Temat juz byl przeze mnie podjety, ale nie bylo 100% odpowiedzi, a mianowicie czy jak prezes zmienial, albo sami zmienialiscie sobie podcisnienie z kolektora dolotowego( to z tylu) na regulator cisnienia paliwa, to czy zaslepialiscie ten krociec na kolektorze dolotowym, z ktorego zdjeliscie wezyk i przelozyliscie na reg cisn paliwa????
Pozdrawiam
Podcisnienie, drobna niejasnosc...
Moderator: Moderator
Nie tak zrób.
-Ten wężyk co wychodzi z kolektora, rozłącz w połowie (może nawet troche blizej kolektora) drogi do PRCSV, jest tam taka metalowa złączka.
-Następnie wyciągnij z PR wężyk podciśnienia idący z PRCSV.
-Teraz ten wężyk co wychodzi z kolektora (ten rozłączny wcześńiej) podłącz do PR.
-W efekcie masz PR połączone bezpośrednio z kolektorem. 2 wężyki od PRSCV- wchodzący i wychodzacy możesz teraz zaślepić, zeby nie wlatywał tam syf (aczkolwiek to użądzenie od tej pory już Ci nie jest potrzebne)
Jak chcesz to moge fotki zapodać.
Efekt- ciśnienie paliwa jest zawsze takie jak trzeba:D Pali mniej, jeżdzi szybciej, bajka:D
pozdro[/scroll][/b]
-Ten wężyk co wychodzi z kolektora, rozłącz w połowie (może nawet troche blizej kolektora) drogi do PRCSV, jest tam taka metalowa złączka.
-Następnie wyciągnij z PR wężyk podciśnienia idący z PRCSV.
-Teraz ten wężyk co wychodzi z kolektora (ten rozłączny wcześńiej) podłącz do PR.
-W efekcie masz PR połączone bezpośrednio z kolektorem. 2 wężyki od PRSCV- wchodzący i wychodzacy możesz teraz zaślepić, zeby nie wlatywał tam syf (aczkolwiek to użądzenie od tej pory już Ci nie jest potrzebne)
Jak chcesz to moge fotki zapodać.
Efekt- ciśnienie paliwa jest zawsze takie jak trzeba:D Pali mniej, jeżdzi szybciej, bajka:D
pozdro[/scroll][/b]
Ma moze ktos jeszcze w ten sposob przerobione podcisnienie??? nie zebym nie wierzyl, ale jakos fabryka chciala zeby wygladalo inaczej Jak mozesz to daj fotki tej przerobki.
Dzieki za odp.
Pozdro
Dzieki za odp.
Pozdro
S13 3city, wydech-przelot 2,5`,K&N,Koni Sport+Apex, poliuretany, blow off,ic-saab2.3T
Fotki zrobione. jak ktośmi powie jak sie je dodaje to załącze.
[ Dodano: Sob Paź 21, 06 14:52 ]
Opis:
-rozłączamy "1" i "2"
-rozłączamy "4a" i "4b"
-łączymy ze sobą "1" i "4a"
-zaślepiamy "2" i "4b"
-gotowe
Legenda:
"0"- połączenie z kolektorem, to zostaje nie ruszone
"1","2"- na wężyku idącym od "0" i przerywamy go tak jak na obrazku, otrzymójąc końcówki"1" i "2"
"3"- połączenie z PR, zostaje ono nie ruszone.
"4a", "4b"- znajduje się za silnikiem, rozłączając gumowy wężyk od metalowej rurki otrzymujemy odpowiednio 4a (gumowy) i 4b (metalowy).
"3" i "4a" to dwa końce tego samego węzyka (około 15cm)
"0" i "1" to dwa końce tego samego węzyka (około 35cm)
[ Dodano: Sob Paź 21, 06 14:52 ]
Opis:
-rozłączamy "1" i "2"
-rozłączamy "4a" i "4b"
-łączymy ze sobą "1" i "4a"
-zaślepiamy "2" i "4b"
-gotowe
Legenda:
"0"- połączenie z kolektorem, to zostaje nie ruszone
"1","2"- na wężyku idącym od "0" i przerywamy go tak jak na obrazku, otrzymójąc końcówki"1" i "2"
"3"- połączenie z PR, zostaje ono nie ruszone.
"4a", "4b"- znajduje się za silnikiem, rozłączając gumowy wężyk od metalowej rurki otrzymujemy odpowiednio 4a (gumowy) i 4b (metalowy).
"3" i "4a" to dwa końce tego samego węzyka (około 15cm)
"0" i "1" to dwa końce tego samego węzyka (około 35cm)
- jarkowy
- Założyciel Klubu
- Posty: 1088
- Rejestracja: sob 26 lip, 2003 23:29
- Lokalizacja: Władysławowo
- Kontakt:
matko...
przecież to żadna filozofia.
A co do fabryki to tylko ca1818det tak ma wszystkie inne nissany s14,300zx,r32,r33 mają to połączone bezpośrednio.
To służy tylko do wolnych obr na zimnym i niczego pozatym, alla ssanie. Jednak bez tego ca18det zima nie zima tak samo pali.
Wsumie to ładnie opisałeś MKx mozna by nawet z tego artykół zrobić bo bez przerwy ktoś sie mnie o to pyta.
Co do poprawy dynamiki to nie ma nic wspólnego, co do ekonomiki to tylko na zimnym silniku. Wywala sie to tylko dlatego ze coś z tego obw jest padnęte, a to sterowanie elektrozaworka a to elektrozaworek sie zawiesi a to coś jest nieszczelne.
przecież to żadna filozofia.
A co do fabryki to tylko ca1818det tak ma wszystkie inne nissany s14,300zx,r32,r33 mają to połączone bezpośrednio.
To służy tylko do wolnych obr na zimnym i niczego pozatym, alla ssanie. Jednak bez tego ca18det zima nie zima tak samo pali.
Wsumie to ładnie opisałeś MKx mozna by nawet z tego artykół zrobić bo bez przerwy ktoś sie mnie o to pyta.
Co do poprawy dynamiki to nie ma nic wspólnego, co do ekonomiki to tylko na zimnym silniku. Wywala sie to tylko dlatego ze coś z tego obw jest padnęte, a to sterowanie elektrozaworka a to elektrozaworek sie zawiesi a to coś jest nieszczelne.
GTR Sprzedany ale Avatara spobie zostawiam z sentymentu...
SKYRACING
OO\____/OO
602227141
Turbokiller
automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
SKYRACING
OO\____/OO
602227141
Turbokiller
automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
to ja tez podepne sie do tego.
Mam taki objaw...
Zakupilem pompke walbro 255 , silnik po remoncie , turbina to samo (T25)
I mam nastepujace problemy
mechanior powiedzial ze pompa paliwa dmucha tylko 2 bary...
wypalilo mi juz 2x uszczelki ( po 3zl sztuka )
ogolnie to powiedzieli tak , za niskie cisnienie , pompa do dupy
odlaczyli "wezyk podcisnienia" i ze teraz ma dawac stabilniej cisnienie
odlaczyli i zaslepili srobka ( na powyzzych obrazkach numerek 3 )
Do czasu jak nie wymienilem uszczelek mialem rzuty dosc mocne kolo 4k obrotow , jednak po zalaniu 98 i zalozniu uszczelek przestalo rzutowac i sie ladnie wkreca ale dopiero od 4k
teraz wypalilo mi znowu ale nie rzuca jeszcze jednak czuc spadek mocy
Auto po zalozeniu uszczelke caly czas przy wkrecaniu sie na obroty 4k i wyzej gwizdalo , jak by dmuchac w pusta butelke ( nie wiem czy tak bylo przed remontem , bo tylko 30km zdarzylem zrobic od zakupu do remontu )
Spalanie na miescie przy zroznicowanej jezdzie wyszlo mi w granicach 15,5-16 litra
Wiem ze nadaje sie to czesciowo do dzialu szarpanie , jednak sadze ze moze miec to jakis zwiazek z podcisnieniem i td
Jakies sugestie ? czemu takie niskie cisnienie paliwa ?
czemu gwizdze i czemu tak duzo pali ?
(wydmuchalo mi te wspaniale zamienniki po ok 250km)
A i jeszcze jedno , jak zdarzy mi sie ze auto sie zdusi i zgasnie , to sa problemy z odpaleniem, dlugo trzeba krecic by zalapal , kiedy opuszczaja sie obroty niekiedy spadna do 500 i po jakiejs chwili podskakuja do normalnych
oraz ostatnio gdy zimniej sie zrobilo , mam problemy z odpaleniem , jak by nie palil na jakis garnek
swiece ?
I jeszcze jedno dodam
czujnik temp wskazuje mi tylko pierwsza kreske , zawsze....
A co do zamieszczonej powyzej metody , jak jest ze spalaniem ??
czy wyrownanie na zimnym i cieplym tz ze bedzie palil wiecej czy mniej ?
wszelkie sugestie i porady beda dla mnie cenne
dzieki i pozdrawiam
Mam taki objaw...
Zakupilem pompke walbro 255 , silnik po remoncie , turbina to samo (T25)
I mam nastepujace problemy
mechanior powiedzial ze pompa paliwa dmucha tylko 2 bary...
wypalilo mi juz 2x uszczelki ( po 3zl sztuka )
ogolnie to powiedzieli tak , za niskie cisnienie , pompa do dupy
odlaczyli "wezyk podcisnienia" i ze teraz ma dawac stabilniej cisnienie
odlaczyli i zaslepili srobka ( na powyzzych obrazkach numerek 3 )
Do czasu jak nie wymienilem uszczelek mialem rzuty dosc mocne kolo 4k obrotow , jednak po zalaniu 98 i zalozniu uszczelek przestalo rzutowac i sie ladnie wkreca ale dopiero od 4k
teraz wypalilo mi znowu ale nie rzuca jeszcze jednak czuc spadek mocy
Auto po zalozeniu uszczelke caly czas przy wkrecaniu sie na obroty 4k i wyzej gwizdalo , jak by dmuchac w pusta butelke ( nie wiem czy tak bylo przed remontem , bo tylko 30km zdarzylem zrobic od zakupu do remontu )
Spalanie na miescie przy zroznicowanej jezdzie wyszlo mi w granicach 15,5-16 litra
Wiem ze nadaje sie to czesciowo do dzialu szarpanie , jednak sadze ze moze miec to jakis zwiazek z podcisnieniem i td
Jakies sugestie ? czemu takie niskie cisnienie paliwa ?
czemu gwizdze i czemu tak duzo pali ?
(wydmuchalo mi te wspaniale zamienniki po ok 250km)
A i jeszcze jedno , jak zdarzy mi sie ze auto sie zdusi i zgasnie , to sa problemy z odpaleniem, dlugo trzeba krecic by zalapal , kiedy opuszczaja sie obroty niekiedy spadna do 500 i po jakiejs chwili podskakuja do normalnych
oraz ostatnio gdy zimniej sie zrobilo , mam problemy z odpaleniem , jak by nie palil na jakis garnek
swiece ?
I jeszcze jedno dodam
czujnik temp wskazuje mi tylko pierwsza kreske , zawsze....
A co do zamieszczonej powyzej metody , jak jest ze spalaniem ??
czy wyrownanie na zimnym i cieplym tz ze bedzie palil wiecej czy mniej ?
wszelkie sugestie i porady beda dla mnie cenne
dzieki i pozdrawiam
- roball
- -#Moderator
- Posty: 3140
- Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
- Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki
a strzela ci w tłumik jak podkręcisz gaz na luzie i puścisz?
jak w manual'u
sprawdź zapłon,
pomierz czujniki,
sprawdź lambde jak masz,
przepływke,
sprawdź szczelność dolotu - możesz zmierzyć ciśnienie przy 4000obr
walbro raczej nie robi kichy - chyba że masz podróbe albo nie jest to nówka
jak w manual'u
sprawdź zapłon,
pomierz czujniki,
sprawdź lambde jak masz,
przepływke,
sprawdź szczelność dolotu - możesz zmierzyć ciśnienie przy 4000obr
walbro raczej nie robi kichy - chyba że masz podróbe albo nie jest to nówka
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
a zombie zombie zombie...
noweczka ze sklepu w wawie....
- jarkowy
- Założyciel Klubu
- Posty: 1088
- Rejestracja: sob 26 lip, 2003 23:29
- Lokalizacja: Władysławowo
- Kontakt:
Binio twoje mechaniki to debile!
Ciśnie paliwa jest w funkcji ciśnienia w kolektorze ssącym!
Wiec skoro ci odłaczyli PR to podnieśli ciśnienie na wolnych obr przy zamknętej przepustnicy ale co bedzie jak turbo bedzie dmuchac i bedzie nadciśnienie w kolektorze ssącym????? NIkt nie pomyslał??? Geniiusze!
Jak jerst doładowanie to ciśnienie paliwa się zwiększa wprost proporcionalnie do doładowania (przynajmniej powinno)
Wiec jak masz doładowanie 0,7bara to ciśnienie paliwa masz 2,2+0,7!!!!!
Turbo powiedziało do tłoków spływajcie......a mechanicy to nie nasza wina
Auto ci pali 16 na 100? genialnie zrobiony remont!
cz. temp wody pokazuje 1 kreske - ciekawe dlaczego. Bynajmniej to nie ten czujnik nie pokazuje ECU jaka jest temp.
3razy wypaliło ci uszczelke pod turbo? Rany jaki druciaż ci to robi?
szlak mnie trafia jak takie żeczy czytam
PO cholere jest to forym jak wychodzi na to ze jak grochem o ściane?
tylko tak dalej BNinio
100% przypadek kolesia co kupuje złom (30km od kupna do remontu) a potem go drutuje.
tylko tak dalej....
Ciśnie paliwa jest w funkcji ciśnienia w kolektorze ssącym!
Wiec skoro ci odłaczyli PR to podnieśli ciśnienie na wolnych obr przy zamknętej przepustnicy ale co bedzie jak turbo bedzie dmuchac i bedzie nadciśnienie w kolektorze ssącym????? NIkt nie pomyslał??? Geniiusze!
Jak jerst doładowanie to ciśnienie paliwa się zwiększa wprost proporcionalnie do doładowania (przynajmniej powinno)
Wiec jak masz doładowanie 0,7bara to ciśnienie paliwa masz 2,2+0,7!!!!!
Turbo powiedziało do tłoków spływajcie......a mechanicy to nie nasza wina
Auto ci pali 16 na 100? genialnie zrobiony remont!
cz. temp wody pokazuje 1 kreske - ciekawe dlaczego. Bynajmniej to nie ten czujnik nie pokazuje ECU jaka jest temp.
3razy wypaliło ci uszczelke pod turbo? Rany jaki druciaż ci to robi?
szlak mnie trafia jak takie żeczy czytam
PO cholere jest to forym jak wychodzi na to ze jak grochem o ściane?
tylko tak dalej BNinio
100% przypadek kolesia co kupuje złom (30km od kupna do remontu) a potem go drutuje.
tylko tak dalej....
GTR Sprzedany ale Avatara spobie zostawiam z sentymentu...
SKYRACING
OO\____/OO
602227141
Turbokiller
automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
SKYRACING
OO\____/OO
602227141
Turbokiller
automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
- roball
- -#Moderator
- Posty: 3140
- Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
- Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki
Jaro, co się unosisz
gwarantuję ci że jest mnóstwo s13-tek i trochę mniej s14-tek
które to forum uratowało przed zgruzowaniem, zdrutowaniem i takimi tam
gwarantuję ci że jest mnóstwo s13-tek i trochę mniej s14-tek
które to forum uratowało przed zgruzowaniem, zdrutowaniem i takimi tam
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
a zombie zombie zombie...
- jarkowy
- Założyciel Klubu
- Posty: 1088
- Rejestracja: sob 26 lip, 2003 23:29
- Lokalizacja: Władysławowo
- Kontakt:
Nauczyłem sie od karlosa i nie mam zamiaru byc pobłażliwy dla druciaży.
GTR Sprzedany ale Avatara spobie zostawiam z sentymentu...
SKYRACING
OO\____/OO
602227141
Turbokiller
automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
SKYRACING
OO\____/OO
602227141
Turbokiller
automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
na twoja pomoc najbardziej liczylem....
dostalem troche co innego niz sie spodziewalem , ale dobry zjeb tez sie przyda...
zaczne od tego iz kupilem auto uszkodzone i bylem swiadom czesci jego uszkodzenia...
Auto przyjechalo z za zachodniej granicy , buda prosta , przelot 124k , 91rok po lifcie , fajnie ladnie , padniete turbo kopcace na ostro. Tyle wiedzialem
W Polsce regeneracja turbiny , rozrzad oraz swiezy olej
Zrobione , w droge , po 30km zaczela stukac panewa... niemiec wiedzial czemu sprzedaje..
Zrobilem remont , najbardziej zaluje uczelki pod glowe , przynaje sie , druciarskie , nastepna bedzie cometica badz w ostatecznosci NISSAN
Pierwszy raz uszczelki wypalilem wylacznie z wlasnej glupototy przez niedomagajaca pompe , jednak to wina "dostepnosc" walbro , a w zasadzie jej braku. Nie mialem wyjscia , musialem jechac na tym co mialem.... zaluje
W zwiazku z informacja od mechanika " na walbro jest za male cisnienie" wymienilem sobie sam uszczelki na druciarskie po 3,1zl sztuka , przyznaje sie do druta , kierowalo mna przekonanie iz zanim ustabilizuje sprawe z pompa to nie chce wypalic NISSANowskich.
Od czasu zakupu przejechalem bardzo malo tym autom , by go nie palowac na tym co jest teraz , wiec nie mow mi ze zap*** auto
Sukcesywnie przegladam forum , pytalem Assassina z Lodzi , ale puki co nie doszlismy jeszcze do zadnych wnioskow.
Wypalilo mi teraz uszczelki na walbro ( po raz pierwszy ) wiec wypisalem powyzej moe obserwacje oraz spostrzezenia.
Liczylem na pomoc , zwlaszcza Twoja , niestety mam troche za daleko by osobiscie dojechac na "przegladzik" aczkolwiek chcialbym bardzo.
Staram sie nie wychodzic na druciarza , jesli za drut uwazasz uszczelke za tana to sie przyznaje , jesli regeneracja T25 tez , to spoko , jak mnie bedzie stac na bdb T28 to ja zakupie ale puki co staram sie dzialac w zakresie w jakim moge finansowo....
Ponownie prosze o pomoc jesli chodzi o objawy jakie mam , poniewaz chcialbym zakonczyc sprawe "niesprawnosci" mojego auta
PS. Po zakupie i w trakcie remontu staralem sie rozmawiac z pajakiem caly czas.
Mam nadzieje iz nastepna odp bedzie troche bardziej konstruktywna ....
Dzieki z góry i pozdro
dostalem troche co innego niz sie spodziewalem , ale dobry zjeb tez sie przyda...
zaczne od tego iz kupilem auto uszkodzone i bylem swiadom czesci jego uszkodzenia...
Auto przyjechalo z za zachodniej granicy , buda prosta , przelot 124k , 91rok po lifcie , fajnie ladnie , padniete turbo kopcace na ostro. Tyle wiedzialem
W Polsce regeneracja turbiny , rozrzad oraz swiezy olej
Zrobione , w droge , po 30km zaczela stukac panewa... niemiec wiedzial czemu sprzedaje..
Zrobilem remont , najbardziej zaluje uczelki pod glowe , przynaje sie , druciarskie , nastepna bedzie cometica badz w ostatecznosci NISSAN
Pierwszy raz uszczelki wypalilem wylacznie z wlasnej glupototy przez niedomagajaca pompe , jednak to wina "dostepnosc" walbro , a w zasadzie jej braku. Nie mialem wyjscia , musialem jechac na tym co mialem.... zaluje
W zwiazku z informacja od mechanika " na walbro jest za male cisnienie" wymienilem sobie sam uszczelki na druciarskie po 3,1zl sztuka , przyznaje sie do druta , kierowalo mna przekonanie iz zanim ustabilizuje sprawe z pompa to nie chce wypalic NISSANowskich.
Od czasu zakupu przejechalem bardzo malo tym autom , by go nie palowac na tym co jest teraz , wiec nie mow mi ze zap*** auto
Sukcesywnie przegladam forum , pytalem Assassina z Lodzi , ale puki co nie doszlismy jeszcze do zadnych wnioskow.
Wypalilo mi teraz uszczelki na walbro ( po raz pierwszy ) wiec wypisalem powyzej moe obserwacje oraz spostrzezenia.
Liczylem na pomoc , zwlaszcza Twoja , niestety mam troche za daleko by osobiscie dojechac na "przegladzik" aczkolwiek chcialbym bardzo.
Staram sie nie wychodzic na druciarza , jesli za drut uwazasz uszczelke za tana to sie przyznaje , jesli regeneracja T25 tez , to spoko , jak mnie bedzie stac na bdb T28 to ja zakupie ale puki co staram sie dzialac w zakresie w jakim moge finansowo....
Ponownie prosze o pomoc jesli chodzi o objawy jakie mam , poniewaz chcialbym zakonczyc sprawe "niesprawnosci" mojego auta
PS. Po zakupie i w trakcie remontu staralem sie rozmawiac z pajakiem caly czas.
Mam nadzieje iz nastepna odp bedzie troche bardziej konstruktywna ....
Dzieki z góry i pozdro
jak ci wypaliło uszczelkę pod kolektorem to teraz pora na ta pod głową tak miedzy 3 a 4 garem Jak tylko ogarniesz temat podcisnien i pojawi się P-cisnienie w kolektorze to wywali głowica.
Wypier.... całe te sterowania solenoidami podłącz regulator cisnienia do kolektora i pa .
Wypier.... całe te sterowania solenoidami podłącz regulator cisnienia do kolektora i pa .
[scroll]>>>ORDYNUSS TEAM<<< member #001/06 lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
[/scroll]
[/scroll]