Ciekawe objawy... czyżbym już nie miał sprzęgła? :)
Moderator: Moderator
wydaje mi sie ze to ani nie paliwo ani nie boostcut bo czkał by się wcześniej
i imho nic nie ma tu wspolnego sprzeglo.Forest pisze:wydaje mi sie ze to ani nie paliwo ani nie boostcut bo czkał by się wcześniej
Ja mialem taki objaw jakby po prostu wskazowka obrotosciomierza stawala w jednym miejscu i nie chciala isc dalej mimo wcisnietego gazu do oporu i wina za to byla nieszczelnosc, wiec moze i u Ciebie tak jest. W kazdym razie udalbym sie na pomiar AFR
Było: 200sx s13 SR20DET
Jest: 200sx s13 CA18DET
Sprzedam s13
topics20/s-s13-18t-z-gt28rs-vt31839.htm#288454
Jest: 200sx s13 CA18DET
Sprzedam s13
topics20/s-s13-18t-z-gt28rs-vt31839.htm#288454
oczywiscie ze nie sprzeglo , dlatego chcialem uscislic czy rosna obroty czy nie , bo z pierwszego postu to nie wynikalo jasno.
raczej to nie paliwo ani boost cut bo najwieksze obciazenie zazwyczaj jest jak turbo zaczyna pompowac i prycha przewaznie 3500-4500
sprawdz orurowanie tak jak radzi Endriu
raczej to nie paliwo ani boost cut bo najwieksze obciazenie zazwyczaj jest jak turbo zaczyna pompowac i prycha przewaznie 3500-4500
sprawdz orurowanie tak jak radzi Endriu
- bedo
- Coś już wiem
- Posty: 117
- Rejestracja: śr 14 maja, 2008 11:44
- Lokalizacja: Poznań - Jeżyce
- Kontakt:
Jeśli sobotnie pomiary ciśnienia paliwa nic nie wykażą, pojadę do Wojtreka (może kojarzycie, wcześniej miał hamownię przenośną, teraz też rolki na Smochowicach i śmiga Suprą) i zmierzę u niego AFR...