Strona 5 z 9

: czw 01 mar, 2007 07:26
autor: ODINN
Dostalem odpowiedz od www.japaneseperformanceparts.com na pytanie skad maja tloki ca18det
They come fromt he same foundry that does Eagle, Manley etc.
We buy direct from the manufacturer, so there is no brand on them.
wg mnie interesujace info. co prawda wiem i tak ze eagle sa chinolskie, ale... hm jaka jest opinia o eaglach ?

: czw 01 mar, 2007 08:28
autor: Pajak2444
ODINN pisze:Dostalem odpowiedz od www.japaneseperformanceparts.com na pytanie skad maja tloki ca18det
They come fromt he same foundry that does Eagle, Manley etc.
We buy direct from the manufacturer, so there is no brand on them.
wg mnie interesujace info. co prawda wiem i tak ze eagle sa chinolskie, ale... hm jaka jest opinia o eaglach ?
skad maja tloki czy KORBOWODY ??
Manley jest manufaktura i robia SAMI DLA SIEBIE wiec jedynie materiał moze pochodzic z tego samego zródła.
Szczerze mowiac sam niewiem czy wybrałbym PAUTERY czy te no name !
Przekonuje mnie H-Beam. cena jest praktyczne identyczna, jesli by byly gdzies po 499$ to wzialbym no name.
Ale to tylko moje prywatne zdanie- TESTERA różnego sprzetu.

: ndz 04 mar, 2007 17:18
autor: Pajak2444

: ndz 04 mar, 2007 17:25
autor: ODINN
Nissan 180SX
CA18DET - 83.5mm Bore, .020 Oversize, 8.2:1 CR (w/ rings) #284541
$473.75

ladafaK ??? nie wierze. na dodatek ariasy maja tam drozsze ?

: ndz 04 mar, 2007 18:35
autor: Pajak2444
ODINN pisze:Nissan 180SX
CA18DET - 83.5mm Bore, .020 Oversize, 8.2:1 CR (w/ rings) #284541
$473.75

ladafaK ??? nie wierze. na dodatek ariasy maja tam drozsze ?
tam tzn gdzie maja drozsze ??
niewierzysz bo tak niska cena??
No mi sie ona rowniez podoba !!
Tylko szkoda ze tloki niesa 84mm, ale lepszy rydz niz nic !!

: ndz 04 mar, 2007 19:02
autor: ODINN
w tym samym sklepie.

mi jedynie kompresja nie pasuje, wolalbym normalna 8.5:1

ale cena zagrzebiasta nie ma co... pod nastepny silnik bedzie mozna pomyslec...

: ndz 04 mar, 2007 19:09
autor: .wildcat.
A jak przychodzi do zamiawiania to się okazuje, że nie mają, tylko jeszcze strony nie aktualizowali. Zwróćcie uwagę, że w katalogu WISECO od zeszłego roku nie ma tłoków do CA18. Można je zamówić tylko jako customowe.

: ndz 04 mar, 2007 20:08
autor: ODINN
.wildcat. pisze:
A jak przychodzi do zamiawiania to się okazuje, że nie mają, tylko jeszcze strony nie aktualizowali. Zwróćcie uwagę, że w katalogu WISECO od zeszłego roku nie ma tłoków do CA18. Można je zamówić tylko jako customowe.
no i wtedy zonk :) ale moze maja cos w zapasie... :P

CP pistons juz jest 1 komplet, dojda do goscia kolejne i wysylka juz tylko do mnie.

: ndz 11 mar, 2007 20:58
autor: ODINN
dostalem niedawno informacje ze jest roznica miedzy rozwierceniem pod tloki kute, a pod normalne ?

pytanie - jaka to roznica ?

niby kute maja wieksza tolerancje pasowania.

z kolei dzwonilem do szlifierni, i dostalem info ze roznicy nie ma.

ocochozi ??? O_O

tloki CP juz sa na dispatchu.
Out of Foreign Customs, March 11, 2007, 4:27 pm, GREAT BRITAIN
Arrived Abroad, March 11, 2007, 4:26 pm, GREAT BRITAIN
:mrgreen:

aha - ja biore jednak korby Pautera.

: pn 12 mar, 2007 00:16
autor: Rafi
Pan był w dupie a nie w lesie i gówno wąchał nie kwiatki. Ma pojęcie a i pasowanie jak u Czikka 0,14 jest wskazane :wink:

: pn 12 mar, 2007 01:01
autor: ODINN
kurde bele ten ordynuss team nawet wlasny slang ma... ni w zab nie rozumiem tej technicznej sieczki :mrgreen:

: pn 12 mar, 2007 09:07
autor: Rafi
w tłumaczeniu pan sie nie zna i niech zrobi pasowanie na 0,14

: pn 12 mar, 2007 09:28
autor: Pajak2444
Rafi pisze:w tłumaczeniu pan sie nie zna i niech zrobi pasowanie na 0,14
Rafi ty mnie niezalamuj ze te CP maja pasowanie 0,14 !!!
Jak zobaczylem ze ACL maja 0,12 to juz sie zaczalem bac ze beda dzwonic.
Wiseco maja podobno 0.07 albo 0,08, zobaczymy co w MENU napisali jak odyn odbierze tloczki.

: pn 12 mar, 2007 09:42
autor: Coobcio
Pajak2444 pisze: Rafi ty mnie niezalamuj ze te CP maja pasowanie 0,14 !!!
Jak zobaczylem ze ACL maja 0,12 to juz sie zaczalem bac ze beda dzwonic.
Wiseco maja podobno 0.07 albo 0,08, zobaczymy co w MENU napisali jak odyn odbierze tloczki.
A seria ma pasowanie 0,01-0,03mm :)

Ps. przy tłokach CP i JE warto robić indywidualny szlif pod każdy tłok z osobna gdyż jak wiadomo jest to niskiej klasy niedokładnie wykonany chiński deszcz i różnice między tłokami z jednego kompletu nie rzadko przekraczają 0,02mm. Spotkałem się z tym w wielu przypadkach przy silnikach Hondowskich B i D serii... Być może w nissanach jest innaczej :mrgreen:

: pn 12 mar, 2007 16:09
autor: ODINN
ja ci dam chinskie... :mrgreen:

http://www.cppistons.com/