizacja: Piaseczno

turbokillers pisze: gdy silnik sie rozgrzeje w przedziale 2500-3500 obr słychac obcieranie metalu z okolic koła rozrzadu po stronie dolotu i pompy wody nie zaleznie czy dodaje czy odpuszczam gaz na zimnym tego niema.Stało sie to po remoncie silnika tzn panewki i pierscienie.
No to chyba sam sobie odpowiedziałeś gdzie musisz patrzeć ;) pompa wody wymieniona czy została stara w nie wiadomo jakim stanie?
turbokillers pisze:Drugi temat przy skrecaniu kierownica do oporu samochod spada z obrotow nie ma podbicia wolne obroty trzyma normalnie.
To akurat normalny obiaw w CA, w ukladzie wspomagania nie ma czujnika ktory dałby sygnał do podniesienia wolnych obrotów przy kręceniu kierownica. Dopiero SR to miał
turbokillers
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 77
Rejestracja: wt 21 paź, 2014 18:21
Lokalizacja: Warszawa

Pompa nowa cały rozrząd nowy
Ja mu w gas a on bokiem w las
turbokillers
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 77
Rejestracja: wt 21 paź, 2014 18:21
Lokalizacja: Warszawa

Ale obr spadają do 550 i prawie gasnie
Ja mu w gas a on bokiem w las
Awatar użytkownika
szaman
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 3183
Rejestracja: śr 13 sie, 2008 22:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała

ale ze o co chodzi? ze jak trzymasz kiere na maxa skrecona to przygasa?
to zaden problem, poprostu meczysz pompe wspomy, co daje opory przez pasek na silnik,
nie trzyma sie nigdy dobitej kiery na maxa, mozna dokrecic na maxa, ale lekko sie odpuszcza,
co odrazu slychac na pompie i silniku.

jesli to cos innego, to zrob filmik i wrzuc np. na YT,a pozniej zapodaj linka tutaj.

co zaś, do tego odglosu, to sprawdz czy nie masz za mocno ponaciaganych paskow,
poczawszy od paska alternatora/pompy wody i paska wspomy, a skonczywszy na rozrzadzie.
Mozesz po nagrzaniu, jak pojawi sie odglos zrzucic paski(wody i wspomy) i odpalic na chwilke i zobaczyc czy jest on dalej.

turbokillers, nick masz zacny, a przecinkow nie uzywasz? Powinienes!
onepointeightT
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
turbokillers
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 77
Rejestracja: wt 21 paź, 2014 18:21
Lokalizacja: Warszawa

Postaram się poprawić.
Filmiki dopiero w sobotę będę mógł zrobić.
Ja mu w gas a on bokiem w las
turbokillers
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 77
Rejestracja: wt 21 paź, 2014 18:21
Lokalizacja: Warszawa

Sprawa wyjaśniona za dźwięki odpowiadało koło pompy wody, które delikatnie obcierało o osłonę rozrządu.Co do przygasań to miałem wadliwy czujnik temp.płynu po podmianie wszystko ok.
Ja mu w gas a on bokiem w las
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki CA”