pomocy elektryka a swap sr20det by s13

Wszystko na temat silników SR

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
p.g.
Stały gość
Stały gość
Posty: 228
Rejestracja: sob 02 sie, 2008 12:19
Lokalizacja: olsztyn
Kontakt:

hmm panowie wlasnie czy zaiweszenie od s14/s14a pasuje do s13 bezproblemowo czy trzeba cos przerabiac?
yakuza.mce
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 12
Rejestracja: sob 05 lip, 2008 21:04
Lokalizacja: myślenice k. krak
Kontakt:

ja tył tylko piasty przekładałem na 5 srób a reszta sanki wachacze zostawiłem serie a przód cały czyli sanki. amory zostały od s13 i drazki reakkcyjne bo od s14a sa inne rozstawy mocowania do passa przedniego choc jest to do zorbienia mi sie nie chciało :mrgreen:


z elektryka dopiero teraz na dnaich po Sw sie zabieramy do walki wiec bede pisał na bierzaco jak to bedzie u mnie wyglondało ale mam nadzieje ze wszystko sprawnie pójdzie.
Awatar użytkownika
borimichal
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 2728
Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
Lokalizacja: Skoczów

Witam.
Mam pewne pytanie dotyczące NATS`u.
Otóz wyciaglem caly silnik z wiazka z anglika s14a 98rok-ale ze samochod nie mial kluczyka to nie mozna go było odpalić-mrugała kontrolka check engine-przez brak kluczyka.

W wiązce zlokazliowałem juz moduł od imo oraz antenke przy stacyjce.
Moje pytanie brzmi.
Czy da sie odizolowac okablowanie od modulu i antenki od imo z glownej wiazki samochodu i zostawic te moduly tylko przy wiazce silnikowej razem z kompem?A pozniej dostroić tylko chipa?

Moze jest jakis inny sposób na pozbycie sie NATSA??

moduł imo:
Obrazek

moj komputer:
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki SR”