stukanie

Wszystko na temat silników CA

Moderator: Moderator

ChEsTeR

Tyle ze na modlinie to ja nie mialem kompresji i poszla sie walic uszczelka w turbinie tak ze wszystko co pompowala walila w gwizdek.
Wiec nie ma co tutaj sie spierac.
Zrobisz swojego RIP'A to sie scigniemy i wtedy sie zobaczy.
Chociaz i tak przewiduje ze dlugo nie pojezdzisz :D .
Bedzie REDLINE!!!!!!!!!!! i puf :? o zepsuło sie. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Awatar użytkownika
Paweł
Stały gość
Stały gość
Posty: 227
Rejestracja: pn 24 lis, 2003 19:04
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Chłopaki macie docip :twisted: , ale proponuję pojedynek.Umówcie się na jakiś termin tak żeby każdy mógł podrasować autka ni mnie mógł powiedzieć ze coś nie działało. I my wszyscy popatrzymy na te brzdęk :mrgreen: łup, bum i tak dalej :D :D No i będzie fajnie ii zarazem koniec sporu

ps. no i co wy na to????

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
dr Mike
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 537
Rejestracja: pn 28 lip, 2003 11:50
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Paweł pisze:Chłopaki macie docip :twisted: , ale proponuję pojedynek.Umówcie się na jakiś termin tak żeby każdy mógł podrasować autka ni mnie mógł powiedzieć ze coś nie działało. I my wszyscy popatrzymy na te brzdęk :mrgreen: łup, bum i tak dalej :D :D No i będzie fajnie ii zarazem koniec sporu

ps. no i co wy na to????

Pozdrawiam
Mnie sie podoba. :D
ChEsTeR

Gdyby nie to ze brak mi kasy na przeglad i OC juz była by nysa prawie gotowa
robin

Witam

Kupiłem Nissana i mam coś bardzo podobnego do objawów o których pisze Fila.Po auto byłem 400 km od domu i przyjechałem nim.Jest wszystko ok. ale właśnie między 2200-2800 jest takie jakby chrobotostukanie.Jeśli koś słyszał kiedyś silnik dużego fiata albo poloneza to właśnie takie coś jest tam , tylko że tam to jest normalne.
Ktoś nalał oleju centymetr poza H. Chyba trzeba by odlać ?
Czy znacie kogoś we Wrocławiu kto zająby się zapłonem ?

POZDRAWIAM
Fila.
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 614
Rejestracja: wt 29 lip, 2003 15:56
Lokalizacja: nikad
Kontakt:

Z wrocławia od nas jest Łukasz on napewno ci pomoze niestety nie ma go chyba w polsce teraz. Jest tez Bodiniusz.. Napisz do nich maila, PM.... U mnie bylo słyhchac trrrrrrr i to podobno zawory stukały przez zle ustawiony zaplon.
ChEsTeR

Jak słyszysz chrobotanie przy dodawaniu gazu cos ala chrrrrrum chrrrrrum to pewnie panewki.
A teraz do fili. Jezeli jak mowisz ten bolec sie urwal i wpadl podczasz jazdy do rozrzadu to ten jacus musi cos sciemniac. Nie ma takiej mozliwosci aprat jest wkladany bezposrednio w wałek i nie ma mozliwosci wypadniecia tego bolca nawet jak sie urwie, druga sprawa ten aparat jest montowany na wielowypust tak ze nawet jak sie urwie tan bolec to zapolon nie ma prawa sie sam przestawic.
Fila.
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 614
Rejestracja: wt 29 lip, 2003 15:56
Lokalizacja: nikad
Kontakt:

Chester nie mam pojecia. Mi juz sie stalo tak 2 razy. Bolca nie mam ani na moim statym wałku ani na nowym. A jak tam kombinował jeden magik z góry kalwari to powiem ci szczerze ze wszystko jest mozliwe.
pSyl0

I znowu uslyszalem ten malo przyjemny dzwiek :x wymienialem je tydzien temu i znowu stukaja i tak siedze i sie zastanawiam czy tym razem "przy okazji" wymiany panewek i szlifu walu nie zrobic kapitalki.

PS Moze ktos z klubowiczow ma do sprzedania wal korbowy do CA18DET??
Awatar użytkownika
Karrlos
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 1402
Rejestracja: pn 26 sty, 2004 22:22
Lokalizacja: Gdańsk

Ja mam wał. Dzwoń do Jarka 0602227141. Auto jest w trakcie rozbierania także dogadaj się z nim co do ceny i terminu dostawy,
EMWU is dead
Awatar użytkownika
Dominik
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 132
Rejestracja: sob 01 lis, 2003 14:20
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

To może ja wtrące tutaj swoje 2 grosze :D
Pracuje w warsztacie z kumplem który jest silnikowcem i powiedział mi tak:
sama wymiana panewek nic nie da. wał musi byc szlifowany, blok musi iść do osiowania bo będzie obracało panewki.
panowie dajcie silnik do mechanika i to do dobrego np. Jarkowy.
Nie grzebcie w nim sami bo nic z tego nie będzie, to trzeba wszystko pomierzyć dokładnie i musi tam być czyściutko bo znowu padnie :cry: .
moim zdaniem lepiej zrobic raz i porządnie łącznie ze szlifem cylindrów wymianą tłoków i perścieni.
Naprawdę taka jest moja rada. Przepraszam że się może wymądrzam ale takie jest moje zdanie i jeśli zrobicie tak jak to ma być zrobione tzn. dokładnie, w idealnej czystości i wymieniając wszystkie rzeczy które trzeba wymienić to zrobicie to raz i autko będzie długo służyć bezawaryjnie :)
Oby asfalt zawsze był suchy, gładki i lśniący. Amen
pSyl0

Dominik: zdaje sobie z tego sprawe i pewnie jak wiekszosc klubowiczow popelnilem blad oddajac auto do "zwyklego" mechanika, ktory wymienil mi panewki i powiedzial ze bedzie wszytko oki. Teraz wiem ze auto powinienem oddac do kogos kto sie na tym zna (do Jarka mam najblizej).

Zastanawiam sie tylko nad tym czy robic rzeczy tylko zwiazane z panewkami i czy majac juz silnik rozebrany nie zrobic calosci...
Awatar użytkownika
Karrlos
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 1402
Rejestracja: pn 26 sty, 2004 22:22
Lokalizacja: Gdańsk

zrób cały, będzie dłużej służył.
I pamiętaj że w tym aucie nie ma co oszczędzać. Rób wszystko jak trzeba bo inaczej wszystko po kolei Ci padnie
EMWU is dead
pSyl0

Karrlos: a w jakim stanie jest motor w tym SX'sie ktorego przyciagnales z GB?? I czy nie chcial bys go sprzedac??
Awatar użytkownika
kubus
Stały gość
Stały gość
Posty: 486
Rejestracja: czw 25 mar, 2004 08:30
Lokalizacja: GDA
Kontakt:

odpowiedz znasz :P heheh
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki CA”