Witam,
Mam dwa krotkie pytania:
1. Jakiego rzedu moce wytrzymuje oryginalny wal z SR20DET?
2. Czy ktos rozwiercal SR20DET do 2.3 ? Czy widzial jakie efekty to daje ?
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Brian-Cr ... ccessories
Tu jest zestaw do powiekszenia ktory mnie interesuje tylko pytanie jakie beda efekty.
Dzieki za info
Wal korbowy SR20DET / Rozwiercanie SR20DET
Moderator: Moderator
W123 81` 280E 185 HP
200SX 94` 280 HP
V70 97` 2.0T AWD 225 HP
" Most important thing is not power but engine response "
Don`t say what you think cause you get Ban
200SX 94` 280 HP
V70 97` 2.0T AWD 225 HP
" Most important thing is not power but engine response "
Don`t say what you think cause you get Ban
To jest stroker kit czyli masz w nim nny wal niz serja z dluzszym wykorbieniem czyli tlok wykonuje dluzszy skok , to zwieksza pojemnosc o 0,2 litra a dodatkowy 0,1 uzyskujesz przez nadwymiarowe tloki czyli 89mm bodajze takie same jak w 300zx
czyli faktycznie rozwiercenie bloku da ci tylko 0,1L badz az 0,1L
wal podobno 600 znosi a pózniej sie zaczynaja problemy z blokiem
czyli faktycznie rozwiercenie bloku da ci tylko 0,1L badz az 0,1L
wal podobno 600 znosi a pózniej sie zaczynaja problemy z blokiem
Ostatnio zmieniony pt 07 lis, 2008 17:08 przez szeni, łącznie zmieniany 1 raz.
600 koni? Brzmi calkiem niezle bo w swoim SR20DET chce dosc do 450-500 i na tym zakonczyc ten projekt. Wiec powinien styknac stockowy wal.
W123 81` 280E 185 HP
200SX 94` 280 HP
V70 97` 2.0T AWD 225 HP
" Most important thing is not power but engine response "
Don`t say what you think cause you get Ban
200SX 94` 280 HP
V70 97` 2.0T AWD 225 HP
" Most important thing is not power but engine response "
Don`t say what you think cause you get Ban
Silnik na wiosne idze do kucia, kolektor dolotowy greedy z plennum itp Po skonczeniu pewnie zostanie malo co z oryginalu w silniku. Ale jak robic to na konkrecie
W123 81` 280E 185 HP
200SX 94` 280 HP
V70 97` 2.0T AWD 225 HP
" Most important thing is not power but engine response "
Don`t say what you think cause you get Ban
200SX 94` 280 HP
V70 97` 2.0T AWD 225 HP
" Most important thing is not power but engine response "
Don`t say what you think cause you get Ban
bedziesz tulejowal czy zostawiasz tak jajk jest?
i stroker ? czy tylko bore bedzie ?
niebardzo rozumiem kolektor z plenum ? wedlug mnie to to samo
przy tych mocach warto pomyslec nad wieksza przepustnica i czym co to wszystkoogarnie ...
no i o skrzyni bo nie tylko skrzynie zca maja problemy przy duzych mocach ehhe a to dosc kosztowyny wydatek ;D
A i co chcesz zrobic z glowica ? vtc zostaje ?
i stroker ? czy tylko bore bedzie ?
niebardzo rozumiem kolektor z plenum ? wedlug mnie to to samo
przy tych mocach warto pomyslec nad wieksza przepustnica i czym co to wszystkoogarnie ...
no i o skrzyni bo nie tylko skrzynie zca maja problemy przy duzych mocach ehhe a to dosc kosztowyny wydatek ;D
A i co chcesz zrobic z glowica ? vtc zostaje ?
poczytaj sobie i zastanow sie czy warto wogole kuc do jazdy miejskiej. na seryjnych gratach , silnikeim po rozbiorce i wymianie niektorych elementow z tlokami z 300 ZX auto wyda do 400KM bez problemu
http://www.nissantech.pl/index.php?showtopic=2056
pozdr
http://www.nissantech.pl/index.php?showtopic=2056
pozdr