Jaka uszczelka pod g?owice??

Wszystko na temat silników CA

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
MKx
Stały gość
Stały gość
Posty: 285
Rejestracja: czw 09 mar, 2006 11:23
Lokalizacja: Kraków

Jakie są dobre (wystarczajace) uszczelki pod głowice do ca18det??, gdzie można kupić i ile kosztują??

Po kupnie auta wysrało mi odrazu uszczelke pod głowicą, wymieniłem na uszczelke wg katalogu JC (napis na pudełku "AJUSA") przejechała kilka tyś. km i po założeniu czipa od jarkowego, wysrała się w 20 minut.
Będe dochodził przyczyn wywalenia uszczelki itd, ale póki co musze zacząć szukać czegoś co przetrwa i się nie wysra. Poradźcie
pozdrawiam

p.s(temat był poruszany co prawda przy okazji innych pytań, ale chce usystematyzować informacje)
Awatar użytkownika
ODINN
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 1575
Rejestracja: czw 01 wrz, 2005 02:41
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

a co tu dochodzic :) OEM zostala zaprojektowana do standardowej moce i troche ponaddto, no i tyle. Jak cos wiecej to poszukaj metalowej/miedzianej/jarkowej

metalowa COMETIC kosztuje ok 99F... HKSowe juz po 199F...
Kolektory dolotowe & wydechowe, wydechy, przepustnice, intercoolery, chlodnice, szyny paliwowe, aluminiowe zbiorniki paliwa.
Awatar użytkownika
blurek
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 685
Rejestracja: śr 27 paź, 2004 14:13
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

punkt pierwszy zamontuj walbro bo wywali ci kazda uszczelke

ale cometic to dobry wybor
http://www.ext.com.pl - radiolinie, teleinformatyka
pitbull
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 54
Rejestracja: pn 29 lis, 2004 11:56
Lokalizacja: poznan

A ja słyszałem ze org. Sam mam taką pompuje 1 bara i dośc auto dostaje w dupke (drift) i zyje. Cometic tylko jak chcesz odprężac np uszczelka.
Awatar użytkownika
ODINN
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 1575
Rejestracja: czw 01 wrz, 2005 02:41
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

pitbull pisze:A ja słyszałem ze org. Sam mam taką pompuje 1 bara i dośc auto dostaje w dupke (drift) i zyje. Cometic tylko jak chcesz odprężac np uszczelka.
wszystko zalezy od mocy. 1.2mm cometic nie jest do odprezania...

co do dlugosci zycia na 1 barze, to nie znasz dnia ani godziny... :mrgreen: ale jak ktos lubi zwalac glowe co jakis czas to nie ma problema... :mrgreen: (jak powiedzialem u siebie w warsztacie ze jeszcze raz trzeba bedzie glowe zrzucac to rece chlopakom opadly i sie zalamali... :mrgreen: )
Kolektory dolotowe & wydechowe, wydechy, przepustnice, intercoolery, chlodnice, szyny paliwowe, aluminiowe zbiorniki paliwa.
Awatar użytkownika
Raptor
Stały gość
Stały gość
Posty: 233
Rejestracja: ndz 17 lip, 2005 20:56
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

ODINN pisze: (jak powiedzialem u siebie w warsztacie ze jeszcze raz trzeba bedzie glowe zrzucac to rece chlopakom opadly i sie zalamali... :mrgreen: )
mi kumpel tez powiedział że woli wyjąc cały silnik niż głowe zdejmowac ;)

btw na razie moja customowa uszczelka żyje już 7000km mimo że kilka razy EGT do 900st.C
Awatar użytkownika
dziubas
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 1020
Rejestracja: ndz 11 lip, 2004 22:41
Lokalizacja: warszawa WOLA
Kontakt:

jak powiedzialem u siebie w warsztacie ze jeszcze raz trzeba bedzie glowe zrzucac to rece chlopakom opadly i sie zalamali... :mrgreen: )
_________________
Ja tak sie załamuje srednio raz w roku ,a chodzi tu głównie o te jeb..e rurki od turbo odkrecic jeszcze jako tako da rade ,ale skrecasz to a tu cos tam cieknie i znowu odkrecanie
:angered:
Awatar użytkownika
MKx
Stały gość
Stały gość
Posty: 285
Rejestracja: czw 09 mar, 2006 11:23
Lokalizacja: Kraków

Raptor - robiłes u gościa na Katarzyny w Kompresji?? ile dałes za uszczelke?


mam oferte od gościa z allegro - za 250zł uszelka reinz na spiekach. Myślicie ze wytrzyma ??

autko wytrzymało około 20minut ( w tym kilka minut pałowania) na chipie i na cisnieniu 1 bar (sekunde skoczyło 1,2-1,3 bar jak ustawiałem MBC, ale nie jechałem tak tylko pósciłem gaz)



p.s.:co do moich modów -mam wallbo 255, T28, chip stage 1 ,2 (jeździłem na 1), bov'a typ 2, mbc properfektu, swieczki ngk, stożek, wyciety katalizator, struminice (plan 3"), jeżdże na świerzo zalanym vavoline 10W-60 i dopiero co wyminiałem filtr paliwa. zapłon ustawiony książkowo, wywalony prcsv,
Awatar użytkownika
ipi
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 183
Rejestracja: pt 23 cze, 2006 23:07
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

z ta uszczelka to usmiechnij sie do Jarkowego ja od niego bralem za 120 dorabiana wytrzymalsza i przy modach jest to wlasciwy wybor ;)
tymczasowo brak podpisu
Awatar użytkownika
Raptor
Stały gość
Stały gość
Posty: 233
Rejestracja: ndz 17 lip, 2005 20:56
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

MKx pisze:Raptor - robiłes u gościa na Katarzyny w Kompresji?? ile dałes za uszczelke?
150 - wzmacniana + okuta + okładziny miedziane z obu stron

pod kolektorem/blok i kolektor/turbo tez mam od niego i trzymają już 15000km mimo że 2x wszystko świeciło na pomarańczowo (kolektor/turbo/downpipe - jak mi sie zapłon przestawił/opóźnił) ;)
Awatar użytkownika
jarkowy
Założyciel Klubu
Założyciel Klubu
Posty: 1088
Rejestracja: sob 26 lip, 2003 23:29
Lokalizacja: Władysławowo
Kontakt:

ja tez kiedyś robilem na miedzi ale juz przestałem - zgadnij dlaczego :wink:
Jutro bede odbierał jedna zamówioną od dawna juz obiecana i dowiem sie jakie beda nowe ceny i czy wogóle bedą bo panowie juz nie chcą mi ich wycinać bo mają dość ciecia takich grubych blach...jak mnie widza to płaczą :lol:
GTR Sprzedany ale Avatara spobie zostawiam z sentymentu...

SKYRACING

OO\____/OO

602227141


Turbokiller

automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
Awatar użytkownika
Raptor
Stały gość
Stały gość
Posty: 233
Rejestracja: ndz 17 lip, 2005 20:56
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

jarkowy masz jakiś wzór w cadzie/corelu uszczelki ? i z jakiej blachy (grubość, rodzaj) to wycinasz ? bo mam dostęp do frezarek sterowanych cyfrowo i można by kilka wyciąć :)

i co najważniejsze jaką siłą potem głowice dociągać żeby się ładnie ułożyła ?

btw moja uszczelka nie jest z miedzi - posiada tylko od góry i dołu okładzine z cienkiej blachy miedzianej żeby się lepiej układała - na razie trzyma ;)
Awatar użytkownika
MKx
Stały gość
Stały gość
Posty: 285
Rejestracja: czw 09 mar, 2006 11:23
Lokalizacja: Kraków

Widze ze z uszczelką się coś wymyśli:)

Nie bede wiec zakładał nowego topicu i przy okazji zapytam o śruby do glowicy. Bo bezwzględnie tym razem wyminie. APR mnie nie stać. Jakie macie inne dobre namiary? W intercarsie mają zestaw śrób głowicy za 109zł produkcji ERLING. Jutro zadzownie do salonu po ile są orginalne. Które lesze, moze jakieś inne propozycje. Za wszelkie info bardzo dziękuje.

p.s.:Do jarkowego uśmiecham się baaaardzo szeroko :D :D :D
Awatar użytkownika
ODINN
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 1575
Rejestracja: czw 01 wrz, 2005 02:41
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

kupuje niedlugo 2 x cometic 1.2mm (dla mnie i blurka) cena ok ~150$ (1 sztuka) + przesylka do podzialu. jak ktos jest zainteresowany to pisac. inne wymiary tez dostepne.

przypominam ze jak ktos chce taniej to do Jarkowego pisac.

ARP tez biore zestaw, ok ~180$, moze mniej.
Kolektory dolotowe & wydechowe, wydechy, przepustnice, intercoolery, chlodnice, szyny paliwowe, aluminiowe zbiorniki paliwa.
Awatar użytkownika
dr Mike
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 537
Rejestracja: pn 28 lip, 2003 11:50
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Ja też rozglądam się za uszczelką. Potrzebna mi będzie w przyszłym tygodniu - czekam na info!
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki CA”