Kucie CA18DET

Wszystko na temat silników CA

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
Coobcio
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 547
Rejestracja: śr 17 lis, 2004 19:43
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Chińskie czy z Tajwanu jeden czort, jak ktoś niedoweirza to zapraszam na "<font class="red">PIP</font>" tzn. ul. Olszowa 12 w legionowie, już się trochę silników postawiło na CP i za każdym razem każdy tłok jest inny...
Nissan Primera 2.0 + Home Made Turbo [320KM/420Nm @ 1 bar] http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 88&start=0

Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]

Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
Awatar użytkownika
ODINN
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 1575
Rejestracja: czw 01 wrz, 2005 02:41
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

a tam - damy rade :mrgreen:

nie, tez nie sa tajwanskie... ani chinskie, ani malezyjskie ani wietnamskie... :mrgreen:

zreszta dowioze pajakowi to sobie pomierzy :mrgreen:

[ Dodano: Wto Mar 13, 07 04:00 ]
Pajak2444 pisze:
Rafi pisze:w tłumaczeniu pan sie nie zna i niech zrobi pasowanie na 0,14
Rafi ty mnie niezalamuj ze te CP maja pasowanie 0,14 !!!
Jak zobaczylem ze ACL maja 0,12 to juz sie zaczalem bac ze beda dzwonic.
Wiseco maja podobno 0.07 albo 0,08, zobaczymy co w MENU napisali jak odyn odbierze tloczki.
CP maja miec prawdopodobnie 0.06-0.07
We run .0635mm - .0762mm with turbo applications. Check the paperwork
when you get it to confirm.
lukne w instrukcje jak dojda.

[ Dodano: Wto Mar 13, 07 20:10 ]
.0762mm - .0889mm

Sincerely,

Darius Tarman
Sport Compact Sales/Tech Support

CP Pistons
1902 McGaw Ave.
Irvine, CA 92614
USA
Phone: 949.567.9000
Fax: 949.567.9010
Email: dtarman@cppistons.com
www.cppistons.com
no :mrgreen:
Kolektory dolotowe & wydechowe, wydechy, przepustnice, intercoolery, chlodnice, szyny paliwowe, aluminiowe zbiorniki paliwa.
Awatar użytkownika
ODINN
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 1575
Rejestracja: czw 01 wrz, 2005 02:41
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Hej Pajak - mam tloki.

:mrgreen:

9 kwietnia jestem z nimi w polsce. Sie skladam od razu, wiec albo ci je przywioze jak sie bede docierac, albo moge ci je wyslac poczta z polski.

mam otworzyc twoje pudlo i zrobic fotki ? czy nie ruszac ? :mrgreen:
Kolektory dolotowe & wydechowe, wydechy, przepustnice, intercoolery, chlodnice, szyny paliwowe, aluminiowe zbiorniki paliwa.
Awatar użytkownika
Pajak2444
Postojebca
Postojebca
Posty: 1522
Rejestracja: pn 27 wrz, 2004 22:58
Lokalizacja: Dlugoleka
Kontakt:

ODINN pisze:Hej Pajak - mam tloki.

:mrgreen:

9 kwietnia jestem z nimi w polsce. Sie skladam od razu, wiec albo ci je przywioze jak sie bede docierac, albo moge ci je wyslac poczta z polski.

mam otworzyc twoje pudlo i zrobic fotki ? czy nie ruszac ? :mrgreen:
Zdecydowanie otwieraj !!
Jesli szybko poskladasz auto to mozesz je osobiscie przywiezc :))
Awatar użytkownika
ODINN
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 1575
Rejestracja: czw 01 wrz, 2005 02:41
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

A tu tlok Pajaka z lewej i moj z prawej - widac roznice nie ?

Obrazek
Kolektory dolotowe & wydechowe, wydechy, przepustnice, intercoolery, chlodnice, szyny paliwowe, aluminiowe zbiorniki paliwa.
Awatar użytkownika
Pajak2444
Postojebca
Postojebca
Posty: 1522
Rejestracja: pn 27 wrz, 2004 22:58
Lokalizacja: Dlugoleka
Kontakt:

U lalla.
NIECH MOC BEDZIE Z NAMI !!!
Nic tylko kompresje 8,0:1 i uszczelke cometic 1,9 bede musial nadrobic doladowaniem 1,5 Bara w wykonaniu kompresora T4 ar .60
Awatar użytkownika
Coobcio
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 547
Rejestracja: śr 17 lis, 2004 19:43
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

do tych z prawej będzie można wałki o męskim lifcie zastosować, do tego sporo pokręcić rozrządem i splanować łep - NICE :D
Nissan Primera 2.0 + Home Made Turbo [320KM/420Nm @ 1 bar] http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 88&start=0

Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]

Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
Awatar użytkownika
ODINN
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 1575
Rejestracja: czw 01 wrz, 2005 02:41
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Pajak2444 pisze:U lalla.
NIECH MOC BEDZIE Z NAMI !!!
Nic tylko kompresje 8,0:1 i uszczelke cometic 1,9 bede musial nadrobic doladowaniem 1,5 Bara w wykonaniu kompresora T4 ar .60
twoje sa na 8,0:1 robione, 83.5mm tak jak chciales

moje 83.5mm 8,5:1

u ciebie komprecha pewnie gdzies 7,5:1 wyjdzie, u mnie z 8,0:1..
Kolektory dolotowe & wydechowe, wydechy, przepustnice, intercoolery, chlodnice, szyny paliwowe, aluminiowe zbiorniki paliwa.
Awatar użytkownika
Pajak2444
Postojebca
Postojebca
Posty: 1522
Rejestracja: pn 27 wrz, 2004 22:58
Lokalizacja: Dlugoleka
Kontakt:

ODINN pisze:
Pajak2444 pisze:U lalla.
NIECH MOC BEDZIE Z NAMI !!!
Nic tylko kompresje 8,0:1 i uszczelke cometic 1,9 bede musial nadrobic doladowaniem 1,5 Bara w wykonaniu kompresora T4 ar .60
twoje sa na 8,0:1 robione, 83.5mm tak jak chciales

moje 83.5mm 8,5:1

u ciebie komprecha pewnie gdzies 7,5:1 wyjdzie, u mnie z 8,0:1..
i o to własnie chodziło
niska kompresja+polerka komory spalania= brak spalania stukowego nawet przy bardzo duzym doladowaniu.

Coobcio wałeczki mozna zapodac pod oba tłoki !! Zarowno szybsze jak i o wiekszym wzniosie
podciecie u odinna jest wyzsze bo trzeba sie bylo glebiej wgryźć w tłok- u mnie powierzchnia tloka jest nizsza !!
A planowanie głowicy to nasz wróg !!
Boost vs. Compression
Awatar użytkownika
ODINN
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 1575
Rejestracja: czw 01 wrz, 2005 02:41
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

wczoraj dotarly tez instrukcje, wymiary itd. tylko ze wszystko w calach :mrgreen: pacany.

twoje waza 294gram, moje 298gram. fajnie.

jest tez instrukcja na temat honowania - pasowania - postaram sie gdzies zeskanowac.

kurde, nawet naklejki dolozyli :lol:
Kolektory dolotowe & wydechowe, wydechy, przepustnice, intercoolery, chlodnice, szyny paliwowe, aluminiowe zbiorniki paliwa.
Awatar użytkownika
Coobcio
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 547
Rejestracja: śr 17 lis, 2004 19:43
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Pajak2444 pisze: i o to własnie chodziło
niska kompresja+polerka komory spalania= brak spalania stukowego nawet przy bardzo duzym doladowaniu.

Coobcio wałeczki mozna zapodac pod oba tłoki !! Zarowno szybsze jak i o wiekszym wzniosie
podciecie u odinna jest wyzsze bo trzeba sie bylo glebiej wgryźć w tłok- u mnie powierzchnia tloka jest nizsza !!
A planowanie głowicy to nasz wróg !!
Boost vs. Compression
Chłopaki teraz szczerze, powiedzcie proszę ile zamierzacie dmuchać, tzn 2 bary czy więcej ?
Do 2 barów spokojnie może być 8:1 do tego wyokrąglona komora spalania i paliwo 98.
Z tego co pamiętam to Dino miał 9:1 i doładowanie 2.0, stuku nie było ale niestety trzeba było lać drogiego V powera 99...

Ps. miałem wczoraj styczność z CP robionymi na zamówienie i muszę przyznać że są naprawdę gicior, różnice między nimi nie przekraczały 5 tysięcznych mm - mierzone od dołu u podstawy, pasowanie 9 setek więc nawet przyzwoicie (tzn 0,035")
Nissan Primera 2.0 + Home Made Turbo [320KM/420Nm @ 1 bar] http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 88&start=0

Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]

Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
Awatar użytkownika
Pajak2444
Postojebca
Postojebca
Posty: 1522
Rejestracja: pn 27 wrz, 2004 22:58
Lokalizacja: Dlugoleka
Kontakt:

Coobcio pisze: Chłopaki teraz szczerze, powiedzcie proszę ile zamierzacie dmuchać, tzn 2 bary czy więcej ?
Do 2 barów spokojnie może być 8:1 do tego wyokrąglona komora spalania i paliwo 98.
Z tego co pamiętam to Dino miał 9:1 i doładowanie 2.0, stuku nie było ale niestety trzeba było lać drogiego V powera 99...

Ps. miałem wczoraj styczność z CP robionymi na zamówienie i muszę przyznać że są naprawdę gicior, różnice między nimi nie przekraczały 5 tysięcznych mm - mierzone od dołu u podstawy, pasowanie 9 setek więc nawet przyzwoicie (tzn 0,035")
tyle ile bedzie w stanie naladowac turbina, uzaleznione jest to jednak od strojenia, silnik robie na max moc przy uzyciu dostepnych wałków(czytaj wydechowy ca18det jako ssacy .
Tomei dopiero jak ktos mi wykona popychacze mechaniczne.
Awatar użytkownika
ODINN
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 1575
Rejestracja: czw 01 wrz, 2005 02:41
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

u mnie tylko jakas (chyba mala) gt2871r, wiec bez przesady... :mrgreen:

[ Dodano: Czw Mar 22, 07 10:19 ]
info na temat pasowania

Obrazek
Kolektory dolotowe & wydechowe, wydechy, przepustnice, intercoolery, chlodnice, szyny paliwowe, aluminiowe zbiorniki paliwa.
Awatar użytkownika
ODINN
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 1575
Rejestracja: czw 01 wrz, 2005 02:41
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Pajak, twoje tloki polecialy dzis kurierem, 35 zeta. jutro albo w poniedzialek powinny byc.
wsadzilem ci tam instrukcje, wymiary i katalog demon tweaks. aha - zapomnialem wsadzic firmowych naklejek (cp pistons) - to kiedy indziej ci dam

jak z kolem pasowym sie ma sprawa ? bo moje sprzeglo juz tuz tuz

Apr 20 13:57 Departure from inward office of exchange WARSZAWA 3 POLAND

juhuuuu :))
Kolektory dolotowe & wydechowe, wydechy, przepustnice, intercoolery, chlodnice, szyny paliwowe, aluminiowe zbiorniki paliwa.
Awatar użytkownika
Pajak2444
Postojebca
Postojebca
Posty: 1522
Rejestracja: pn 27 wrz, 2004 22:58
Lokalizacja: Dlugoleka
Kontakt:

Dawaj adres i wysylam, bez oxydy, nadrobimy to na kolejnych kółeczkach.
o co chodzi z tym Rz i Ra ?? ktore jest ktore??

Halabaly wiseco tez sa w drodze a instrukcja tez w calach.
Tloki wykonane dla TITAN MOTORSPORT !!!! Az chcialbym zobaczyc ca18det wykonanego przez ta firme !!!
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki CA”