Melchior koniecznie powiedz im ze przyjechales specjalnie 150 km zeby z nimi pogadac przez 15 min. Oni sa tam zalatani na maxa i jak im powiesz tak to wezma to pod uwage
Acha co do obiawów stukania to tez mialem tak ze jak lekko dodawalem gaz to stukało jak puszczałem to stukało a jak dodawalem mocniej to nie stukało...
stukanie
Moderator: Moderator
Tak to był zapłon. ale poprzedni mechanik cos na maxa nakombinował z aparatem zaplonowym bo:
- zle ustawił zapłon
- jakis bolec urwał sie z aparatu zaplonowego i dorobił z drutu
- na wałku rozrzadu jest tez jakis dzyndel czy cos takiego to mu cos niepasowalo to to
urwał ( w ten sposób rozpiepszył mi wałek)
- aaaaa wymienił mi jeszcze swiece powiedział ze na platynowe (do Jacka jak pojechalem
to sie okazalo ze gówno nie platynowe i na dodatek to jeszcze nie byly do nissana)
- i oddał mi samochód mówiac ze naprawił i ze koszt 700 zł
- finał był taki ze jak z ronda wychodzilem to dalem gaz do dechy 6 tys rpm i mi samochód
zgasł nagle probowalem go odpalic i nic. Na nastepny dzien do jacka do warsztatu
pojechalem i okazalo sie ze ten bolec urwał sie i wpadł w
rozrzad
Ale to wszystko byla wina zapłonu tzn chodzi mi o to stukanie zaworów ja mialem w zakresie obrotów 2500-2800 rpm
- zle ustawił zapłon
- jakis bolec urwał sie z aparatu zaplonowego i dorobił z drutu
- na wałku rozrzadu jest tez jakis dzyndel czy cos takiego to mu cos niepasowalo to to
urwał ( w ten sposób rozpiepszył mi wałek)
- aaaaa wymienił mi jeszcze swiece powiedział ze na platynowe (do Jacka jak pojechalem
to sie okazalo ze gówno nie platynowe i na dodatek to jeszcze nie byly do nissana)
- i oddał mi samochód mówiac ze naprawił i ze koszt 700 zł
- finał był taki ze jak z ronda wychodzilem to dalem gaz do dechy 6 tys rpm i mi samochód
zgasł nagle probowalem go odpalic i nic. Na nastepny dzien do jacka do warsztatu
pojechalem i okazalo sie ze ten bolec urwał sie i wpadł w
rozrzad
Ale to wszystko byla wina zapłonu tzn chodzi mi o to stukanie zaworów ja mialem w zakresie obrotów 2500-2800 rpm
boze Fila co ty sie masz z tymi mechaniorami to sie w głowie nie miesci nrmalnie skad ty biezesz takie masy idjotów??
Ale czy to jest normalne czy coś trzeba z tym zrobić??komis pisze:ramzes w s14 po odpaleniu moze halasowac napinacz lancucha rozrzadu ,jak napompuje olej to przestaje grzechotac
Dzięki
Już wiem co stuka w moim silniku. Bałem się takiej diagnozy : panewki.
Jacek z Jutrzenki posłuchał i zawyrokował. Trudno. Teraz muszę znaleźć wał korbowy w miarę sprawny.
Przy okazji wlazłem pod suprę kameleona by zobaczyć jaki wydech jej założyli - prawdziwa rynna. Średnica 20 cm jak na moje oko. Nie jakiś 2 cale ale cali cały szereg.
A przy okazji : wał z czwartym szlifem wytrzymał 1,5 roku i 16 tyś kilometrów.
Gratulujemy wałowi, świeć Panie nad jego gładzią.
Jacek z Jutrzenki posłuchał i zawyrokował. Trudno. Teraz muszę znaleźć wał korbowy w miarę sprawny.
Przy okazji wlazłem pod suprę kameleona by zobaczyć jaki wydech jej założyli - prawdziwa rynna. Średnica 20 cm jak na moje oko. Nie jakiś 2 cale ale cali cały szereg.
A przy okazji : wał z czwartym szlifem wytrzymał 1,5 roku i 16 tyś kilometrów.
Gratulujemy wałowi, świeć Panie nad jego gładzią.
ramzes jezeli to slychac przez 2 sekundy to jeszcze nic groznego ,ale jezeli to masz przy kazdym odpaleniu i trwa dluzej to trzeba to sprawdzic ,i lepiej nie rob przegazowek poczekaj na wolnych obrotach az ucichnie
200sx s14-250KM
-STREET RACERS KRAKOW-
-STREET RACERS KRAKOW-
to sie zdaża czasami. Nawet jak długo pochodzi to stuka dalej, troche słabiej, przestaje dopiero jak wrzuce bieg i rusze, coś zachrobocze nieprzyjemnie i już jest spokój!komis pisze:ramzes jezeli to slychac przez 2 sekundy to jeszcze nic groznego ,ale jezeli to masz przy kazdym odpaleniu i trwa dluzej to trzeba to sprawdzic ,i lepiej nie rob przegazowek poczekaj na wolnych obrotach az ucichnie
to nie zazdroszcze tego stukania hehe u mnie to samo tyle ze ja samochodu nie ruszam spod domu. Tak wala panewki ( na 99% ) ze az glowa boli no ale coz zobaczymy co z tego bedzie. pozdrawiam
Kubus
Kubus
Witam!
Mam takie pytanie - jaki olej wlac do s13turbo '91 ze stukajacym jednym
zaworkiem hydraulicznym? 5w40 syntetyk czy 15w40 mineral? silnik ma
przejechane 100 000km, na dotarcie po naprawach byl zalany
syntetykiem, a zaworek jak stukal tak stuka i nie bardzo chce mi sie
go wymieniac. z gory dziekuje za sugestie. czy jest szansa ze po zalaniu mineralnym przestanie stukac?
pozdrawiam
locdog
Mam takie pytanie - jaki olej wlac do s13turbo '91 ze stukajacym jednym
zaworkiem hydraulicznym? 5w40 syntetyk czy 15w40 mineral? silnik ma
przejechane 100 000km, na dotarcie po naprawach byl zalany
syntetykiem, a zaworek jak stukal tak stuka i nie bardzo chce mi sie
go wymieniac. z gory dziekuje za sugestie. czy jest szansa ze po zalaniu mineralnym przestanie stukac?
pozdrawiam
locdog
nie wiem czy przestanie stukac ale bym lał 10/40 polsyntetyk mobila
Mozesz sprobowac dolac jakiegos uszlachetniasza np. xeramix jak to nie pomoze radze wymienic samoregulator nie jest to az taki wielki problem a pomoze od razu bedzie jak reka odiol
Hej!!! MOze ktos podpowie co moze byc przyczyna metalicznych odglosow w okolicy kolektora ssacego w granicach 3 tys obrotow i wiecej? Nigdy sie z tym nie spotkalem, a jezdze Nissanem od roku. Moja taksoweczka pochodzi z 91 roku...
Mozliwe ze panwwa poplynela albo spierdzielil sie jakis zaworek i napierdziela o tlok lub jakas blacha sie obluzowala i napierdzilela sprawdz czy dobrze jest skrzynbia dokrecona od strony kolektora ssacego ruchomy jest tylko rozrusznik tak ze szkaj stuku tam w glowicy albo panewki.