Moj 200sx po jezdzie testowej

Wszystko na temat silników CA

Moderator: Moderator

rottie

Z braku czasu nie mialem okazji przetestowac porzadnie mojego auta po zakupie,wiec dzisiaj wreszcie wieczorem wybralem sie na poszukiwanie miejsca gdzi emozna poszalec,oczywiscie go nie znalazlem :roll: wiec pojechalem na obwodnice Londynu.I teraz co zauwazylem:
1)Kocham dzwiek mojego BOVa :lol:
2)Mowilem o dzwieku BOVa?? :wink:
3)cos mi skrzeczy i nie sa to hamulce....Otoz na wolnych obrotach i przy niskich predkosciach,im wolniej tym bardziej slychac,wydobywa sie gdzies straszny odglos tarcia,cos jak krzywa tarcza hamulcowa traca o klocki,albo klocki dawno do wymiany przy hamowaniu.Ale nie sa to hamulce,bo dzwiek ten wydobywa sie tylko kiedy samochod jest na biegu,kiedy jest wysprzeglony albo na luzie jest cisza...jakies pomysly??
4)turbina nie laduje tak jak powinna...laduje do okolo 5000 obr a potem dalej,ale zaczyna sie dlawic,przerywac,nie jest to plynne,czuc szarpanie w samochodzie...
5)po okolo 5 minutach jazdy okolo 200km/h wskaznik temp silnika zatrzymal sie na czerwonym polu,oczywiscie od razu zwolnilem,po jakims czasie temperatura spadla do normalnego poziomu,no ale przeciez nie powinien sie tak nagrzewac...
Bylbym bardzo wdzieczny za pomoc bo po pierwsze to moje pierwsze auto z turbina i nie wiem czego sie spodziewac,a po drugie calyu czas szukam polskiego mechanika,bo niestety w szkolach nie ucza slownictwa samochodowego w obcych jezykach :roll:
Awatar użytkownika
mellow
Stały gość
Stały gość
Posty: 402
Rejestracja: ndz 21 wrz, 2003 17:37
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Turbo ci laduje od 5000 :eek: :| :!: DŻIZUS .... mi od 2200 :roll: a max dmucha juz kolo 3000... Podjedz do mechanika jakiegos, nich sie podlaczy manometrem - albo porzycz/kup boost gauge. Jezeli ci szarpie to moze byc problem z zaplonem. Cos mi sie zdaje ze to z deka niemozliwe zeby od 5 ladowala. Wogole to powinienes pojechac wpierw na geometrie zawieszenia ( tak dla pewnisci - zrobil bym to pierwszego dnia ) potem do mechanika - mierzenie kompresii , wymiana oleju ( tych wypadalo by pierwszego dnia ) , no i aby ci zdiagnozowal to tarcie :roll: Rozumiem, ze sprawdziales poziom plynu chlodzacego silnik ?
"I had a look around the carpark and couldn't help noticing, that my car is significantly faster than all of yours..."
powered by:Japan Sport Service
rottie

nie laduje od 5000 tylko laduje od 3000,3200 ale do 5tys to jest plynne i ciagle a powyzej 5tys zaczyna szarpac
Awatar użytkownika
mellow
Stały gość
Stały gość
Posty: 402
Rejestracja: ndz 21 wrz, 2003 17:37
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Aaaa to "normalne" - niemasz sie czym przejmowac, to tylko zle ustawiony zaplon. :) Jak niechcesz jechac do mechanika to napisz do dr.Mike on mial to samo co ty , wiec powie ci jak go samemu ustawic 8)
"I had a look around the carpark and couldn't help noticing, that my car is significantly faster than all of yours..."
powered by:Japan Sport Service
cziko

a co do tarcia czy cos w tym stylu to napewno pada ci łozysko wyciskowe w skrzyni biegów!!!jeżeli mówisz ze na wcisnietym jest cisza a normalnie sie tłucze to musi byc to na bank!!!!
Daniel

Rottie pokaż fotki ;-)

Pozdrawiam

Daniel (Brychu) ;-)
Awatar użytkownika
mellow
Stały gość
Stały gość
Posty: 402
Rejestracja: ndz 21 wrz, 2003 17:37
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Wlasnie Rottie !!! Mialy byc FOTY !!!! :roll: :x :twisted: :!:
"I had a look around the carpark and couldn't help noticing, that my car is significantly faster than all of yours..."
powered by:Japan Sport Service
Awatar użytkownika
dr Mike
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 537
Rejestracja: pn 28 lip, 2003 11:50
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

mellow pisze:Aaaa to "normalne" - niemasz sie czym przejmowac, to tylko zle ustawiony zaplon. :) Jak niechcesz jechac do mechanika to napisz do dr.Mike on mial to samo co ty , wiec powie ci jak go samemu ustawic 8)
Zgłaszam się! :wink: Nie sądzę, żebym był wyrocznią w tym temacie ale rzeczywiście jak mówi Mel, może to być kwestia zapłonu. Niestety do tego potrzebna jest lampa, a te zazwyczaj są w warsztatch tylko... Może to być też pompa paliwa i wiele innych rzeczy. Czytałeś ten wątek już?
Awatar użytkownika
jasiu
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 101
Rejestracja: ndz 14 gru, 2003 23:17
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

no co zapłonu to może TO być możliwe ja tesh polecam ci ustawienie zapłonu na lampie ja na szczęście mam taka u ojca kobity :D i mi jest łatwiej ale ty sprawdz zapłon oraz świece
sprzedam koguta tel 997
rottie

wymienilem olej,potem pojechalem do warsztatu jednego,pan sie przejechal,wysiadl i mowi ze to lozysko jakies albo zebatka w skrzyni biegow...i ze on mi z checia wymieni skrzynie na nowa,cena 875 funtow skrzynia,375 robocizna to ja zrobilem tak mine :oops: i grzecznie :aim: w strone samochodu...porabalo ich!!szukam normalnego mechanika...
cziko

rottie pisze:wymienilem olej,potem pojechalem do warsztatu jednego,pan sie przejechal,wysiadl i mowi ze to lozysko jakies albo zebatka w skrzyni biegow...i ze on mi z checia wymieni skrzynie na nowa,cena 875 funtow skrzynia,375 robocizna to ja zrobilem tak mine :oops: i grzecznie :aim: w strone samochodu...porabalo ich!!szukam normalnego mechanika...
hopie jazeli masz jakie kolwiek pojecie o mechanice samochodowej i kawałek kanału to smiało sam zmien łozysko
Goranowa

Wiesz rottie ja sie nie specjalnie znam, ale wydaje mi sie ze cziko ma racje, za 375 :tp: za wymiane to chyba trzeba wziac instrukcje techniczna i samemu z tym powalczyc. :bonk: :chainsaw: :worker:
To nie moze byc jakos bardzo trudne. :finga:
cziko

za 375 :tp: za wymiane to chyba trzeba wziac instrukcje techniczna i samemu z tym powalczyc. :bonk: :chainsaw: :worker:
To nie moze byc jakos bardzo trudne. :finga:[/quote]

dokładnie!! a poztym to na angielskim e-bay to ja widziałem całe nysy za 500 funtów :!:
rottie

no to macie pare fotek...umowilem sie z innym mechanikiem na wtorek,ten mysle ze bedzie bardziej przystepny,polecony przez znajomego i zachwalany...niestety nie dam rady sam tego zrobic,zdolnosci techniczne moze i mam,ale ani kanalu ani narzedzi ani garazu,a poza tym nie chcialbym wprawiac sie i eksperymentowac na moim samochodzie :wink:
aha,jeszcze jedno,zalaczam zdjecie turbiny od spodu...jest strasznie usyfiona olejem to zle czy bardzo zle??
P.S. Dlaczego nie wyswietla sie obrazek przy moim nicku??Kiedy wchodze w edycje profilu wszystko jest ok,widze obrazek,na forum juz nie...
Awatar użytkownika
Karrlos
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 1402
Rejestracja: pn 26 sty, 2004 22:22
Lokalizacja: Gdańsk

http://www.turbokillers.prv.pl/ wejdź na Turbo i tam masz wszystko o turbinach
EMWU is dead
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki CA”