: ndz 21 wrz, 2014 15:17
arnie, masz racje utarlo sie, sprawdziles osobiscie czy lubisz powtarzac za innymi?
Szaman, odpowiem mniej ironicznie niż Twoje pytanie: sprawdziłem osobiście i nie lubię powtarzać za innymi.szaman pisze:arnie, masz racje utarlo sie, sprawdziles osobiscie czy lubisz powtarzac za innymi?
yy ale ze co? czytalem twoj temat i wychodzi na to ze kupiles s13 z ca w ktorym klepala panewka?? i jak to sie odnosi do twojego uzytkowania CA?? kupiles popsute to masz popsute, nie wiesz w jakich warunkach bylo uzytkowane, a to w SR nie padaja panewki? w JZ nie padaja??arnie pisze:szaman napisał/a:
arnie, masz racje utarlo sie, sprawdziles osobiscie czy lubisz powtarzac za innymi?
Szaman, odpowiem mniej ironicznie niż Twoje pytanie: sprawdziłem osobiście i nie lubię powtarzać za innymi.
Polecam także mój temat na forum, możesz zajrzeć i przekonać się że faktycznie sprawdziłem.
Jeśli oczywiście masz ochotę. Pozdrawiam.
W którymkolwiek padniętym CA na tych nowych gratach.arnie pisze:Binio ale pytasz o moje CA?
ja wiem czy słabsza...B16A2 to 100 km z litra pojemności, wysokie CR a konstrukcja z końca lat 80. Binio, znam osobiście kilka takich przypadków, gdzie zmieniono panewki bez mierzenia wału i korb i lata to do dzisiaj - mowa właśnie o hondowskich jednostkach. Rozebrałem do tej pory 2 sztuki CA i każde miało porysowany wał i panewki nadające się do wyrzucenia.szaman pisze:przykłady silnikow nie doladowanych to chyba slabsza opcja