SWAP in s13/s14

Wszystko na temat silników CA

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
mellow
Stały gość
Stały gość
Posty: 402
Rejestracja: ndz 21 wrz, 2003 17:37
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Jak wszyscy wiemy CA18DET to swietny silnik, jednak z uwagi na to, ze jest to stara konstrukacja trudniej do niej dostac czesci aftermarketowe, a nawet jesli uda sie cos znalesc to jest to zazwyczaj bardzo drogie i nosi etykietke 'RARE'. Eee zapewne troche przesadzam..... zwlaszcza na angielskich stonach z 'preformance parts' jest zawsze duzo gratow do CA... nie jest to problem. Natomiast niezal lipe maja w USA :mrgreen: tam maja te swoje 240sx z 2,4 n/a .. hmmmmm.... pewnie dlatego hameryka specjalizuje sie w SWAPowaniu roznych silnikow do s13/s14 :D I tak np. swap na SR20DET kosztuje w wersji BASIC $4200 .... czyli cos okoo 17.000PLN..... dodam ze taki swap jest w USA baaaaarzdo poularny. Hmm , pytacie co w tym ciekawego .... ano nic , ale bymajmniej amerykanie na tym nie koncza .... rownie czesto pakuja do 240sx'ow RB25DET :!: :!:
not bad huh ? :mrgreen: W serii ma to 250hp .... zaszczyt posiadania silnika skyline'a w swoim ukochanym aucie kosztuje $7800 ( cena obejmuje wszystko instalacie, wszelkie przerobki , testy .... ) tak taki silnik wyglada w s14 :
Obrazek

dodam ze za cene $13,800 otrzymujemy 450-konnego 240sx'a ( cena obejmue instalacjie i tunning RB25DET )

Hmmm to juz cos ... ale pewnie juz to znacie ....
Ale jest cos jeszcze ........ ONI CHCA WSADZIC DO s14 RB26DETT :!: :!: ... no nie teraz niemam pytan.... tzn. mialem ..... a oto odpowiedz : ' I can source the RB26DETT engine fairly easily for your 240sx....if you are interested in swapping a RB26DETT drop me an email ' ........ no coz, moze jak wygram w totka :mrgreen: :twisted:

No to sie rozpisalem, ale ze ostatnio cos zastoj na forum, no to sie wysililem :D 8)

PS. Juz niedlugo napisze cus o przeszczepie przodu od s15 do s13 - MY DREAM :) beda ceny z transportem 'kit-u' do Polski :mrgreen:
"I had a look around the carpark and couldn't help noticing, that my car is significantly faster than all of yours..."
powered by:Japan Sport Service
Anonymous

to moze napisz ja wyglada przeszczepienie przodu S14 do S13 albo podaj jakies linki - bede wdzieczny (jak juz bylo o tym to przepraszam ale juz nie pamietam co kiedys czytalem)
Awatar użytkownika
mellow
Stały gość
Stały gość
Posty: 402
Rejestracja: ndz 21 wrz, 2003 17:37
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

DTM pisze:to moze napisz ja wyglada przeszczepienie przodu S14 do S13 albo podaj jakies linki - bede wdzieczny (jak juz bylo o tym to przepraszam ale juz nie pamietam co kiedys czytalem)
e-e ... nie s14 .....s15... ale to jest off-topic ! :mrgreen: Teraz koncentrujemy sie na SWAPach silnikow !! 8) :wink:
"I had a look around the carpark and couldn't help noticing, that my car is significantly faster than all of yours..."
powered by:Japan Sport Service
Awatar użytkownika
jarkowy
Założyciel Klubu
Założyciel Klubu
Posty: 1088
Rejestracja: sob 26 lip, 2003 23:29
Lokalizacja: Władysławowo
Kontakt:

Słuczajcie? Włożenie SR w miejsce CA? Ile to moż kosztować? Silnik 3000 turbo 3000 komp i instalacja 1000, skrzynia 1500, most i wał 1500 to daje 10000. Za 10000 to ja z CA zrobie TAKIEGO WYMIATACZA że SR to przy nim bedzie silnik od fiata 650!
Zobaczcie zagranicą jakie silniki mają lepsze wyniki w tuningu? CA czy SR? np. norisdesign! Ci kolesie robili CA i nie SR czemu?
Bo CA jest LEPSZY!
Aftermarket? Jak ktoś się liczy ze swapem to wchodzą zupełnie inne koszty i w tym momece kupował bym tylko pożądne akcesoria z zagranicznych firm np. kute tłoki itp!
Dajcie i 10000 a zrobie wam 400KM w CA i to nie sa przechwłki!
Co do swapów RB to :mrgreen: JAMIIIIIIIIIIIII
GTR Sprzedany ale Avatara spobie zostawiam z sentymentu...

SKYRACING

OO\____/OO

602227141


Turbokiller

automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
Fila.
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 614
Rejestracja: wt 29 lip, 2003 15:56
Lokalizacja: nikad
Kontakt:

Jarek ma Racje :!: Na zlocie we władysławowie mielismy porównanie silników CA i SR ( na jakis kartkach był to jakis artykuł albo cos takiego). Było tam napisane ze SR jest nowoczesniejszy ale mniej podatny na tunning [ z tego co zapamietałem ma chyba aluminiowy blok (chyba ze cos popiepszyłem to mnie poprawcie)]. SR jest silnikiem mniej awaryjnym i bardziej ekonomicznym tzn nie miał nigdy problemów z turbina i z wałem ale CA pomimo swoich wad jest stworzony do tunningu.
Btw Teraz z innej beczki. Ostatnio kupiłem jakas lipna gazete o tunningu ''MAXIMUM TUNNER'' i jest tam s14 z australii. Opis silnika wyglada tak: silnik SR20DET o pojemnosci 1,8 litra :lol: :lol: :lol: a w centymetrach podali ze to 2200 cm :lol: :lol: :lol: Moc samochodu szacowana na 600 KM + 100 KM NOS...... Ci co ta s14 opisywali chyba zupełnie nie mieli pojecia o czym pisza :| :evil: Jak zainstaluje skaner to dam ten artykuł tutaj :wink:
Awatar użytkownika
mellow
Stały gość
Stały gość
Posty: 402
Rejestracja: ndz 21 wrz, 2003 17:37
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Rany, przeciez wam napisalem ze swapowanie SR jest popularne w USA bo tam maja 240SXy z 2,4 n/a :D Ja tyz wole swojego CA :mrgreen: Chodzilo mi raczej oto ze tam wkladaja tez RB ... w tym RB26DETT :!: :twisted:
"I had a look around the carpark and couldn't help noticing, that my car is significantly faster than all of yours..."
powered by:Japan Sport Service
Goran220V

Wiem, ze to herezja ale jak rozszyfrowac skrot SWAP (i rozumiem, ze nie chodzi to o Special Weapons And Tactits)
Awatar użytkownika
mellow
Stały gość
Stały gość
Posty: 402
Rejestracja: ndz 21 wrz, 2003 17:37
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

tu niema co rozszyfrowywac .. patrzysz do slownika angielko-polskiego i czytasz :

Kod: Zaznacz cały

swap 
  v, 
1 zamiana
2 wymiana
3 zamieniać się
4 przehandlować
:mrgreen:
"I had a look around the carpark and couldn't help noticing, that my car is significantly faster than all of yours..."
powered by:Japan Sport Service
Goranowa

Goraaaaaaaaaaaaan jak Ci wstyd :? :? :? :oops: 8)
(bo ja oczywiscie wiedzialam co to SWAP :wink: )
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki CA”