uszczelka
Moderator: Moderator
witam wszystkich, mam pytanko - czy ktoś zakładał metalowa uszczelke pod głowice ? bo słyszałem różne opinie (nie koniecznie dobre) co do nich, moja którą załozylem do SUPRY przestała spełniać swoja funkcje i cieknie płyn do któregoś cylindra a co za tym idzie trzeba znowu zdjąc głowice i dłubać, dłubać, dłubać zamiast pivo pić. pozdrawiam i dzięki za ewentualne odpowiedzi.
Zaczekaj az Brt wróci do domu to dostaniesz konkretną odpowiedź...
Z tego co pamiętam, to specjalnie robi się uszczelki metalowe (miedziane), żeby wytrzymywały większe obciążenie.
Z tego co pamiętam, to specjalnie robi się uszczelki metalowe (miedziane), żeby wytrzymywały większe obciążenie.
- jarkowy
- Założyciel Klubu
- Posty: 1088
- Rejestracja: sob 26 lip, 2003 23:29
- Lokalizacja: Władysławowo
- Kontakt:
Nie zakładałem. I nie mam doświadczeń z takowymi. Jak zakładasz stalową uszczelke to koniecznie trzeba dokręcać systematycznie głowice jak raz zaspisz to będziesz dłubać dłubać ....
Co do dorabiania to wiem tylesamo - specjalna miedź która się nie powinna chartowąć jak zwyczajna. (normalnie to sie miedź chartuje odwrotnie do stli weglowych - wysoka temp i wolne studzenie - miałem z tego wykłady ale nie bede tu pisał o przebiegach eutektycznych, i fazach stali w poszczególnej temperatuże i zawartości węgla)
Co do "zwykłych stalowych" to też nie słyszałem dobrych opini.
Poza tym musisz wiedzieć że w niektórych samochodach wymienia sie szpilki przy zciąganiu głowicy (ja np w S13 to miałem 2 trefne szpilki które sie ciągnęły zamiast dokręcać głowicę i wydłózyły o 4mm - bez jaj)
Co do dorabiania to wiem tylesamo - specjalna miedź która się nie powinna chartowąć jak zwyczajna. (normalnie to sie miedź chartuje odwrotnie do stli weglowych - wysoka temp i wolne studzenie - miałem z tego wykłady ale nie bede tu pisał o przebiegach eutektycznych, i fazach stali w poszczególnej temperatuże i zawartości węgla)
Co do "zwykłych stalowych" to też nie słyszałem dobrych opini.
Poza tym musisz wiedzieć że w niektórych samochodach wymienia sie szpilki przy zciąganiu głowicy (ja np w S13 to miałem 2 trefne szpilki które sie ciągnęły zamiast dokręcać głowicę i wydłózyły o 4mm - bez jaj)
GTR Sprzedany ale Avatara spobie zostawiam z sentymentu...
SKYRACING
OO\____/OO
602227141
Turbokiller
automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
SKYRACING
OO\____/OO
602227141
Turbokiller
automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
Dokladnie tak jak jarkowy napisal. Taka uszczelke sie dorabia ale trzeba wiedziec jakiej grubosci i z czego aby nie stracila swoich wlasciowosci oraz aby nie zmienila nam kompresji. Pozatym powinno sie ja dokrecac z 3 razy oraz zakladac w komplecie z nowymi szpilkami. Thats alljarkowy pisze:Nie zakładałem. I nie mam doświadczeń z takowymi. Jak zakładasz stalową uszczelke to koniecznie trzeba dokręcać systematycznie głowice jak raz zaspisz to będziesz dłubać dłubać ....
Co do dorabiania to wiem tylesamo - specjalna miedź która się nie powinna chartowąć jak zwyczajna. (normalnie to sie miedź chartuje odwrotnie do stli weglowych - wysoka temp i wolne studzenie - miałem z tego wykłady ale nie bede tu pisał o przebiegach eutektycznych, i fazach stali w poszczególnej temperatuże i zawartości węgla)
Co do "zwykłych stalowych" to też nie słyszałem dobrych opini.
Poza tym musisz wiedzieć że w niektórych samochodach wymienia sie szpilki przy zciąganiu głowicy (ja np w S13 to miałem 2 trefne szpilki które sie ciągnęły zamiast dokręcać głowicę i wydłózyły o 4mm - bez jaj)
TomaRacing
ul. Nadarzynska 51 Piaseczno
S14a drift spec
ul. Nadarzynska 51 Piaseczno
S14a drift spec