Witam
Mam 2 problemy z moim ca mianowicie gdy silnik sie rozgrzeje w przedziale 2500-3500 obr słychac obcieranie metalu z okolic koła rozrzadu po stronie dolotu i pompy wody nie zaleznie czy dodaje czy odpuszczam gaz na zimnym tego niema.Stało sie to po remoncie silnika tzn panewki i pierscienie.
Drugi temat przy skrecaniu kierownica do oporu samochod spada z obrotow nie ma podbicia wolne obroty trzyma normalnie.
Miał ktoś coś podobnego
Dziwne dzwieki
Moderator: Moderator
-
- Coś już wiem
- Posty: 77
- Rejestracja: wt 21 paź, 2014 18:21
- Lokalizacja: Warszawa
Ja mu w gas a on bokiem w las
No to chyba sam sobie odpowiedziałeś gdzie musisz patrzeć pompa wody wymieniona czy została stara w nie wiadomo jakim stanie?turbokillers pisze: gdy silnik sie rozgrzeje w przedziale 2500-3500 obr słychac obcieranie metalu z okolic koła rozrzadu po stronie dolotu i pompy wody nie zaleznie czy dodaje czy odpuszczam gaz na zimnym tego niema.Stało sie to po remoncie silnika tzn panewki i pierscienie.
To akurat normalny obiaw w CA, w ukladzie wspomagania nie ma czujnika ktory dałby sygnał do podniesienia wolnych obrotów przy kręceniu kierownica. Dopiero SR to miałturbokillers pisze:Drugi temat przy skrecaniu kierownica do oporu samochod spada z obrotow nie ma podbicia wolne obroty trzyma normalnie.
-
- Coś już wiem
- Posty: 77
- Rejestracja: wt 21 paź, 2014 18:21
- Lokalizacja: Warszawa
Pompa nowa cały rozrząd nowy
Ja mu w gas a on bokiem w las
-
- Coś już wiem
- Posty: 77
- Rejestracja: wt 21 paź, 2014 18:21
- Lokalizacja: Warszawa
Ale obr spadają do 550 i prawie gasnie
Ja mu w gas a on bokiem w las
ale ze o co chodzi? ze jak trzymasz kiere na maxa skrecona to przygasa?
to zaden problem, poprostu meczysz pompe wspomy, co daje opory przez pasek na silnik,
nie trzyma sie nigdy dobitej kiery na maxa, mozna dokrecic na maxa, ale lekko sie odpuszcza,
co odrazu slychac na pompie i silniku.
jesli to cos innego, to zrob filmik i wrzuc np. na YT,a pozniej zapodaj linka tutaj.
co zaś, do tego odglosu, to sprawdz czy nie masz za mocno ponaciaganych paskow,
poczawszy od paska alternatora/pompy wody i paska wspomy, a skonczywszy na rozrzadzie.
Mozesz po nagrzaniu, jak pojawi sie odglos zrzucic paski(wody i wspomy) i odpalic na chwilke i zobaczyc czy jest on dalej.
turbokillers, nick masz zacny, a przecinkow nie uzywasz? Powinienes!
to zaden problem, poprostu meczysz pompe wspomy, co daje opory przez pasek na silnik,
nie trzyma sie nigdy dobitej kiery na maxa, mozna dokrecic na maxa, ale lekko sie odpuszcza,
co odrazu slychac na pompie i silniku.
jesli to cos innego, to zrob filmik i wrzuc np. na YT,a pozniej zapodaj linka tutaj.
co zaś, do tego odglosu, to sprawdz czy nie masz za mocno ponaciaganych paskow,
poczawszy od paska alternatora/pompy wody i paska wspomy, a skonczywszy na rozrzadzie.
Mozesz po nagrzaniu, jak pojawi sie odglos zrzucic paski(wody i wspomy) i odpalic na chwilke i zobaczyc czy jest on dalej.
turbokillers, nick masz zacny, a przecinkow nie uzywasz? Powinienes!
onepointeightT
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
-
- Coś już wiem
- Posty: 77
- Rejestracja: wt 21 paź, 2014 18:21
- Lokalizacja: Warszawa
Postaram się poprawić.
Filmiki dopiero w sobotę będę mógł zrobić.
Filmiki dopiero w sobotę będę mógł zrobić.
Ja mu w gas a on bokiem w las
-
- Coś już wiem
- Posty: 77
- Rejestracja: wt 21 paź, 2014 18:21
- Lokalizacja: Warszawa
Sprawa wyjaśniona za dźwięki odpowiadało koło pompy wody, które delikatnie obcierało o osłonę rozrządu.Co do przygasań to miałem wadliwy czujnik temp.płynu po podmianie wszystko ok.
Ja mu w gas a on bokiem w las