stukanie
Moderator: Moderator
- djlasior
- Coś już wiem
- Posty: 168
- Rejestracja: pt 23 lip, 2010 18:04
- Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
- Kontakt:
Mam to u siebie cały czas od odpalenia dziś wyciągłem szklanki i będzie czyszczenie wszystkich po kolei. Podejrzewam szklanki do wymiany ale moszesz sprubować wyczyścić i zobaczysz tylko każda po kolei nie wszystkie na raz bo wszystko pomieszasz.
-
- Coś już wiem
- Posty: 51
- Rejestracja: śr 18 kwie, 2012 23:22
- Lokalizacja: Gdynia
Wystarczyla zmiana oleju :] Zalalem Valvoline VR1 i jak reka odjal.djlasior pisze:Mam to u siebie cały czas od odpalenia dziś wyciągłem szklanki i będzie czyszczenie wszystkich po kolei. Podejrzewam szklanki do wymiany ale moszesz sprubować wyczyścić i zobaczysz tylko każda po kolei nie wszystkie na raz bo wszystko pomieszasz.
a jak stuka? turbo prędzej by piszczało jak by łopatki zahaczały o muszlę a jak schodzi z obrotów to stuka?
Poszukuję...
panewki
Nie tylko, normalnie na luzie też je słychać. U mnie w przedziale od 2500-3500 obrotów. Pod obciążeniem słychać je trochę ciszej. Zrób test z zaciągniętym hamulcem ręcznym. Rękaw na maksa, bieg i staraj się ruszyć. Przynajmniej wyeliminujesz dźwięki trzęsącej się budy w ruchu na nierównościach.
Ostatnio zmieniony wt 27 maja, 2014 00:43 przez BloodS, łącznie zmieniany 1 raz.
no i mi też coś stuka, może ktoś będzie wiedział co to takiego?
ostatnio pękł wieloklin na wałku wydechowym i zaczęło się to stukanie, po wymianie wałka, przy okazji rozrządu i zalaniu nowych płynów nadal stuka.
https://www.youtube.com/watch?v=pywY-63 ... e=youtu.be
ostatnio pękł wieloklin na wałku wydechowym i zaczęło się to stukanie, po wymianie wałka, przy okazji rozrządu i zalaniu nowych płynów nadal stuka.
https://www.youtube.com/watch?v=pywY-63 ... e=youtu.be
"Spiritually, everything should be turbo charged" - Turbo Yoda MCM
Właśnie też się tego obawiam, co prawda panewki mam ACL, ale nic nie jest wieczne ;/
Zastanawia mnie tylko jeden szczegół, mam u siebie dziwnie ustawiony zapłon, tzn prawie na maxa w lewo. W tym położeniu auto jedzie jak szalone, jak ustawię zapłon na lampę, auto w ogólne nie chce jechać, a to dziwne stukanie znika. Stuka tylko jak CAS jest wychylony na maxa w lewo ;/
Czy to możliwe, żeby w nistunie było coś namieszane z wyprzedzeniem zapłonu?
Zastanawia mnie tylko jeden szczegół, mam u siebie dziwnie ustawiony zapłon, tzn prawie na maxa w lewo. W tym położeniu auto jedzie jak szalone, jak ustawię zapłon na lampę, auto w ogólne nie chce jechać, a to dziwne stukanie znika. Stuka tylko jak CAS jest wychylony na maxa w lewo ;/
Czy to możliwe, żeby w nistunie było coś namieszane z wyprzedzeniem zapłonu?
"Spiritually, everything should be turbo charged" - Turbo Yoda MCM
Na moje ucho to raczej nie brzmi jak panew, przynajmniej u mnie te stukanie było takie bardziej puste i głośniejsze. U Ciebie to jakby bardziej z głowicy dochodzi. Poza tym jeśli stuka tylko przy wychylonym CASie to nie może byc w takim razie panew, bo jej nie zrobiło by różnicy jak masz ustawiony zapłon, żeby sobie postukiwać