Dzieki Rafi za posta.
niemiec znowu sprzedaje
http://cgi.ebay.co.uk/Rennsport-H-Schaf ... 0067727325
czyli tloki chcesz o kompresji 8,0:1 ? 83mm ? 83,5 ? 84 ? mozna chyba tez jakies zamawiac pod NOS dodatkowo.
550 euro za korby u australijczyka, zakup pojedynczy, wysylka wliczona. chyba wezme =] leciutkie sa...
Kucie CA18DET
Moderator: Moderator
Kompresja 8,0:1
Srednica 83,5mm
PS
Dostalem oferte od niemca na tloki:
Wiseco 100% seria 564€
Je Pistons na wszystkich mozliwych wypasach 850€
Wg dzisiejszego kursu taniej jest kupic wiseco u niemca niz w APEX Performance.
Ale jeszcze taniej wychodza CP !
Cena 564euro jest jednak cena zawierajaca MwSt awiec wszytkie oplaty impotrowe do EU i niebedzie ewentualnych dodatkowych kosztow !!
Czy ktos jest chetny na tytanowe korbowody?
Wlasnie dostalem maila ze do produkcji trzeba chinczykowi dostarczyc dokumentacje w 3D albo sampla!
I teraz narzuca sie pytanie !
Jesli dostarczac sampla to jaiego?
Kuty H-Beam czy cos calkiem nowego gdzies zrobic!
Wolalbym zeby ten Ti korbowod mial grubsze scianki w stosunku do kutego 4340.
Czy ktos ma jakies pomysly jak maja wygladac tytany?
Srednica 83,5mm
PS
Dostalem oferte od niemca na tloki:
Wiseco 100% seria 564€
Je Pistons na wszystkich mozliwych wypasach 850€
Wg dzisiejszego kursu taniej jest kupic wiseco u niemca niz w APEX Performance.
Ale jeszcze taniej wychodza CP !
Cena 564euro jest jednak cena zawierajaca MwSt awiec wszytkie oplaty impotrowe do EU i niebedzie ewentualnych dodatkowych kosztow !!
Czy ktos jest chetny na tytanowe korbowody?
Wlasnie dostalem maila ze do produkcji trzeba chinczykowi dostarczyc dokumentacje w 3D albo sampla!
I teraz narzuca sie pytanie !
Jesli dostarczac sampla to jaiego?
Kuty H-Beam czy cos calkiem nowego gdzies zrobic!
Wolalbym zeby ten Ti korbowod mial grubsze scianki w stosunku do kutego 4340.
Czy ktos ma jakies pomysly jak maja wygladac tytany?
[glow=red]TŁOKI[/glow]
XT/XTP : Kute tłoki niewiadomej jakosci( producent USA) cena: 560$
CP Pistons :kute tloki polecane przez wielu uzytkownikow,firmowe,sprawdzone cena: 650$ w USA lub przez BakemOnO 550$
WISECO: wypasy uzywane przez RAFIego,uzywane rowniez w wyczynowych motocyklach,jakosci nieda sie podwazyc, ceny APEX Performance 399Ł, niemcy 564 Euro=taniej niz APEX.
ACL : maja super panewki, tlok ma duza tolerancje pasowania-oznacza to ze jest z lepszego materialu wg firm sciagajacych tloki(info z SR.pl)
JE Pistons : super tloki uzywane w sporcie wszelkiej masci , tloki ze wszystkimi dodatkami-wytrzymalsze nz wiseco(ze wzgledu na wypasy) cena 850Euro-dostawca niemiec.
TOMEI: cena w niemczech ok 1000Euro/komplet
[glow=red]KORBOWODY[/glow]
PAUTER: X-Beam ,testowane przez RAFIego, bardzo dobrej jakosci, niewygórowana cena:565Ł, cena w USA:784$(www.raceeng.com)
ENWA: chinskie korby h-beam, cena smiesznie niska, po doliczeniu srub ARP L19 i marzy cena w PL 1600zl
CARRILLO: jedne z najlepszych na swiecie: gwarancja 250km/korbowod cena 1200$
CROWLER H-Beam: bdb korby uznawane przez wielu za jeszcze lepsze, cena: 699$(www.raceeng.com)
Korbowody Australijskie: podobno bdb jakosc i wytrzymalosc, cena 550Euro
Chinskie korbowody tytanowe: jakosc nieznana, cena 2500zl ze srubami ARP L19(testu dopuszcze sie osobiscie)
XT/XTP : Kute tłoki niewiadomej jakosci( producent USA) cena: 560$
CP Pistons :kute tloki polecane przez wielu uzytkownikow,firmowe,sprawdzone cena: 650$ w USA lub przez BakemOnO 550$
WISECO: wypasy uzywane przez RAFIego,uzywane rowniez w wyczynowych motocyklach,jakosci nieda sie podwazyc, ceny APEX Performance 399Ł, niemcy 564 Euro=taniej niz APEX.
ACL : maja super panewki, tlok ma duza tolerancje pasowania-oznacza to ze jest z lepszego materialu wg firm sciagajacych tloki(info z SR.pl)
JE Pistons : super tloki uzywane w sporcie wszelkiej masci , tloki ze wszystkimi dodatkami-wytrzymalsze nz wiseco(ze wzgledu na wypasy) cena 850Euro-dostawca niemiec.
TOMEI: cena w niemczech ok 1000Euro/komplet
[glow=red]KORBOWODY[/glow]
PAUTER: X-Beam ,testowane przez RAFIego, bardzo dobrej jakosci, niewygórowana cena:565Ł, cena w USA:784$(www.raceeng.com)
ENWA: chinskie korby h-beam, cena smiesznie niska, po doliczeniu srub ARP L19 i marzy cena w PL 1600zl
CARRILLO: jedne z najlepszych na swiecie: gwarancja 250km/korbowod cena 1200$
CROWLER H-Beam: bdb korby uznawane przez wielu za jeszcze lepsze, cena: 699$(www.raceeng.com)
Korbowody Australijskie: podobno bdb jakosc i wytrzymalosc, cena 550Euro
Chinskie korbowody tytanowe: jakosc nieznana, cena 2500zl ze srubami ARP L19(testu dopuszcze sie osobiscie)
Tloki sa zwykle kompletne, z pierscionkami itd.
Pajak, dodaj jeszcze tloki Wossnera
http://www.woessner-kolben.de/english/indexenglish.html
maja do CA18DET - tylko cena 180Euro za... 1 tlok
na Ebayu sa sprzedawane za 500F ale nie mam pewnosci czy to te same.
http://stores.ebay.co.uk/performance-en ... idZ2QQtZkm
Pajak, dodaj jeszcze tloki Wossnera
http://www.woessner-kolben.de/english/indexenglish.html
maja do CA18DET - tylko cena 180Euro za... 1 tlok
na Ebayu sa sprzedawane za 500F ale nie mam pewnosci czy to te same.
http://stores.ebay.co.uk/performance-en ... idZ2QQtZkm
Fajny temat. Zaraz sie skusze na zakucie jeszcze jednego CA, bo za swoje czesci od Greddy placilem slono.
Niech sie wpisza wszyscy chetni na kucie w przeciagu miesiaca-2 miesiecy CA18 oraz SR20 .
Chce napisac maila do niemca zeby nam zaoferowal hurtowa cene ! Skoro on jest przedstawicielem JE Pistons to mozemy miec przy wiekszej liczbie chetnych naprawde super ceny !!
A to bedzie oznaczalo odblokowanie tuningu(ograniczonym wlasnie wytrzymaloscia seryjnych czesci, dostepnoscia kucizny).
Airbog- niezapomnij ze 2 kute silniki to nie jeden !! A skoro przeplaciles za 1szy silnik to za pomoca 2-giego bedziesz mogl sobie "obnizyc" koszty projektu.
A wiec prosze o wpisy chetnych:
Pajak2444 : Je Pistons 83,5mm lub WISECO 83,5mm , Korby ENWA lub jakies tytanki.
Chce napisac maila do niemca zeby nam zaoferowal hurtowa cene ! Skoro on jest przedstawicielem JE Pistons to mozemy miec przy wiekszej liczbie chetnych naprawde super ceny !!
A to bedzie oznaczalo odblokowanie tuningu(ograniczonym wlasnie wytrzymaloscia seryjnych czesci, dostepnoscia kucizny).
Airbog- niezapomnij ze 2 kute silniki to nie jeden !! A skoro przeplaciles za 1szy silnik to za pomoca 2-giego bedziesz mogl sobie "obnizyc" koszty projektu.
A wiec prosze o wpisy chetnych:
Pajak2444 : Je Pistons 83,5mm lub WISECO 83,5mm , Korby ENWA lub jakies tytanki.
Airbog - placiles slono, ale dzieki temu masz naprawde wysokiej jakosci
Pajak - musze wiedziec czy napewno jestes zdecydowany na tloki CP. cena jest $550 + wysylka ok $50, postaram sie ominac clo itd, tak wiec to bylby koszt calkowity. kase mi wplacisz w $ (moze byc paypalem) jak dostaniesz tloki do reki.
o wywazaniu:
"Balancing of the rotating assembly consists of initially balancing the crank itself, indexing the flywheel and again balancing then the final indexing and balance with the clutch cover on, and finally the front pulley. This is required to ensure perfect balance and harmony since the addition of even a perfectly balanced flywheel/clutch assembly tends to throw out the crank on the 1/3 that the flywheel assembly is located. "
http://www.angel-works.co.uk/articles/sr20det.php
Zainteresowal mnie tez temat odlezenia/polerowania walu - robil ktos ?
http://www.norrisdesigns.com/proddetail ... 3%2D014004
maja przegieta cene...
Pajak - musze wiedziec czy napewno jestes zdecydowany na tloki CP. cena jest $550 + wysylka ok $50, postaram sie ominac clo itd, tak wiec to bylby koszt calkowity. kase mi wplacisz w $ (moze byc paypalem) jak dostaniesz tloki do reki.
na jakich czesciach robi sie wywazanie ? Z tego co pamietam cziko wywazal chyba w wawie. Rozumiem ze jechal tam z czesciami w lapie, a nie wyciagali mu tych czesci z silnika na miejscu...Co do wyważania to jest zakład w WWA który wyważa cały układ na częściach, które masz.
Także tym się nie martw.
o wywazaniu:
"Balancing of the rotating assembly consists of initially balancing the crank itself, indexing the flywheel and again balancing then the final indexing and balance with the clutch cover on, and finally the front pulley. This is required to ensure perfect balance and harmony since the addition of even a perfectly balanced flywheel/clutch assembly tends to throw out the crank on the 1/3 that the flywheel assembly is located. "
http://www.angel-works.co.uk/articles/sr20det.php
Zainteresowal mnie tez temat odlezenia/polerowania walu - robil ktos ?
http://www.norrisdesigns.com/proddetail ... 3%2D014004
maja przegieta cene...
Jesli juz zamawiasz to jestem na TAK !!
Jesli mozesz sie wstrzymac jeszcze 4-6 godzin to bedz\e wdzieczny bo czekam na ceny hurtowe od niemca !!
Moze akurat bedzie jeszcze taniej !!
Cena za CP jest bezbledna wiec tak naprawde na JUZ jestem zdecydowany na kupno !!
83,5mm stopien sprezania 8,0:1 lub 8,5:1
Jesli mozesz sie wstrzymac jeszcze 4-6 godzin to bedz\e wdzieczny bo czekam na ceny hurtowe od niemca !!
Moze akurat bedzie jeszcze taniej !!
Cena za CP jest bezbledna wiec tak naprawde na JUZ jestem zdecydowany na kupno !!
83,5mm stopien sprezania 8,0:1 lub 8,5:1
nie ma pospiechu, conajmniej jeszcze pare dni, albo na poczatku stycznia - moje gladzie nie ruszone jeszcze, musze wiedziec jaki rozmiar mam brac
Zamow +1mm i tak czy owak bedzie super !!
Ja potrzebuje +0.5mm nadwymiar chyba ze za zakup jednakowych tlokow dadza jeszcze rabat to moge miec poijemnosc 1852cm3 przy tlokach 84mm .
Ja potrzebuje +0.5mm nadwymiar chyba ze za zakup jednakowych tlokow dadza jeszcze rabat to moge miec poijemnosc 1852cm3 przy tlokach 84mm .
Wlasnie mam +1 mm.
Rafi - czy mozesz dokladnie napisac jak wyglada obrobka glowicy ? co, gdzie i jak ?
Czy ktos orientuje sie o co dokladnie chodzi ze "squish" area - gdzies wyczytalem ze jest to jeden z powodow spalania stukowego przy wiekszym doladowaniu.
Czy ktos orientuje sie o co dokladnie chodzi ze "squish" area - gdzies wyczytalem ze jest to jeden z powodow spalania stukowego przy wiekszym doladowaniu.
i cisza jak makiem zasial...
o robieniu glowy i squish area
http://www.sxoc.co.uk/vbb/showthread.ph ... ght=squish
dokladam sie do zakupu tlokow. PW.
o robieniu glowy i squish area
http://www.sxoc.co.uk/vbb/showthread.ph ... ght=squish
dokladam sie do zakupu tlokow. PW.
Dobra panowie, skladam zamowienie w ciagu 2 dni
Pajak - 83.5 kompresja 8.0:1
Ja - 83.5 kompresja 8.0:1
odinn - 83.5 kompresja prawdopodobnie 8.5:1 (glowa w robocie + wieksza uszczelka)
Karrlos - jezeli nie jestes teraz zdecydowany, to moge zamowic ci potem. cena mysle bez zmian.
Jezeli ktos chce zmienic zamowienie to tylko teraz, i mowic od razu
Pajak - 83.5 kompresja 8.0:1
Ja - 83.5 kompresja 8.0:1
odinn - 83.5 kompresja prawdopodobnie 8.5:1 (glowa w robocie + wieksza uszczelka)
Karrlos - jezeli nie jestes teraz zdecydowany, to moge zamowic ci potem. cena mysle bez zmian.
Jezeli ktos chce zmienic zamowienie to tylko teraz, i mowic od razu