Wal korbowy SR20DET / Rozwiercanie SR20DET

Wszystko na temat silników SR

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
I.T
Stały gość
Stały gość
Posty: 230
Rejestracja: śr 07 maja, 2008 22:12
Lokalizacja: Gdansk
Kontakt:

Witam,

Mam dwa krotkie pytania:
1. Jakiego rzedu moce wytrzymuje oryginalny wal z SR20DET?

2. Czy ktos rozwiercal SR20DET do 2.3 ? Czy widzial jakie efekty to daje ?
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Brian-Cr ... ccessories
Tu jest zestaw do powiekszenia ktory mnie interesuje tylko pytanie jakie beda efekty.

Dzieki za info
W123 81` 280E 185 HP
200SX 94` 280 HP
V70 97` 2.0T AWD 225 HP

" Most important thing is not power but engine response "

Don`t say what you think cause you get Ban
Awatar użytkownika
szeni
Stały gość
Stały gość
Posty: 229
Rejestracja: pt 24 lis, 2006 11:28
Lokalizacja: wwa mokotów

To jest stroker kit czyli masz w nim nny wal niz serja z dluzszym wykorbieniem czyli tlok wykonuje dluzszy skok , to zwieksza pojemnosc o 0,2 litra a dodatkowy 0,1 uzyskujesz przez nadwymiarowe tloki czyli 89mm bodajze takie same jak w 300zx

czyli faktycznie rozwiercenie bloku da ci tylko 0,1L badz az 0,1L 8)

wal podobno 600 znosi a pózniej sie zaczynaja problemy z blokiem
Ostatnio zmieniony pt 07 lis, 2008 17:08 przez szeni, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
I.T
Stały gość
Stały gość
Posty: 230
Rejestracja: śr 07 maja, 2008 22:12
Lokalizacja: Gdansk
Kontakt:

600 koni? Brzmi calkiem niezle bo w swoim SR20DET chce dosc do 450-500 i na tym zakonczyc ten projekt. Wiec powinien styknac stockowy wal.
W123 81` 280E 185 HP
200SX 94` 280 HP
V70 97` 2.0T AWD 225 HP

" Most important thing is not power but engine response "

Don`t say what you think cause you get Ban
Awatar użytkownika
szeni
Stały gość
Stały gość
Posty: 229
Rejestracja: pt 24 lis, 2006 11:28
Lokalizacja: wwa mokotów

na tej turbinie co sie pytales co to jest? to przygotuj sie na kcizne-standalone-robienie calej glowicy kolektora dolotowego i jeszcze paru innych kwiatkow ;d ale powodzenia!
Awatar użytkownika
I.T
Stały gość
Stały gość
Posty: 230
Rejestracja: śr 07 maja, 2008 22:12
Lokalizacja: Gdansk
Kontakt:

Silnik na wiosne idze do kucia, kolektor dolotowy greedy z plennum itp Po skonczeniu pewnie zostanie malo co z oryginalu w silniku. Ale jak robic to na konkrecie
W123 81` 280E 185 HP
200SX 94` 280 HP
V70 97` 2.0T AWD 225 HP

" Most important thing is not power but engine response "

Don`t say what you think cause you get Ban
Awatar użytkownika
szeni
Stały gość
Stały gość
Posty: 229
Rejestracja: pt 24 lis, 2006 11:28
Lokalizacja: wwa mokotów

bedziesz tulejowal czy zostawiasz tak jajk jest?
i stroker ? czy tylko bore bedzie ?
niebardzo rozumiem kolektor z plenum ? wedlug mnie to to samo :D
przy tych mocach warto pomyslec nad wieksza przepustnica i czym co to wszystkoogarnie ...
no i o skrzyni bo nie tylko skrzynie zca maja problemy przy duzych mocach ehhe a to dosc kosztowyny wydatek ;D

A i co chcesz zrobic z glowica ? vtc zostaje ?
Awatar użytkownika
asmo666
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 87
Rejestracja: śr 19 wrz, 2007 11:02
Lokalizacja: Krakoff

poczytaj sobie i zastanow sie czy warto wogole kuc do jazdy miejskiej. na seryjnych gratach , silnikeim po rozbiorce i wymianie niektorych elementow z tlokami z 300 ZX auto wyda do 400KM bez problemu

http://www.nissantech.pl/index.php?showtopic=2056


pozdr
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki SR”