Witam wszystkich.
Zaczynam budowę amatorskiej zabawki na Track day'e na bazie Nissana 200SX z 1993. To na czym mi na początek najbardziej zależy to bezawaryjność i tym samym proszę o polecenie kogoś, kto wykona powiększoną miskę olejowa, najlepiej z odpowiednimi przegrodami do CA18DET. Przeszukałem internet i okazuje się,że można kupić powiększone miski do SR20 natomiast nie ma do CA.
Jednocześnie proszę o porady co ewentualnie jeszcze zrobić aby ten silnik pozostał bezawaryjny w amatorskim sporcie.
Z góry dziękuję i pozdrawiam
Powiększona miska olejowa do CA18DET
Moderator: Moderator
przegrody są zbędne... jakiś kogoś wymysł tylko... może do offroadu gdzie masz "duże kąty" to i zdadzą egzamin ale do ślizgania nie widzę sensu takiego ustrojstwa. Tym bardziej że powiększona miska ma z 5l oleju, nie które nawet więcej a silnik potrzebuje z 2l oleju.
Poszukuję...
- SKYLINE R34
- Stały gość
- Posty: 311
- Rejestracja: sob 20 gru, 2008 11:47
- Lokalizacja: Bogatynia
Jak ci zależy na bezawaryjnosci to zrób swap-a na wlasnie sr20det
Było s13
Jest s14a
Jest s14a
SKYLINE R34, nie chce używać nie kulturalnych słów, ale gówno prawda, że SR jest taki bezawaryjny. Dopóki nie wyremontujesz tego silnika to też będzie się psuć. Trzeba dorwać naprawdę zdrowa sztukę (albo po remoncie) aby smigała.
nie zapominajmy, że one też już mają swój przebieg i wiek.
CA potrafi dać bardzo dużo radości.
Co do miski, to tak ową może Ci wykonać erison, wraz z custom smokiem oleju z subaru.
nie zapominajmy, że one też już mają swój przebieg i wiek.
CA potrafi dać bardzo dużo radości.
Co do miski, to tak ową może Ci wykonać erison, wraz z custom smokiem oleju z subaru.
- SKYLINE R34
- Stały gość
- Posty: 311
- Rejestracja: sob 20 gru, 2008 11:47
- Lokalizacja: Bogatynia
Czlowieku zluzuj majtki. To była żartobliwie rzucona myśl. A ty się spinasz jak bym napisał że ca to syf i na zlom z nim spokojnie. To był taki żarcik z tym swapem
Było s13
Jest s14a
Jest s14a
Dziękuje za polecenie Erisona.
Mój 200sx ma pozostać klasykiem z niewielkimi modyfikacjami do sportu więc żadne swap'y nie wchodzą w grę ale dzięki za sugestie. W swoim planie chciałbym wyeliminować słabe punkty CA18DET.
Pozdrawiam
Mój 200sx ma pozostać klasykiem z niewielkimi modyfikacjami do sportu więc żadne swap'y nie wchodzą w grę ale dzięki za sugestie. W swoim planie chciałbym wyeliminować słabe punkty CA18DET.
Pozdrawiam
A gdzie ja w mojej wypowiedzi się spiąłem? Napisałem jak to wygląda z mojego doświadczeniaSKYLINE R34 pisze:Czlowieku zluzuj majtki. To była żartobliwie rzucona myśl. A ty się spinasz jak bym napisał że ca to syf i na zlom z nim spokojnie. To był taki żarcik z tym swapem
A poza tym kolega pytał gdzie zrobić miskę, a nie na co zrobić swapa, więc trzymajmy sie tematu
ja bym raczej polecil dolozyc chlodnice oleju, czym zwiekszysz o okolo 0,5l pojemnosc ukladu olejowego,
sam mam tak u siebie i pomimo, ze moje ca nie ma zbyt latwo ze mna, to dalej zyje
nie neguje rozwiazania z wieksza miska, ale wydaje mi sie ze lepiej postawic na schlodzenie oleju,
niz na posiadanie go nie wiadomo ile, 5l zamiast 3,5 bedzie sie grzalo dluzej, ale 5l czy 3,5l rzadkiego(za gorącego) oleju nie da dobrego filmu olejowego ale to tylko moja opinia.
jak juz jestesmy przy oleju, to polecam dolozyc oil tanka miedzy dekle glowicy a dolot,
bedziesz widzial czy twoj silnik wyciska olej odpowietrzeniem dekli glowicy,
a co za tym idzie bedziesz widzial ile oleju musisz dolewac,
z mojego doswiadczenia widze ze CA cisniete po obrotach wywala olej przez dekle, niektorzy dorabniaja dodatkowe splywy oleju z glowicy do miski zeby temu zapobiec.
sam mam tak u siebie i pomimo, ze moje ca nie ma zbyt latwo ze mna, to dalej zyje
nie neguje rozwiazania z wieksza miska, ale wydaje mi sie ze lepiej postawic na schlodzenie oleju,
niz na posiadanie go nie wiadomo ile, 5l zamiast 3,5 bedzie sie grzalo dluzej, ale 5l czy 3,5l rzadkiego(za gorącego) oleju nie da dobrego filmu olejowego ale to tylko moja opinia.
jak juz jestesmy przy oleju, to polecam dolozyc oil tanka miedzy dekle glowicy a dolot,
bedziesz widzial czy twoj silnik wyciska olej odpowietrzeniem dekli glowicy,
a co za tym idzie bedziesz widzial ile oleju musisz dolewac,
z mojego doswiadczenia widze ze CA cisniete po obrotach wywala olej przez dekle, niektorzy dorabniaja dodatkowe splywy oleju z glowicy do miski zeby temu zapobiec.
onepointeightT
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
-
- Postojebca
- Posty: 1608
- Rejestracja: pn 15 paź, 2007 20:04
- Lokalizacja: Gm. G?ogówek(opolskie)
- Kontakt:
Duża miska+relokacja z duuużym filtrem oleju+ nadstan+lepszy smok oleju.
U mnie wchodzi 5L do stanu do tego leję z 0,5 ponad .
Jak zrobisz dobrze miskę to nie trzeba żadnych przegród.
Co do chłodnicy oleju to na 250 koni w ca18 bez tych ulepszeń i tor pokroju wyrazów nie przekraczałem 105 st C.
Temperatura otoczenia 30 st.C
Seryjny wymiennik ciepła duużo daje, na początek duża chłodnica płynu
Moje 5gr.
U mnie wchodzi 5L do stanu do tego leję z 0,5 ponad .
Jak zrobisz dobrze miskę to nie trzeba żadnych przegród.
Co do chłodnicy oleju to na 250 koni w ca18 bez tych ulepszeń i tor pokroju wyrazów nie przekraczałem 105 st C.
Temperatura otoczenia 30 st.C
Seryjny wymiennik ciepła duużo daje, na początek duża chłodnica płynu
Moje 5gr.
Podpinam się pod Szamana.
Zdecydowanie chlodnica oleju + mocny wentylator
Dodatkowo nowa "gruba" chlodnica cieczy + (i tu też może być "burza") wisco ew. śmigła- zależy od tego w jakim stanie jest wisko i jak jeździsz.
Zdecydowanie chlodnica oleju + mocny wentylator
Dodatkowo nowa "gruba" chlodnica cieczy + (i tu też może być "burza") wisco ew. śmigła- zależy od tego w jakim stanie jest wisko i jak jeździsz.
Zdecydowałem się na większą miskę olejową nie tyle ze względu na chęć obniżenia temperatury oleju co bardziej po to aby w długich zakrętach zapobiec ryzyku odpływu oleju spod smoka.szaman pisze:ja bym raczej polecil dolozyc chlodnice oleju, czym zwiekszysz o okolo 0,5l pojemnosc ukladu olejowego,
sam mam tak u siebie i pomimo, ze moje ca nie ma zbyt latwo ze mna, to dalej zyje
nie neguje rozwiazania z wieksza miska, ale wydaje mi sie ze lepiej postawic na schlodzenie oleju,
niz na posiadanie go nie wiadomo ile, 5l zamiast 3,5 bedzie sie grzalo dluzej, ale 5l czy 3,5l rzadkiego(za gorącego) oleju nie da dobrego filmu olejowego ale to tylko moja opinia.
Zobaczymy na torze jak kształtuje się temperatura oleju i wtedy ewentualnie pomyślę o zewnętrznej chłodnicy oleju.
Jest w planie, dzięki za sugestię.szaman pisze:jak juz jestesmy przy oleju, to polecam dolozyc oil tanka miedzy dekle glowicy a dolot,
Pozdrawiam
-
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 1
- Rejestracja: czw 08 lut, 2018 19:24
- Lokalizacja: Otwock
Cześć!
Podpinam się w temacie miski olejowej, czy macie kontakt do Erisona? Moja miska zaprzyjźniła się z rudą i muszę ją wymienić na coś porządnego! Z góry bardzo dziękuję.
Podpinam się w temacie miski olejowej, czy macie kontakt do Erisona? Moja miska zaprzyjźniła się z rudą i muszę ją wymienić na coś porządnego! Z góry bardzo dziękuję.
Ze swojej strony powiem ci tylko, że ja miskę i smok do Erisona wysłałem w połowie września i do dziś nie została przerobionaKrzysiek90 pisze:Cześć!
Podpinam się w temacie miski olejowej, czy macie kontakt do Erisona? Moja miska zaprzyjźniła się z rudą i muszę ją wymienić na coś porządnego! Z góry bardzo dziękuję.
Drodzy koledzy forumowicze.
niestety sytuacja mnie zmusza do proszenia was o pomoc w temacie miski, którą zobowiązał się wykonać Erison.
Sytuacja wygląda tak:
w sierpniu 2017 skontaktowałem się z Erisonem w temacie wykonania miski, Erison się zgodził zrobić miskę, ustaliliśmy kwotę. Kupiłem miskę olejową do przeróbki oraz smok i wysłałem do Erisona w połowie września 2017.
Dziś mamy 20 lutego 2018 a ja nadal nie mam swojej miski.
2 stycznia 2018 Erison poprosił mnie o adres do wysyłki miski.
Miska nie dotarła.
19 stycznia napisał SMS, ze już ma prawie wszystko gotowe i na dniach będzie wysyłał.
Miska nie dotarła.
Mimo moich prób dodzwonienia się, wysłanych SMS, PW na foru m od 19 stycznia Ersison się nie odzywa.
NIGDY się nie spotkałem z takim brakiem szacunku dla kogokolwiek, o koledze z forum nie wspominając. Nie mieści mi się w głowie taki sposób postępowania, ciągłe zwodzenie i okłamywanie a na końcu, po prostu nie odbieranie telefonu.
Drodzy koledzy,
jeżeli ktoś z was zna Ersisona, ma do niego kontakt, proszę o pomoc. Ja rozumiem, że ktoś może być chory i robota się opóźnia, rozumiem, ze czasem są zdarzenia losowe ale to się dzieje w temacie tej miski przekracza wszelkie normy i granice.
Przekażcie proszę, żeby mi wysłał albo przerobioną miskę i smok albo moje oryginalne części. Oczekuję na przesyłkę maksymalnie do przyszłego wtorku.
Wszystkie SMS z Erisonem i PW z tego forum mogę zainteresowanym udostępnić.
niestety sytuacja mnie zmusza do proszenia was o pomoc w temacie miski, którą zobowiązał się wykonać Erison.
Sytuacja wygląda tak:
w sierpniu 2017 skontaktowałem się z Erisonem w temacie wykonania miski, Erison się zgodził zrobić miskę, ustaliliśmy kwotę. Kupiłem miskę olejową do przeróbki oraz smok i wysłałem do Erisona w połowie września 2017.
Dziś mamy 20 lutego 2018 a ja nadal nie mam swojej miski.
2 stycznia 2018 Erison poprosił mnie o adres do wysyłki miski.
Miska nie dotarła.
19 stycznia napisał SMS, ze już ma prawie wszystko gotowe i na dniach będzie wysyłał.
Miska nie dotarła.
Mimo moich prób dodzwonienia się, wysłanych SMS, PW na foru m od 19 stycznia Ersison się nie odzywa.
NIGDY się nie spotkałem z takim brakiem szacunku dla kogokolwiek, o koledze z forum nie wspominając. Nie mieści mi się w głowie taki sposób postępowania, ciągłe zwodzenie i okłamywanie a na końcu, po prostu nie odbieranie telefonu.
Drodzy koledzy,
jeżeli ktoś z was zna Ersisona, ma do niego kontakt, proszę o pomoc. Ja rozumiem, że ktoś może być chory i robota się opóźnia, rozumiem, ze czasem są zdarzenia losowe ale to się dzieje w temacie tej miski przekracza wszelkie normy i granice.
Przekażcie proszę, żeby mi wysłał albo przerobioną miskę i smok albo moje oryginalne części. Oczekuję na przesyłkę maksymalnie do przyszłego wtorku.
Wszystkie SMS z Erisonem i PW z tego forum mogę zainteresowanym udostępnić.
Ostatnio zmieniony wt 20 lut, 2018 10:08 przez Marcin P., łącznie zmieniany 1 raz.