Strona 4 z 4

: śr 11 kwie, 2012 21:49
autor: cinn
jak ci się uszczelniacz skończył od strony wydechu to będziesz miał suchy dolot a olej będzie spalał ale w wydechu.

: wt 17 kwie, 2012 17:41
autor: SEBA200SX
no to takapropo mojego problemu wymontowałem turbo z auta zawiozłem do zakładu gdzie regenerują pokazuje kolesiowi a on mówi że prawie niemozliwe jest że to przez turbine mi kopci jak ona nie ma luzów i że samych uszczelniaczy mi nie wymieni tylko całą regeneracje musi od razu ... koszt od 600zł do 1300zł

no to myśle sobie że nie będe dawał tyle kasy jak według niego to raczej nie to ....
mam na warsztacie silnik CA z t28 akurat fartownie więc siedziełem do nocy w warsztacie ale wsadziłem tą drugą turbine...

jeżdżę tak od 2 dni stoje w korkach itp i nic nie kopci :shock: Czyli jednak turbo...i musze kufa całą regeneracje robić...warsztat niby bardzo dobry robiłem u nich mase rzeczy ale zawsze to już turbo po regeneracji a nie nowe :?

: czw 19 kwie, 2012 14:03
autor: PiotrekŁDZ
to kup sobei zestaw naprawczy i sma wymień... Jak zrobisz z łową to będzie żyła...

: wt 02 paź, 2012 16:29
autor: mattew
Podepne sie xD

Problem :
- Olej w dolocie
- Kopci na wolnych zaraz po zatrzymaniu sie przez chwilke, zazwyczaj po wjsciu w boost
- Kopci na wolnych przez dobrych kilkadziesiat sekund na wolnych po ostrym palowaniu

Chyba uszczelniacze w t25 juz nie daja rady... silnik po remoncie, okolo 10tys km temu :P

: sob 04 kwie, 2015 19:10
autor: insane89
Witam temat trochę dawno nie odwiedzany ale mam ten sam problem co tu opisany. z tym ze zostawiam za sobą taka chmurę ze nic nie widać w lusterkach, chmura wylatuje tez w momencie spadania obrotów zwłaszcza jak hamuje się biegami... Ale nie wiem czego to wina bo zrobione zostało :

Turbina Świeżo po regeneracji w firmie polecanej z każdej strony
Wymienione uszczelniacze zawodowe
Głowica sprawdzona szczelnosc, zplanowana
Nowe zawory
Blok planowany sprawdzona szczelnosc
Pierścienie nowe
Odmy szczelne na 100%

Z innych kwestii to w dolocie oleju brak, sonda nie jest zaklejona, wody nie ubywa i jest czysta
Olej znika (z Dymem) masła na korku nie ma... Nie wiem co dalej :(

: sob 04 kwie, 2015 20:44
autor: szaman
heja daj zdjecie jak masz teraz te odmy polaczone.
kolor zadymy za autem, z racji ubywania oleju, niebieski??
moze jednak ta regeneracji to byla slaba opcja??

: ndz 05 kwie, 2015 08:22
autor: insane89
Jeszcze nie podpięte w podciśnienie, tylko zaslepione wyjście z kolektora a wyjścia z pokryw są bez węży .. :-)
Dym ponoć niebieski ale dla mnie biały, a turbo to nie wiem musiał bym być na 100% pewny żeby je wyciągać i oddawać na regenerację

: pt 01 wrz, 2017 09:10
autor: Paweł
Witam,

Odgrzeję temat po latach.

Mam objaw taki że po puszczeniu gazu /wysprzęgleniu obroty spadają poniżej 500ob/min . Po ustabilizowaniu obrotu pozostają na 800 a silnik równo pracuje. AAC regulowałem.
Problem jest taki że w momencie zejścia poniżej obrotów minimalnych auto puszcza dymka. Wydaje mi się że nie jest to olej tylko za bogata mieszanka. Po prostu go zalewa.
Czy moje rozumowanie jest słuszne i co na to poradzić.

Pozdrawiam Paweł

: pt 01 wrz, 2017 11:03
autor: AdiWNC
Sprawdzić zapłon, wymienić świece.

: pt 01 wrz, 2017 11:05
autor: Paweł
Świece nówki irydowe, ale zapłon to jak najbardziej do sprawdzenia.

: pt 01 wrz, 2017 13:58
autor: AdiWNC
Falujące obroty to może być też kwestia szczelności dolotu - czyli kolejny temat na który warto rzucić okiem.

TPS ustawiony ? Tak czy siak obstawiam zapłon...