Siema wszystkim jestem nowy na forum.
Czy silnik CA18DET mocowany np. w nissanie pulsar awd, który siedzi poprzecznie będzie pasował do 200sx który mocowany jest wzdłużnie ?
Silnik z FWD/AWD Pulsar do RWD 200sx CA18DET
Moderator: Moderator
- MEFisto087
- Redaktor
- Posty: 4108
- Rejestracja: pt 08 paź, 2010 12:29
- Lokalizacja: WM_____
To nie jest P&P więc nie włożysz tego od tak.
Ale jak włożysz w to odpowiednią ilość pracy to tak da się to ogarnąć (inne kolektory, inne mocowania silnika bo miejsca w bloku na poduchy są w innych miejscach, mocowanie skrzyni biegów, koło zamachowe ze sprzęgłem) kolektor dolotowy jeżeli jest z przepustnicą po środku (nad pokrywą zaworów) do wymiany, jeżeli jest z przepustnicą od strony skrzyni biegów to da się przełożyć same końcówki przepustnica zamiast, zaślepki z podciśnieniami.
Jeżeli silnik nie jest jakoś super mega hiper pewny to jest gra nie warta świeczki
Ale jak włożysz w to odpowiednią ilość pracy to tak da się to ogarnąć (inne kolektory, inne mocowania silnika bo miejsca w bloku na poduchy są w innych miejscach, mocowanie skrzyni biegów, koło zamachowe ze sprzęgłem) kolektor dolotowy jeżeli jest z przepustnicą po środku (nad pokrywą zaworów) do wymiany, jeżeli jest z przepustnicą od strony skrzyni biegów to da się przełożyć same końcówki przepustnica zamiast, zaślepki z podciśnieniami.
Jeżeli silnik nie jest jakoś super mega hiper pewny to jest gra nie warta świeczki
Sucz 200sx S13
Pickup D22
Parch Patrol Y60<= Sprzedany
Opinie w dziale Giełda
"If it isn’t broken, don’t fix it"
Pickup D22
Parch Patrol Y60<= Sprzedany
Opinie w dziale Giełda
"If it isn’t broken, don’t fix it"
- MEFisto087
- Redaktor
- Posty: 4108
- Rejestracja: pt 08 paź, 2010 12:29
- Lokalizacja: WM_____
JAPAN KOREA MOTO - firma z krakowa
tu masz ich aukcje na alledrogo i tam też są dane kontaktowe
https://allegro.pl/uzytkownik/ewjkm?order=m
tu masz ich aukcje na alledrogo i tam też są dane kontaktowe
https://allegro.pl/uzytkownik/ewjkm?order=m
Sucz 200sx S13
Pickup D22
Parch Patrol Y60<= Sprzedany
Opinie w dziale Giełda
"If it isn’t broken, don’t fix it"
Pickup D22
Parch Patrol Y60<= Sprzedany
Opinie w dziale Giełda
"If it isn’t broken, don’t fix it"
-
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 11
- Rejestracja: czw 21 cze, 2018 16:49
- Lokalizacja: Ostrołęka
A to właśnie od nich ten silnik http://allegro.pl/silnik-nissan-1-8t-ca ... 27846.html
Jeszcze jedno pytanie jak jest ze SWAPem na SR20DET ? bo org mam CA18DET dużo z tym roboty ?
Jeszcze jedno pytanie jak jest ze SWAPem na SR20DET ? bo org mam CA18DET dużo z tym roboty ?
- MEFisto087
- Redaktor
- Posty: 4108
- Rejestracja: pt 08 paź, 2010 12:29
- Lokalizacja: WM_____
jeden z najpopularniejszych i najprostszych swapów do s13 bo te silniki były montowane fabrycznie w japońskich wersjach s13 sam silnik i skrzynia siada bez problemu na fabrycznych łapach, schematy łączenia wiązek są dostępne w necie.
Sucz 200sx S13
Pickup D22
Parch Patrol Y60<= Sprzedany
Opinie w dziale Giełda
"If it isn’t broken, don’t fix it"
Pickup D22
Parch Patrol Y60<= Sprzedany
Opinie w dziale Giełda
"If it isn’t broken, don’t fix it"
- MEFisto087
- Redaktor
- Posty: 4108
- Rejestracja: pt 08 paź, 2010 12:29
- Lokalizacja: WM_____
i tak i nie, generalnie skrzynie są wymienne między ca, sr i ka ale po podmianie dzwonu. więc albo potrzebujesz całej skrzyni z sr, albo samego dzwonu pod sr na podmianę w swojej skrzyni
Sucz 200sx S13
Pickup D22
Parch Patrol Y60<= Sprzedany
Opinie w dziale Giełda
"If it isn’t broken, don’t fix it"
Pickup D22
Parch Patrol Y60<= Sprzedany
Opinie w dziale Giełda
"If it isn’t broken, don’t fix it"
-
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 11
- Rejestracja: czw 21 cze, 2018 16:49
- Lokalizacja: Ostrołęka
Posiadasz może te schematy jak połączyć te wiązki ? szukałem i nie znalazłem, jedynie nieaktualne linki.
Jeszcze pytanie, zastanawiam się nad zmianą silnika, ale może remont nie będzie taki kosztowny, zmierzyłem cylinder i wyszło że na 2 cylindrze jest 0,08mm na 3 i 4 po 0,05mm zużycia, czy szlif w tym wypadku jest konieczny ?
Jeszcze pytanie, zastanawiam się nad zmianą silnika, ale może remont nie będzie taki kosztowny, zmierzyłem cylinder i wyszło że na 2 cylindrze jest 0,08mm na 3 i 4 po 0,05mm zużycia, czy szlif w tym wypadku jest konieczny ?
Ostatnio zmieniony ndz 24 cze, 2018 20:51 przez chubakapl, łącznie zmieniany 1 raz.