Witam!
Moja S14 stała 3 miesiące nieodpalana, ale to dłuższa historia i nie chcę się o tym rozpisywać . Po tym czasie jest z nią parę problemów:
1. Na początku z kierunkami było wszystko ok, ale po jakimś dniu, może dwóch przestały przerywać i w rezultacie świeciły stałym światłem, nawet na awaryjkach. Niestety po jakimś czasie przestały się świecić w ogóle. Podejrzenie padło na bezpiecznik, który niestety okazał się nieprzepalony. Myślę, czy może to być sprawka przekaźnika, ale niestety nie wiem gdzie on się znajduje... Nic innego nie przychodzi mi do głowy.
2. Zbyt wysokie obroty na jałowym. Po rozgrzaniu trzymają na poziomie 1200rpm, wcześniej było ok. 800-900, już nie pamiętam. Jako że długi czas jeździłem Hondą, z przyzwyczajenia chciałem wyregulować to śrubką przy przepustnicy, której okazało się, że Nissany jednak nie mają . Linka gazu również nie jest na tyle naciągnięta, by otwierała przepustnicę. Również brak kolejnych pomysłów...
3. No i jeszcze jeden problem, a mianowicie dziwne huczenie w prawym kole podczas skręcania w prawo. Co ciekawe, nie dzieje się to na zimnym silniku, a jedynie na rozgrzanym. Podejrzewam niby łożysko, ale i tak coś mi nie pasuje...
Będę wdzięczny za wszelką pomoc
S14 - parę problemów (brak kierunków, dziwne huczenie...)
Moderator: Moderator
Co do kola sprawdz klocki. Ja mialem dziwne dzwieki z kola myslalem ze to lozysko a to blaszka od klockow sygnalizowala niski ich poziom. Jesli nie to to pewnie lozysko.
Co do kierunkow sprawdz zarowki i podlaczenie samych kierunkow. Przod i Tyl jak nie to wtedy przy przelaczniku sprawdz czy tam jakis kabelek sie nie rozpadl.
Co do obrotow u mnie nie schodzil na jalowe kiedy mial malo plynu chlodniczego sprawdz wiec moze i to u ciebie sie stalo. Normalnie powino byc okolo 900 na jalowym
Co do kierunkow sprawdz zarowki i podlaczenie samych kierunkow. Przod i Tyl jak nie to wtedy przy przelaczniku sprawdz czy tam jakis kabelek sie nie rozpadl.
Co do obrotow u mnie nie schodzil na jalowe kiedy mial malo plynu chlodniczego sprawdz wiec moze i to u ciebie sie stalo. Normalnie powino byc okolo 900 na jalowym
W123 81` 280E 185 HP
200SX 94` 280 HP
V70 97` 2.0T AWD 225 HP
" Most important thing is not power but engine response "
Don`t say what you think cause you get Ban
200SX 94` 280 HP
V70 97` 2.0T AWD 225 HP
" Most important thing is not power but engine response "
Don`t say what you think cause you get Ban