uszczelka

Wszystko na temat silników CA

Moderator: Moderator

vs1400

witam wszystkich, mam pytanko - czy ktoś zakładał metalowa uszczelke pod głowice ? bo słyszałem różne opinie (nie koniecznie dobre) co do nich, moja którą załozylem do SUPRY przestała spełniać swoja funkcje i cieknie płyn do któregoś cylindra :evil: :evil: :evil: a co za tym idzie trzeba znowu zdjąc głowice i dłubać, dłubać, dłubać zamiast pivo pić. pozdrawiam i dzięki za ewentualne odpowiedzi.
Awatar użytkownika
dr Mike
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 537
Rejestracja: pn 28 lip, 2003 11:50
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Zaczekaj az Brt wróci do domu to dostaniesz konkretną odpowiedź... :wink:
Z tego co pamiętam, to specjalnie robi się uszczelki metalowe (miedziane), żeby wytrzymywały większe obciążenie.
Awatar użytkownika
jarkowy
Założyciel Klubu
Założyciel Klubu
Posty: 1088
Rejestracja: sob 26 lip, 2003 23:29
Lokalizacja: Władysławowo
Kontakt:

Nie zakładałem. I nie mam doświadczeń z takowymi. Jak zakładasz stalową uszczelke to koniecznie trzeba dokręcać systematycznie głowice jak raz zaspisz to będziesz dłubać dłubać ....
Co do dorabiania to wiem tylesamo - specjalna miedź która się nie powinna chartowąć jak zwyczajna. (normalnie to sie miedź chartuje odwrotnie do stli weglowych - wysoka temp i wolne studzenie - miałem z tego wykłady ale nie bede tu pisał o przebiegach eutektycznych, i fazach stali w poszczególnej temperatuże i zawartości węgla)

Co do "zwykłych stalowych" to też nie słyszałem dobrych opini.

Poza tym musisz wiedzieć że w niektórych samochodach wymienia sie szpilki przy zciąganiu głowicy (ja np w S13 to miałem 2 trefne szpilki które sie ciągnęły zamiast dokręcać głowicę i wydłózyły o 4mm - bez jaj)
GTR Sprzedany ale Avatara spobie zostawiam z sentymentu...

SKYRACING

OO\____/OO

602227141


Turbokiller

automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
Awatar użytkownika
brt
Stały gość
Stały gość
Posty: 319
Rejestracja: śr 20 sie, 2003 18:57
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

jarkowy pisze:Nie zakładałem. I nie mam doświadczeń z takowymi. Jak zakładasz stalową uszczelke to koniecznie trzeba dokręcać systematycznie głowice jak raz zaspisz to będziesz dłubać dłubać ....
Co do dorabiania to wiem tylesamo - specjalna miedź która się nie powinna chartowąć jak zwyczajna. (normalnie to sie miedź chartuje odwrotnie do stli weglowych - wysoka temp i wolne studzenie - miałem z tego wykłady ale nie bede tu pisał o przebiegach eutektycznych, i fazach stali w poszczególnej temperatuże i zawartości węgla)

Co do "zwykłych stalowych" to też nie słyszałem dobrych opini.

Poza tym musisz wiedzieć że w niektórych samochodach wymienia sie szpilki przy zciąganiu głowicy (ja np w S13 to miałem 2 trefne szpilki które sie ciągnęły zamiast dokręcać głowicę i wydłózyły o 4mm - bez jaj)
Dokladnie tak jak jarkowy napisal. Taka uszczelke sie dorabia ale trzeba wiedziec jakiej grubosci i z czego aby nie stracila swoich wlasciowosci oraz aby nie zmienila nam kompresji. Pozatym powinno sie ja dokrecac z 3 razy oraz zakladac w komplecie z nowymi szpilkami. Thats all
TomaRacing
ul. Nadarzynska 51 Piaseczno

S14a drift spec
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki CA”