Strona 1 z 2

Trzesie sie na zimnym

: sob 02 gru, 2017 23:19
autor: xpl1337
ca18det, jak jest calkowicie zimny po nocy to silnik strasznie sie telepie, trzesie cala buda jak by nie domagal na jeden gar, jak dodam gazu jest normalnie. po 30 sekundach-minucie ustepuje i jest juz wszystko ok, silnik rowno chodzi jak reka odjal. Kompresje sprawdzalem, cewki podmienialem, nowa masa cewek, nowe swiece, nowy cas, rozrzad jest ok, zaplon ustawiony, air regulator podmienialem, brak bledow na kompie. CO to mzoe byc?

: ndz 03 gru, 2017 00:26
autor: szaman
odlacz czujnik temp plynu chlodzacego i sprawdz jak bedzie,
pomierz czujnik miernikiem wg serwisowki

: ndz 03 gru, 2017 13:25
autor: xpl1337
Pod odlaczeniu dalej trzesie, probowalem patent z nabijaniem temp.na zaplonie i nie ma roznicy. Auto zalewa, czuc benzyne. Czujnik mierzylem jest ok.

: ndz 03 gru, 2017 17:41
autor: kazio
A spr czujnik temperatury na 2 piny?

: ndz 03 gru, 2017 19:33
autor: xpl1337
tak

: ndz 03 gru, 2017 20:52
autor: Tomek89
Nieszczelność dolotu/maf zepsuty

: ndz 03 gru, 2017 22:01
autor: szaman
czy czysciles przeplywke? jesli nie to zrob to, niezaleznie czyto pomoze czy nie, powinna byc czysta.

odepnij przeplywke przed odpaleniem auta,
odpal auto i sprawdz czy do 2000 rpm dziala normalnie,
jesli tak to sprawdz szczelnosc dolotu,

: ndz 03 gru, 2017 22:12
autor: xpl1337
przeplywke czyscilem, odpinalem i bez roznicy. Z odpieta przeplywka strasznie go zalewa, az sie dlawi i nie ma sily wkrecac na obroty, nawet do tych 2 tys. Mam jeszce podejzenie na wtryski bo dosyc glosno chodza, ale mierzylem afr i jest dobry. Pod odcinka 10.9 przy wejsciu w boost 13, do 3 tys obr przy malym gazie 14.7

: ndz 03 gru, 2017 22:52
autor: xpl1337
https://www.youtube.com/watch?v=SWfL5bwqj2s
tak to wyglada mniej wiecej
Z podcisnieniami jest troche rzezba i moze tam lapie lewe. Jutro zaopatrze sie w plaka i bede patrzyl

: pn 04 gru, 2017 06:34
autor: kazio
Swiece, cewko fajki, sproboj znajsc na jakim garze nie pali po przez odlaczenie kolejno cewek,ajesli niby wszystkie sa dobra to jak masz mozliwosc to podmien power tranzistor,ewidentnie niepali na jakis gar lub slabe spalanie, swiece (wiem ze nowe to okolo 220zl ) ale na przyszlosc juz beda jakby Twoje byly dobre, pozbrawiam

: pn 04 gru, 2017 11:20
autor: xpl1337
Swiece sa nowe, wiem ze nie najlepsze bo denso q16tt, wczoraj zbilem przerwe na 0.8 i bez roznicy, sprobuje wsadzic stare ngk, na starych tez sie telepal ale nie pamietam czy az w takim stopniu. Chodzi na wszystkie gary, tylko na jeden nie domaga, raczej nie do ustalenia na ktory.
Odpialem przeplywke drugi raz dla pewnosci, jest to samo, wkreca sie normalnie do tych 2tys

: pn 04 gru, 2017 17:10
autor: xpl1337
Podmienilem na stare swiece, jest tak samo. Wiazka cewek podmieniona, brak rezultatow. Lewego raczej nie lapie, pozatym jak by lapal lewe to by na cieplo tez kulał, a jak sie troche zagrzeje to chodzi idealnie

: pn 04 gru, 2017 21:57
autor: kazio
Czyzby konpresja?

: pn 04 gru, 2017 22:27
autor: xpl1337
kompresja 10.8 10,5 10,4 10,4. Jutro postaram podmienic sie power transistor
A no i teraz zobaczylem ze na cieplym tez lubi wypasc zalon i strzelic w wydech na luzie

: śr 06 gru, 2017 00:09
autor: szaman
najpierw piszesz:
xpl1337 pisze:przeplywke czyscilem, odpinalem i bez roznicy. Z odpieta przeplywka strasznie go zalewa, az sie dlawi i nie ma sily wkrecac na obroty, nawet do tych 2 tys.
a pozniej:
xpl1337 pisze:Odpialem przeplywke drugi raz dla pewnosci, jest to samo, wkreca sie normalnie do tych 2tys
chyba czegos nie zrozumialem w powyzszym?
jesli z odpieta przeplywka dziala stabilnie i wkreca sie do 2k rpm, to sprawdzilbym szczelnosc dolotu,

przeplywke nalezy odpinac na zgaszonym silniku rzecz jasna.

wazna sprawa podcisnienie do regulatora cisnienia paliwa na nowym przewodzie jak najkrotszym, najlepiej z tylu kolektora(od grodzi) podpiac.