200sx s14 95

Wszystko na temat silników SR

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
brt
Stały gość
Stały gość
Posty: 319
Rejestracja: śr 20 sie, 2003 18:57
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

dr Mike pisze:Czy Greenstuffy nie sa bardzo porownywalne z Ferrodo (ds 2000)? Bo sa jednak troche tansze.
Osobiscie nie testowalem ale znam bardzo duzo ludzi ktorzy w jednym aucie przejechali sporo roznych kompletow tarcz/klockow i najbardziej sa zadowoleni z EBC. Tam gdzie ja kupuje mozna nabyc produkty zimmerman ferrodo ebc brembo ale chyba najwiecej klientow kupuje ebc.
Pojezdze potestuje i zdam relacje.
TomaRacing
ul. Nadarzynska 51 Piaseczno

S14a drift spec
Goran220V

A poza tym kupujac brembo placisz dodatkowo za nazwe. Wszystko wyjdzie w praniu.
Goran220V

A ja jeszcze z innej beczki jako layman w tych sprawach. Czy jak sobie zamontuje takie lepsze tarczoklocki, ktore wyglada na to, ze naprawde beda hamowac to czy nie powiniem pomyslec o jakis wzmocnieniach w zawieszeniu/amortyzatorach? Albo chociaz sprawdzic te rzeczy i stopien ich zuzycia? Coby potem nie bylo, ze kola wyhamujo a buda poleci do przodu :shock: (tak jak to kiedys bylo w Reksiu, jak pomagal swojemu panu, temu chlopczykowi w blond afro (chyba blond bo mialem czarno biale tiwi) wyrwac zeba i przywiazal sznurek do zderzaka jakiegos samochodu no i buda sie zerwala z podwozia :D :D
Kruchy

no coz chyba by wypadalo zmienic jeszcze przewody hamulcowe z tego co ja sie tam orintuje/zaslyszalem...

"tarczkloki"?

nie, no ja jestem pod wrazeniem, znoooofff nagroda :D :wink:
Awatar użytkownika
dr Mike
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 537
Rejestracja: pn 28 lip, 2003 11:50
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Goran, masz jeszcze jakieś mleczne do wyrwania? :lol: :lol: :lol: :lol:
Goran220V

Mleka nie pijam takze mlecznych juz nie mam :)

Chyba jeszcze plyn powinien byc inny, pod nowe tarczoklocki ( :wink: ) ale to pewnie wszystko mi powiedza w Forti
Awatar użytkownika
dr Mike
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 537
Rejestracja: pn 28 lip, 2003 11:50
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Skoro już będziesz wymieniał tarczoklocki, to może przy okazji zamontujesz sobie NXa?
Goran220V

Ze strony z gadzetami do SX'ow, ktora zapodal Mike sciagnalem taka recenzje greenstuffow :?: :?:

Product: S14 Front Greenstuff

From: Geoff Boston
Date: Saturday 23 August, 2003

Review:

Don't buy these for your S14, they are no good. They overheat and burn the discs. Go for Mintex or Ferodo instead.


Pytanie na jakich tarczach jezdzil koles :?: . Bo jesli na standardowych to faktycznie kolezka z forti mowil, ze tarcze zostana szybko zjedzone. Natomiast jesli np. na EBC to teraz mam zgryz. Z tym, ze dotyczy to greenstuffow a nie red, ktore teoretycznie maja lepsze parametry.
Ech zycie... Majac 200SX'a chyba juz kazdy z nas bedzie skazany na mniejsze lub wieksze eksperymentowanie...
Awatar użytkownika
brt
Stały gość
Stały gość
Posty: 319
Rejestracja: śr 20 sie, 2003 18:57
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Goran220V pisze:Ze strony z gadzetami do SX'ow, ktora zapodal Mike sciagnalem taka recenzje greenstuffow :?: :?:

Product: S14 Front Greenstuff

From: Geoff Boston
Date: Saturday 23 August, 2003

Review:

Don't buy these for your S14, they are no good. They overheat and burn the discs. Go for Mintex or Ferodo instead.


Pytanie na jakich tarczach jezdzil koles :?: . Bo jesli na standardowych to faktycznie kolezka z forti mowil, ze tarcze zostana szybko zjedzone. Natomiast jesli np. na EBC to teraz mam zgryz. Z tym, ze dotyczy to greenstuffow a nie red, ktore teoretycznie maja lepsze parametry.
Ech zycie... Majac 200SX'a chyba juz kazdy z nas bedzie skazany na mniejsze lub wieksze eksperymentowanie...

Stary wierz mi ze trzeba byc niezlym artysta aby popalic wzmacniane tarcze i klocki. Ten koles mial na 100% orginalne tarcze lub zamienniki ale nie sportowe.
TomaRacing
ul. Nadarzynska 51 Piaseczno

S14a drift spec
Goran220V

Jesli chodzi o artystow w paleniu to mysle, ze paru by sie w turbokillersach znalazlo :twisted: :twisted:

SzescOsiemset !! SzescOsiemset !! SzescOsiemset !!! :wink:
Awatar użytkownika
dr Mike
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 537
Rejestracja: pn 28 lip, 2003 11:50
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Goran220V pisze:Jesli chodzi o artystow w paleniu to mysle, ze paru by sie w turbokillersach znalazlo :twisted: :twisted:

SzescOsiemset !! SzescOsiemset !! SzescOsiemset !!! :wink:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Fila.
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 614
Rejestracja: wt 29 lip, 2003 15:56
Lokalizacja: nikad
Kontakt:

:D :D :D :D qrde ja naprawde myslałem ze szescosiemset :D :D :D
Awatar użytkownika
Lukasz
Stały gość
Stały gość
Posty: 274
Rejestracja: czw 25 wrz, 2003 22:18
Lokalizacja: Dusseldorf | Wrocław
Kontakt:

michal pisze:Czesc od 3 miesiecy jestem szczesliwym (narazie) posiadaczem nissana .Nie dlugo musze wymienic klocki z przodu .Nigdzie nie moge kupic oprucz orginalnych za 800zl Moze ktos slyszal o jakis zamiennikach Jest jeszcze lozysko przedniego lewego kola orginal 800zl Czy ktos z was wie jaka jest roznica miedzy s14 a s15 w silniku bo s15 ma 250kM Podobno mozna w s14 do tego w prosty sposob doprowadzic Cos przekrecic i bach 250kM

What's this about a free boost upgrade?

It's true. You can get a 1-2 psi upgrade by removing the boost restrictor on the top of solenoid valve. It is identified by a white band on the hose which goes from inlet pipe to the solenoid valve. This pipe is at the top of the boost control solenoid. If you don't want to cut the hose, just get a piece of 1/4" fuel hose the same length, and replace the original hose with this new piece.

Remember to reconnect all hoses. There is nothing left off or disconnected after this modification. Let me stress this again, There is nothing left off or disconnected after this modification. Take the car for a drive and watch your boost gauge. Make sure there is no major increase or decrease in boost level. If there is, stop and recheck your work!

One or two PSI might not sound much, but remember that the export-spec cars run around 10psi (0.7 bar), this is up to twenty percent, or somewhere about 8-10 kilowatts at the rear wheels. On an S15, we saw 20KW at the wheels. Not bad for nothing!

So, the obvious questions are, why does it work, and will it cause any damage? It works because removing the restrictor changes the pressure signal to the wastegate actuator. From the factory, it is designed to open slowly, and make the transition nice and gentle, by allowing the wastegate to "creep" open a little before we reach the preset boost limit. The restrictor is what causes this creep, by restricting the flow from the solenoid valve. Without it, the wastegate stays shut (or as close as mechanically possible) till the preset level is reached. The opening is now a "snap" operation.

Will it hurt anything? We know of cars which have run this modification for 2-3 years without problems. If you fit an aftermarket boost controller, you generally take the restrictor hoses out anyway. Your mileage and durability may vary.

Niezłe co? 8)
Awatar użytkownika
IceMan
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 883
Rejestracja: sob 13 wrz, 2003 10:12
Lokalizacja: Szczecin

to teraz poprosze cos takiego do s13 :)
Awatar użytkownika
Lukasz
Stały gość
Stały gość
Posty: 274
Rejestracja: czw 25 wrz, 2003 22:18
Lokalizacja: Dusseldorf | Wrocław
Kontakt:

Dorzucam jeszcze lokalizacje tego wężyka.
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki SR”