Zalezy ile chcesz na to kasy przeznaczyć ale bez OT prosze
Mozesz załozyć osobno temat
ca18det czy sr20det
Moderator: Moderator
Części tuningowe bovy, naby, pasy szelkowe, wskazniki, turbo timery,stozki, kierownice i wiele wiele innych - zawsze w dobrych cenach !!! 505-205-558
Lista części: http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=14275251
My project s13 http://forum.turbokillers.com/tematy23/ ... vt9286.htm
Lista części: http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=14275251
My project s13 http://forum.turbokillers.com/tematy23/ ... vt9286.htm
1 - oba silniki musisz kucNero pisze: Jesli chodzi o moje wczesniejsze pytanie... Chcialbym miec w nysce okolo 400KM, poprostu to mi sie marzy i tyle i wlasnie nie wiem w razie czego w co najlepiej inwestowac, kuc CA, a moze SR (chociaz nie bardzo bym go chcial) a moze zbierac od razu na RB? Stad moje pytanie... RB jest sporo ciezszy od CA ale za to potencjal wiekszy... chyba Jesli sie myle to przepraszam...
2 - zlozenie/wlozenie standardowego RB25 do s13 w UK to spokojnie 5k+ (funtow)
poczytaj, przelicz finanse, i rob to na cie stac i to z czego bedziesz sie cieszyc.
Kolektory dolotowe & wydechowe, wydechy, przepustnice, intercoolery, chlodnice, szyny paliwowe, aluminiowe zbiorniki paliwa.
Wcinac się mozesz jak najbardziej ale konkretniej na tematNero pisze:Spoko, sorki ze sie wcialem zaloze swoj temat moze mnie nie zjedza na forumNeo2005 pisze:Zalezy ile chcesz na to kasy przeznaczyć ale bez OT prosze
Mozesz załozyć osobno temat
Pozdro
Części tuningowe bovy, naby, pasy szelkowe, wskazniki, turbo timery,stozki, kierownice i wiele wiele innych - zawsze w dobrych cenach !!! 505-205-558
Lista części: http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=14275251
My project s13 http://forum.turbokillers.com/tematy23/ ... vt9286.htm
Lista części: http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=14275251
My project s13 http://forum.turbokillers.com/tematy23/ ... vt9286.htm
http://forum.turbokillers.com/-vt9435.htm#84842ODINN pisze:1 - oba silniki musisz kucNero pisze: Jesli chodzi o moje wczesniejsze pytanie... Chcialbym miec w nysce okolo 400KM, poprostu to mi sie marzy i tyle i wlasnie nie wiem w razie czego w co najlepiej inwestowac, kuc CA, a moze SR (chociaz nie bardzo bym go chcial) a moze zbierac od razu na RB? Stad moje pytanie... RB jest sporo ciezszy od CA ale za to potencjal wiekszy... chyba Jesli sie myle to przepraszam...
2 - zlozenie/wlozenie standardowego RB25 do s13 w UK to spokojnie 5k+ (funtow)
poczytaj, przelicz finanse, i rob to na cie stac i to z czego bedziesz sie cieszyc.
Jak cos to odnosnik do mojego tematu i juz nie zasmiecam koledze tematu ale z ciekawoscia bede go sledzil
Pozdrawiam
Oo\_____/oO VS Oo\_____/oO
Ja już nie moge z wami .
CA i SR ma swoje mankamenty
Obydwa motory rozbierałem nie raz .
Co dołu silnika - jesli niema smarowania (czyt.pompaoliwy shade) nic nie wytrzyma .
Jeśli chodzi o głowice - w obydwu dmucha uszczelki głowicy (do ca cometic do sr Greddy polecam) . W sr głowice po obróbce trzeba precyzyjnie ustawić ; W ca szklaneczki napierdzielają ale Y-greczki nie spadają i VTC nie kuca .
Moce podobne generują oba silniki
CA i SR ma swoje mankamenty
Obydwa motory rozbierałem nie raz .
Co dołu silnika - jesli niema smarowania (czyt.pompaoliwy shade) nic nie wytrzyma .
Jeśli chodzi o głowice - w obydwu dmucha uszczelki głowicy (do ca cometic do sr Greddy polecam) . W sr głowice po obróbce trzeba precyzyjnie ustawić ; W ca szklaneczki napierdzielają ale Y-greczki nie spadają i VTC nie kuca .
Moce podobne generują oba silniki
[scroll]>>>ORDYNUSS TEAM<<< member #001/06 lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
[/scroll]
[/scroll]
Dobra powiedzmy ze odswieze troche temat i ILE KOSZTUJE KOMPLEKSOWE ZAKUCIE CA ???
Kute korbowody PAUTER - 1955 zł
Kute tloki CP PISTONS - 1565 zł
Panewki ACL CALICO/RACER komplet panewek glownych i korbowodowych - 525 zł
Nowa pompa oleju - 495 zł
Rozrząd ? 300 zł
Pierścienie ? 350 zł
Uszczelniacze ? 230 zł
Wał, głowica, blok ? 1000zł (osiowanie,szlifowanie,planowanie itp) polerke głowicy sam zrobie.
Robocizna ? 1000zł. (poskładanie wszyskiego)
Pierdółki - liczmy 500 zł
Więc wychodzi nam - 7920 zł i załuzmy ze na tych częściach urwiemy jakieś minus 500 zł
= ok 7500 zł (za zakucie i pełny remont)
A mam juz takie nowe graty jak:
-szpilki
-uszczelke pod głowe metalową
-uszczelki do silnika
-pompe wody
-wydech 3" + DP 3" + kolektor - niedługo będzie (ODINN 50% zapłaty)
-IC z orurowaniem - niedługo będzie (ODINN 50% zapłaty)
-Turbo T28 i przez jakiś czas będe na takiej jezdził az nie uzbieram na GT28R lub RS i moc chce na poczatku 280 km, pózniej czyli po ok 3 miesiącach wjedzie GT28R lub RS więc moc chce 350 km i więcej mi nie trzeba.
Jezeli cos jeszcze to dodawajcie wszystko co bedzie jeszcze potrzebne juz do mocy 350km, a moze pomyliłem się w cenach jakiś? Poprawcie.
ODRAZU MOWIE ZE TO SĄ PLANY I CHCE WIEDZIEĆ CO BEDZIE NAJLEPSZYM WYJŚCIEM I ILE KASY KOSZTUJE TAKA ZABAWA, MAM JUZ JAKIŚ POGLĄD NA SILNIK SR20DET WIĘC TERAZ CHCE MIEĆ JAKIŚ POGLĄD NA ZAKUCIE CA18DET.
A moze ktoś ma zakuty do sprzedania?
Kute korbowody PAUTER - 1955 zł
Kute tloki CP PISTONS - 1565 zł
Panewki ACL CALICO/RACER komplet panewek glownych i korbowodowych - 525 zł
Nowa pompa oleju - 495 zł
Rozrząd ? 300 zł
Pierścienie ? 350 zł
Uszczelniacze ? 230 zł
Wał, głowica, blok ? 1000zł (osiowanie,szlifowanie,planowanie itp) polerke głowicy sam zrobie.
Robocizna ? 1000zł. (poskładanie wszyskiego)
Pierdółki - liczmy 500 zł
Więc wychodzi nam - 7920 zł i załuzmy ze na tych częściach urwiemy jakieś minus 500 zł
= ok 7500 zł (za zakucie i pełny remont)
A mam juz takie nowe graty jak:
-szpilki
-uszczelke pod głowe metalową
-uszczelki do silnika
-pompe wody
-wydech 3" + DP 3" + kolektor - niedługo będzie (ODINN 50% zapłaty)
-IC z orurowaniem - niedługo będzie (ODINN 50% zapłaty)
-Turbo T28 i przez jakiś czas będe na takiej jezdził az nie uzbieram na GT28R lub RS i moc chce na poczatku 280 km, pózniej czyli po ok 3 miesiącach wjedzie GT28R lub RS więc moc chce 350 km i więcej mi nie trzeba.
Jezeli cos jeszcze to dodawajcie wszystko co bedzie jeszcze potrzebne juz do mocy 350km, a moze pomyliłem się w cenach jakiś? Poprawcie.
ODRAZU MOWIE ZE TO SĄ PLANY I CHCE WIEDZIEĆ CO BEDZIE NAJLEPSZYM WYJŚCIEM I ILE KASY KOSZTUJE TAKA ZABAWA, MAM JUZ JAKIŚ POGLĄD NA SILNIK SR20DET WIĘC TERAZ CHCE MIEĆ JAKIŚ POGLĄD NA ZAKUCIE CA18DET.
A moze ktoś ma zakuty do sprzedania?
Części tuningowe bovy, naby, pasy szelkowe, wskazniki, turbo timery,stozki, kierownice i wiele wiele innych - zawsze w dobrych cenach !!! 505-205-558
Lista części: http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=14275251
My project s13 http://forum.turbokillers.com/tematy23/ ... vt9286.htm
Lista części: http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=14275251
My project s13 http://forum.turbokillers.com/tematy23/ ... vt9286.htm
pierścienie to chyba przeważnie są w komplecie z tłokami
-Wał, głowica, blok ? 1000zł (osiowanie,szlifowanie,planowanie itp)
chyba raczej bedzie wiecej niz 1000 jak ma byc porzadnie zrobione(chyba ze masz
znajomosci)
Robocizna ? 1000zł. (poskładanie wszyskiego)
+wyjecie i wlozenie silnika(chyba ze sam to robisz)
+usczelki pod kolektor wydechowy jak i dolotowy,pod kolektor-turbo,turbo-downpipe
+oleje,filtry na dotarcie
+jeszcze mozesz wrzucic przewody do turbo w oplocie (na allegro widzialem za 270)
to juz jak chcesz,ale ja bym jeszcze pomalowal pokrywy zaworow pod kolor nadwozia:)
btw jak z wałem u ciebie?
-Wał, głowica, blok ? 1000zł (osiowanie,szlifowanie,planowanie itp)
chyba raczej bedzie wiecej niz 1000 jak ma byc porzadnie zrobione(chyba ze masz
znajomosci)
Robocizna ? 1000zł. (poskładanie wszyskiego)
+wyjecie i wlozenie silnika(chyba ze sam to robisz)
+usczelki pod kolektor wydechowy jak i dolotowy,pod kolektor-turbo,turbo-downpipe
+oleje,filtry na dotarcie
+jeszcze mozesz wrzucic przewody do turbo w oplocie (na allegro widzialem za 270)
to juz jak chcesz,ale ja bym jeszcze pomalowal pokrywy zaworow pod kolor nadwozia:)
btw jak z wałem u ciebie?
bledow pare
pomiedzy panewkami ACL CALICO i RACE, jest gdzies 100zl roznicy.
Pierscienie sa zawsze w komplecie z kutymi tlokami.
uszczelniacze tylko jezeli chcesz wyciagnac prowadnice z glowicy (chyba ze chodzi ci o uszcz walu)
wiec jak sie chce to mozna na czesciach obciac jeszcze gdzies 680zl?
zapomniales o pompie paliwa i przeplywce
ps jakis zakuty byl w gieldzie - sprawdz
pomiedzy panewkami ACL CALICO i RACE, jest gdzies 100zl roznicy.
Pierscienie sa zawsze w komplecie z kutymi tlokami.
uszczelniacze tylko jezeli chcesz wyciagnac prowadnice z glowicy (chyba ze chodzi ci o uszcz walu)
wiec jak sie chce to mozna na czesciach obciac jeszcze gdzies 680zl?
zapomniales o pompie paliwa i przeplywce
ps jakis zakuty byl w gieldzie - sprawdz
Ostatnio zmieniony sob 23 sie, 2008 14:11 przez ODINN, łącznie zmieniany 1 raz.
Kolektory dolotowe & wydechowe, wydechy, przepustnice, intercoolery, chlodnice, szyny paliwowe, aluminiowe zbiorniki paliwa.
Ok więc pierścienie odpadają ):)
Nie mam znajomości - a o ile więcej? Wał mam napewno po pierwszym szlifie więc nie wiem czy się opłaca tez kuć silnik i robić wał na drugi szlif bo napewno nie kupie nowego za 2 koła
Nie rozumiem, wyjęcie i włozenie silnika (a raczej jego części) to juz mowie z robotą.
Uszczelki + 200 zł (niektóre beda w zestawie z wydechem)
Olej i filtry + 300 zł
Przewody do turbo w oplocie + 300 zł (bedą pasować pod t28 i gt28r/rs ?)
Pompa paliwa + 300 zł (walbro 255)
Przepływka - ??? ile kosztuje i jaka?
ile kosztuje malowanie pokrywy zaworów?
Panewkami ACL CALICO i RACE jaka jest róznica w jakości?
Nie mam znajomości - a o ile więcej? Wał mam napewno po pierwszym szlifie więc nie wiem czy się opłaca tez kuć silnik i robić wał na drugi szlif bo napewno nie kupie nowego za 2 koła
Nie rozumiem, wyjęcie i włozenie silnika (a raczej jego części) to juz mowie z robotą.
Uszczelki + 200 zł (niektóre beda w zestawie z wydechem)
Olej i filtry + 300 zł
Przewody do turbo w oplocie + 300 zł (bedą pasować pod t28 i gt28r/rs ?)
Pompa paliwa + 300 zł (walbro 255)
Przepływka - ??? ile kosztuje i jaka?
ile kosztuje malowanie pokrywy zaworów?
Panewkami ACL CALICO i RACE jaka jest róznica w jakości?
Części tuningowe bovy, naby, pasy szelkowe, wskazniki, turbo timery,stozki, kierownice i wiele wiele innych - zawsze w dobrych cenach !!! 505-205-558
Lista części: http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=14275251
My project s13 http://forum.turbokillers.com/tematy23/ ... vt9286.htm
Lista części: http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=14275251
My project s13 http://forum.turbokillers.com/tematy23/ ... vt9286.htm
o ile pamietam, w zest wydechu sa wszystkie uszczelki "od-do".
Jezeli masz kupiony komplet uszczelek do silnika, powinno byc tam wszystko, nawet z czescia wydechowych.
jak nie zamierzasz pakowac wiecej niz 350KM, to w teorii nic nie powinno sie stac jak bedziesz mial wal na 2 szlif. ale wg mnie to juz tak troche na granicy (ja np wolalbym max na 1 szlif)
oleju i filtrow nie licz, bo to sa rzeczy ktore sobie wymieniasz na codzien.
przewody w oplocie 270
przeplywka od np z32 - cena - zalezy - czasem mozna urwac taniej uzywke ~300zl+ ? roznie naprawde.
pokrywe zaworow mozesz sobie zrobic sam.
CALICO sa z dodatkowymi powlokami (np w nascarze na takich suna), ogolnie, wytrzymaja wiecej niz race.
Pamietaj zeby zawsze miec $$ w rezerwie, 20-30% calosci sumy jaka masz zamiar przeznaczyc. Tak na wszelki wypadek.
Jezeli masz kupiony komplet uszczelek do silnika, powinno byc tam wszystko, nawet z czescia wydechowych.
jak nie zamierzasz pakowac wiecej niz 350KM, to w teorii nic nie powinno sie stac jak bedziesz mial wal na 2 szlif. ale wg mnie to juz tak troche na granicy (ja np wolalbym max na 1 szlif)
oleju i filtrow nie licz, bo to sa rzeczy ktore sobie wymieniasz na codzien.
przewody w oplocie 270
przeplywka od np z32 - cena - zalezy - czasem mozna urwac taniej uzywke ~300zl+ ? roznie naprawde.
pokrywe zaworow mozesz sobie zrobic sam.
CALICO sa z dodatkowymi powlokami (np w nascarze na takich suna), ogolnie, wytrzymaja wiecej niz race.
Pamietaj zeby zawsze miec $$ w rezerwie, 20-30% calosci sumy jaka masz zamiar przeznaczyc. Tak na wszelki wypadek.
Kolektory dolotowe & wydechowe, wydechy, przepustnice, intercoolery, chlodnice, szyny paliwowe, aluminiowe zbiorniki paliwa.
Tak mam komplet uszczelek do silnika TAKOMY (pisać czy dobre są )ODINN pisze:o ile pamietam, w zest wydechu sa wszystkie uszczelki "od-do".
Jezeli masz kupiony komplet uszczelek do silnika, powinno byc tam wszystko, nawet z czescia wydechowych.
jak nie zamierzasz pakowac wiecej niz 350KM, to w teorii nic nie powinno sie stac jak bedziesz mial wal na 2 szlif. ale wg mnie to juz tak troche na granicy (ja np wolalbym max na 1 szlif)
oleju i filtrow nie licz, bo to sa rzeczy ktore sobie wymieniasz na codzien.
przewody w oplocie 270
przeplywka od np z32 - cena - zalezy - czasem mozna urwac taniej uzywke ~300zl+ ? roznie naprawde.
pokrywe zaworow mozesz sobie zrobic sam.
CALICO sa z dodatkowymi powlokami (np w nascarze na takich suna), ogolnie, wytrzymaja wiecej niz race.
Pamietaj zeby zawsze miec $$ w rezerwie, 20-30% calosci sumy jaka masz zamiar przeznaczyc. Tak na wszelki wypadek.
No wiem ze w wydechu są uszczelki ale słyszałem ze lepiej kupić nissanowskie do kolektor-turbo bo inne się wysrają.
Ja bym wolał nominał no własnie ten wał jest najgorsza sprawa, jezeli ktoś ma wał na pierwszy szlif to pisać ceny!!!
Przewody + wysyłka wyjdzie nie całe 300 ale juz lepiej zaokrąglić.
A czym pomalować pokrywr zaworów?
To ja wole CALCIO chyba ze nie są potrzebne az tak mocne?
O rezerwie pamietam.
+ Przepływka - 300 zł
Części tuningowe bovy, naby, pasy szelkowe, wskazniki, turbo timery,stozki, kierownice i wiele wiele innych - zawsze w dobrych cenach !!! 505-205-558
Lista części: http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=14275251
My project s13 http://forum.turbokillers.com/tematy23/ ... vt9286.htm
Lista części: http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=14275251
My project s13 http://forum.turbokillers.com/tematy23/ ... vt9286.htm
do kolektora mozna nissanowskie, mozna tez metalowe cometica. Trzeba po prostu przypilnowac zeby w kazdym przypadku, powierzchnia styku glowicy/kolektora byla rowna, bo jak nie jest, to wypali bez wzgledu na uszczelke
co do walu - mozesz zajrzec na gielde, zawsze cos sie tam znajdzie.
ktos malowal pokrywy zaworow, wg mnie mozesz np jakas farba kora sie maluje np zaciski hamulcowe... albo czymkolwiek sensownym, nie pamietam jak bardzo sie pokrywy nagrzewaja.
wybor panewek to juz sprawa osobista. w teorii "bezpieczniejszy" bedziesz z calico, ale z kolei, race sa tansze...
zanim zaczniesz cokolwiek robic, zbierz wszystko do kupy (mniej wiecej....), zeby ci jakiejs <font class="red">PIP</font> nie brakowalo, na ktora bedziesz musial czekac nie wiadomo ile.
co do walu - mozesz zajrzec na gielde, zawsze cos sie tam znajdzie.
ktos malowal pokrywy zaworow, wg mnie mozesz np jakas farba kora sie maluje np zaciski hamulcowe... albo czymkolwiek sensownym, nie pamietam jak bardzo sie pokrywy nagrzewaja.
wybor panewek to juz sprawa osobista. w teorii "bezpieczniejszy" bedziesz z calico, ale z kolei, race sa tansze...
zanim zaczniesz cokolwiek robic, zbierz wszystko do kupy (mniej wiecej....), zeby ci jakiejs <font class="red">PIP</font> nie brakowalo, na ktora bedziesz musial czekac nie wiadomo ile.
Kolektory dolotowe & wydechowe, wydechy, przepustnice, intercoolery, chlodnice, szyny paliwowe, aluminiowe zbiorniki paliwa.
No tak, więc trzeba będzie się zastanowić i uzbierać kase. Tak jak napisałem narazie to tylko plany i myśli co moze być najlepszym wyjściem.
Części tuningowe bovy, naby, pasy szelkowe, wskazniki, turbo timery,stozki, kierownice i wiele wiele innych - zawsze w dobrych cenach !!! 505-205-558
Lista części: http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=14275251
My project s13 http://forum.turbokillers.com/tematy23/ ... vt9286.htm
Lista części: http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=14275251
My project s13 http://forum.turbokillers.com/tematy23/ ... vt9286.htm
to, jaki silnik wybierzesz, ca, sr, rb, inny, to juz calkowicie twoja decyzja...Neo2005 pisze:No tak, więc trzeba będzie się zastanowić i uzbierać kase. Tak jak napisałem narazie to tylko plany i myśli co moze być najlepszym wyjściem.
powodzenia
Kolektory dolotowe & wydechowe, wydechy, przepustnice, intercoolery, chlodnice, szyny paliwowe, aluminiowe zbiorniki paliwa.