ca18det czy sr20det

Wszystko na temat silników CA

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
Neo2005
Sponsor
Sponsor
Posty: 918
Rejestracja: czw 08 maja, 2008 15:05
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Zalezy ile chcesz na to kasy przeznaczyć ale bez OT prosze :)

Mozesz załozyć osobno temat :) :wink: :D :)
Części tuningowe bovy, naby, pasy szelkowe, wskazniki, turbo timery,stozki, kierownice i wiele wiele innych - zawsze w dobrych cenach !!! 505-205-558

Lista części: http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=14275251

My project s13 http://forum.turbokillers.com/tematy23/ ... vt9286.htm
Awatar użytkownika
Nero
Stały gość
Stały gość
Posty: 440
Rejestracja: sob 22 wrz, 2007 15:49
Lokalizacja: NMR

Neo2005 pisze:Zalezy ile chcesz na to kasy przeznaczyć ale bez OT prosze :)

Mozesz załozyć osobno temat :) :wink: :D :)
Spoko, sorki ze sie wcialem zaloze swoj temat moze mnie nie zjedza na forum 8)

Pozdro :wink:
Oo\_____/oO VS Oo\_____/oO
Awatar użytkownika
ODINN
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 1575
Rejestracja: czw 01 wrz, 2005 02:41
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Nero pisze: Jesli chodzi o moje wczesniejsze pytanie... Chcialbym miec w nysce okolo 400KM, poprostu to mi sie marzy i tyle i wlasnie nie wiem w razie czego w co najlepiej inwestowac, kuc CA, a moze SR (chociaz nie bardzo bym go chcial) a moze zbierac od razu na RB? Stad moje pytanie... RB jest sporo ciezszy od CA ale za to potencjal wiekszy... chyba :) Jesli sie myle to przepraszam...
1 - oba silniki musisz kuc
2 - zlozenie/wlozenie standardowego RB25 do s13 w UK to spokojnie 5k+ (funtow)

poczytaj, przelicz finanse, i rob to na cie stac i to z czego bedziesz sie cieszyc.
Kolektory dolotowe & wydechowe, wydechy, przepustnice, intercoolery, chlodnice, szyny paliwowe, aluminiowe zbiorniki paliwa.
Awatar użytkownika
Neo2005
Sponsor
Sponsor
Posty: 918
Rejestracja: czw 08 maja, 2008 15:05
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Nero pisze:
Neo2005 pisze:Zalezy ile chcesz na to kasy przeznaczyć ale bez OT prosze :)

Mozesz załozyć osobno temat :) :wink: :D :)
Spoko, sorki ze sie wcialem zaloze swoj temat moze mnie nie zjedza na forum 8)

Pozdro :wink:
Wcinac się mozesz jak najbardziej ale konkretniej na temat :)
Części tuningowe bovy, naby, pasy szelkowe, wskazniki, turbo timery,stozki, kierownice i wiele wiele innych - zawsze w dobrych cenach !!! 505-205-558

Lista części: http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=14275251

My project s13 http://forum.turbokillers.com/tematy23/ ... vt9286.htm
Awatar użytkownika
Nero
Stały gość
Stały gość
Posty: 440
Rejestracja: sob 22 wrz, 2007 15:49
Lokalizacja: NMR

ODINN pisze:
Nero pisze: Jesli chodzi o moje wczesniejsze pytanie... Chcialbym miec w nysce okolo 400KM, poprostu to mi sie marzy i tyle i wlasnie nie wiem w razie czego w co najlepiej inwestowac, kuc CA, a moze SR (chociaz nie bardzo bym go chcial) a moze zbierac od razu na RB? Stad moje pytanie... RB jest sporo ciezszy od CA ale za to potencjal wiekszy... chyba :) Jesli sie myle to przepraszam...
1 - oba silniki musisz kuc
2 - zlozenie/wlozenie standardowego RB25 do s13 w UK to spokojnie 5k+ (funtow)

poczytaj, przelicz finanse, i rob to na cie stac i to z czego bedziesz sie cieszyc.
http://forum.turbokillers.com/-vt9435.htm#84842

Jak cos to odnosnik do mojego tematu i juz nie zasmiecam koledze tematu ale z ciekawoscia bede go sledzil 8)

Pozdrawiam
Oo\_____/oO VS Oo\_____/oO
Awatar użytkownika
Rafi
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 639
Rejestracja: wt 09 mar, 2004 07:57
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Ja już nie moge z wami .


CA i SR ma swoje mankamenty

Obydwa motory rozbierałem nie raz .
Co dołu silnika - jesli niema smarowania (czyt.pompaoliwy shade) nic nie wytrzyma .
Jeśli chodzi o głowice - w obydwu dmucha uszczelki głowicy (do ca cometic do sr Greddy polecam) . W sr głowice po obróbce trzeba precyzyjnie ustawić ; W ca szklaneczki napierdzielają ale Y-greczki nie spadają :) i VTC nie kuca .

Moce podobne generują oba silniki
[scroll]>>>ORDYNUSS TEAM<<< member #001/06 lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
[/scroll]
Awatar użytkownika
Neo2005
Sponsor
Sponsor
Posty: 918
Rejestracja: czw 08 maja, 2008 15:05
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Dobra powiedzmy ze odswieze troche temat i ILE KOSZTUJE KOMPLEKSOWE ZAKUCIE CA ???

Kute korbowody PAUTER - 1955 zł
Kute tloki CP PISTONS - 1565 zł
Panewki ACL CALICO/RACER komplet panewek glownych i korbowodowych - 525 zł
Nowa pompa oleju - 495 zł
Rozrząd ? 300 zł
Pierścienie ? 350 zł
Uszczelniacze ? 230 zł
Wał, głowica, blok ? 1000zł (osiowanie,szlifowanie,planowanie itp) polerke głowicy sam zrobie.
Robocizna ? 1000zł. (poskładanie wszyskiego)

Pierdółki - liczmy 500 zł

Więc wychodzi nam - 7920 zł i załuzmy ze na tych częściach urwiemy jakieś minus 500 zł

= ok 7500 zł (za zakucie i pełny remont)

A mam juz takie nowe graty jak:

-szpilki
-uszczelke pod głowe metalową
-uszczelki do silnika
-pompe wody
-wydech 3" + DP 3" + kolektor - niedługo będzie (ODINN 50% zapłaty)
-IC z orurowaniem - niedługo będzie (ODINN 50% zapłaty)

-Turbo T28 i przez jakiś czas będe na takiej jezdził az nie uzbieram na GT28R lub RS i moc chce na poczatku 280 km, pózniej czyli po ok 3 miesiącach wjedzie GT28R lub RS więc moc chce 350 km i więcej mi nie trzeba.

Jezeli cos jeszcze to dodawajcie wszystko co bedzie jeszcze potrzebne juz do mocy 350km, a moze pomyliłem się w cenach jakiś? Poprawcie.

ODRAZU MOWIE ZE TO SĄ PLANY I CHCE WIEDZIEĆ CO BEDZIE NAJLEPSZYM WYJŚCIEM I ILE KASY KOSZTUJE TAKA ZABAWA, MAM JUZ JAKIŚ POGLĄD NA SILNIK SR20DET WIĘC TERAZ CHCE MIEĆ JAKIŚ POGLĄD NA ZAKUCIE CA18DET.

A moze ktoś ma zakuty do sprzedania? :P
Części tuningowe bovy, naby, pasy szelkowe, wskazniki, turbo timery,stozki, kierownice i wiele wiele innych - zawsze w dobrych cenach !!! 505-205-558

Lista części: http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=14275251

My project s13 http://forum.turbokillers.com/tematy23/ ... vt9286.htm
ppp
Stały gość
Stały gość
Posty: 237
Rejestracja: czw 16 lis, 2006 18:33

pierścienie to chyba przeważnie są w komplecie z tłokami

-Wał, głowica, blok ? 1000zł (osiowanie,szlifowanie,planowanie itp)

chyba raczej bedzie wiecej niz 1000 jak ma byc porzadnie zrobione(chyba ze masz
znajomosci)

Robocizna ? 1000zł. (poskładanie wszyskiego)

+wyjecie i wlozenie silnika(chyba ze sam to robisz)

+usczelki pod kolektor wydechowy jak i dolotowy,pod kolektor-turbo,turbo-downpipe

+oleje,filtry na dotarcie

+jeszcze mozesz wrzucic przewody do turbo w oplocie (na allegro widzialem za 270)

to juz jak chcesz,ale ja bym jeszcze pomalowal pokrywy zaworow pod kolor nadwozia:)

btw jak z wałem u ciebie?
Awatar użytkownika
ODINN
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 1575
Rejestracja: czw 01 wrz, 2005 02:41
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

bledow pare

pomiedzy panewkami ACL CALICO i RACE, jest gdzies 100zl roznicy.

Pierscienie sa zawsze w komplecie z kutymi tlokami.

uszczelniacze tylko jezeli chcesz wyciagnac prowadnice z glowicy (chyba ze chodzi ci o uszcz walu)

wiec jak sie chce to mozna na czesciach obciac jeszcze gdzies 680zl?

zapomniales o pompie paliwa i przeplywce

ps jakis zakuty byl w gieldzie - sprawdz
Ostatnio zmieniony sob 23 sie, 2008 14:11 przez ODINN, łącznie zmieniany 1 raz.
Kolektory dolotowe & wydechowe, wydechy, przepustnice, intercoolery, chlodnice, szyny paliwowe, aluminiowe zbiorniki paliwa.
Awatar użytkownika
Neo2005
Sponsor
Sponsor
Posty: 918
Rejestracja: czw 08 maja, 2008 15:05
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Ok więc pierścienie odpadają :):):)

Nie mam znajomości - a o ile więcej? Wał mam napewno po pierwszym szlifie więc nie wiem czy się opłaca tez kuć silnik i robić wał na drugi szlif bo napewno nie kupie nowego za 2 koła :)

Nie rozumiem, wyjęcie i włozenie silnika (a raczej jego części) to juz mowie z robotą.

Uszczelki + 200 zł (niektóre beda w zestawie z wydechem)
Olej i filtry + 300 zł
Przewody do turbo w oplocie + 300 zł (bedą pasować pod t28 i gt28r/rs ?)
Pompa paliwa + 300 zł (walbro 255)
Przepływka - ??? ile kosztuje i jaka?

ile kosztuje malowanie pokrywy zaworów?

Panewkami ACL CALICO i RACE jaka jest róznica w jakości?
Części tuningowe bovy, naby, pasy szelkowe, wskazniki, turbo timery,stozki, kierownice i wiele wiele innych - zawsze w dobrych cenach !!! 505-205-558

Lista części: http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=14275251

My project s13 http://forum.turbokillers.com/tematy23/ ... vt9286.htm
Awatar użytkownika
ODINN
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 1575
Rejestracja: czw 01 wrz, 2005 02:41
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

o ile pamietam, w zest wydechu sa wszystkie uszczelki "od-do".

Jezeli masz kupiony komplet uszczelek do silnika, powinno byc tam wszystko, nawet z czescia wydechowych.

jak nie zamierzasz pakowac wiecej niz 350KM, to w teorii nic nie powinno sie stac jak bedziesz mial wal na 2 szlif. ale wg mnie to juz tak troche na granicy (ja np wolalbym max na 1 szlif)

oleju i filtrow nie licz, bo to sa rzeczy ktore sobie wymieniasz na codzien.

przewody w oplocie 270

przeplywka od np z32 - cena - zalezy - czasem mozna urwac taniej uzywke ~300zl+ ? roznie naprawde.

pokrywe zaworow mozesz sobie zrobic sam.

CALICO sa z dodatkowymi powlokami (np w nascarze na takich suna), ogolnie, wytrzymaja wiecej niz race.

Pamietaj zeby zawsze miec $$ w rezerwie, 20-30% calosci sumy jaka masz zamiar przeznaczyc. Tak na wszelki wypadek.
Kolektory dolotowe & wydechowe, wydechy, przepustnice, intercoolery, chlodnice, szyny paliwowe, aluminiowe zbiorniki paliwa.
Awatar użytkownika
Neo2005
Sponsor
Sponsor
Posty: 918
Rejestracja: czw 08 maja, 2008 15:05
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

ODINN pisze:o ile pamietam, w zest wydechu sa wszystkie uszczelki "od-do".

Jezeli masz kupiony komplet uszczelek do silnika, powinno byc tam wszystko, nawet z czescia wydechowych.

jak nie zamierzasz pakowac wiecej niz 350KM, to w teorii nic nie powinno sie stac jak bedziesz mial wal na 2 szlif. ale wg mnie to juz tak troche na granicy (ja np wolalbym max na 1 szlif)

oleju i filtrow nie licz, bo to sa rzeczy ktore sobie wymieniasz na codzien.

przewody w oplocie 270

przeplywka od np z32 - cena - zalezy - czasem mozna urwac taniej uzywke ~300zl+ ? roznie naprawde.

pokrywe zaworow mozesz sobie zrobic sam.

CALICO sa z dodatkowymi powlokami (np w nascarze na takich suna), ogolnie, wytrzymaja wiecej niz race.

Pamietaj zeby zawsze miec $$ w rezerwie, 20-30% calosci sumy jaka masz zamiar przeznaczyc. Tak na wszelki wypadek.
Tak mam komplet uszczelek do silnika TAKOMY (pisać czy dobre są :P )

No wiem ze w wydechu są uszczelki ale słyszałem ze lepiej kupić nissanowskie do kolektor-turbo bo inne się wysrają.

Ja bym wolał nominał :) no własnie ten wał jest najgorsza sprawa, jezeli ktoś ma wał na pierwszy szlif to pisać ceny!!!

Przewody + wysyłka wyjdzie nie całe 300 :) ale juz lepiej zaokrąglić.

A czym pomalować pokrywr zaworów?

To ja wole CALCIO :) chyba ze nie są potrzebne az tak mocne?

O rezerwie pamietam.

+ Przepływka - 300 zł
Części tuningowe bovy, naby, pasy szelkowe, wskazniki, turbo timery,stozki, kierownice i wiele wiele innych - zawsze w dobrych cenach !!! 505-205-558

Lista części: http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=14275251

My project s13 http://forum.turbokillers.com/tematy23/ ... vt9286.htm
Awatar użytkownika
ODINN
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 1575
Rejestracja: czw 01 wrz, 2005 02:41
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

do kolektora mozna nissanowskie, mozna tez metalowe cometica. Trzeba po prostu przypilnowac zeby w kazdym przypadku, powierzchnia styku glowicy/kolektora byla rowna, bo jak nie jest, to wypali bez wzgledu na uszczelke

co do walu - mozesz zajrzec na gielde, zawsze cos sie tam znajdzie.

ktos malowal pokrywy zaworow, wg mnie mozesz np jakas farba kora sie maluje np zaciski hamulcowe... albo czymkolwiek sensownym, nie pamietam jak bardzo sie pokrywy nagrzewaja.

wybor panewek to juz sprawa osobista. w teorii "bezpieczniejszy" bedziesz z calico, ale z kolei, race sa tansze...

zanim zaczniesz cokolwiek robic, zbierz wszystko do kupy (mniej wiecej....), zeby ci jakiejs <font class="red">PIP</font> nie brakowalo, na ktora bedziesz musial czekac nie wiadomo ile.
Kolektory dolotowe & wydechowe, wydechy, przepustnice, intercoolery, chlodnice, szyny paliwowe, aluminiowe zbiorniki paliwa.
Awatar użytkownika
Neo2005
Sponsor
Sponsor
Posty: 918
Rejestracja: czw 08 maja, 2008 15:05
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

No tak, więc trzeba będzie się zastanowić i uzbierać kase. Tak jak napisałem narazie to tylko plany i myśli co moze być najlepszym wyjściem.
Części tuningowe bovy, naby, pasy szelkowe, wskazniki, turbo timery,stozki, kierownice i wiele wiele innych - zawsze w dobrych cenach !!! 505-205-558

Lista części: http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=14275251

My project s13 http://forum.turbokillers.com/tematy23/ ... vt9286.htm
Awatar użytkownika
ODINN
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 1575
Rejestracja: czw 01 wrz, 2005 02:41
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Neo2005 pisze:No tak, więc trzeba będzie się zastanowić i uzbierać kase. Tak jak napisałem narazie to tylko plany i myśli co moze być najlepszym wyjściem.
to, jaki silnik wybierzesz, ca, sr, rb, inny, to juz calkowicie twoja decyzja... :mrgreen:

powodzenia
Kolektory dolotowe & wydechowe, wydechy, przepustnice, intercoolery, chlodnice, szyny paliwowe, aluminiowe zbiorniki paliwa.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki CA”