Ciekawe objawy... czyżbym już nie miał sprzęgła? :)

Wszystko na temat silników SR

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
bedo
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 117
Rejestracja: śr 14 maja, 2008 11:44
Lokalizacja: Poznań - Jeżyce
Kontakt:

Musicie koniecznie poczekać wobec tego :)
NO BLOW OFF, NO BLOW JOB!

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
Awatar użytkownika
Forest
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 504
Rejestracja: ndz 22 sty, 2006 18:03
Lokalizacja: Poznan
Kontakt:

wydaje mi sie ze to ani nie paliwo ani nie boostcut bo czkał by się wcześniej
Awatar użytkownika
EnDrIu
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 537
Rejestracja: wt 26 paź, 2004 14:33
Lokalizacja: Warszawa

Forest pisze:wydaje mi sie ze to ani nie paliwo ani nie boostcut bo czkał by się wcześniej
i imho nic nie ma tu wspolnego sprzeglo.

Ja mialem taki objaw jakby po prostu wskazowka obrotosciomierza stawala w jednym miejscu i nie chciala isc dalej mimo wcisnietego gazu do oporu i wina za to byla nieszczelnosc, wiec moze i u Ciebie tak jest. W kazdym razie udalbym sie na pomiar AFR
Było: 200sx s13 SR20DET
Jest: 200sx s13 CA18DET

Sprzedam s13
topics20/s-s13-18t-z-gt28rs-vt31839.htm#288454
Awatar użytkownika
Forest
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 504
Rejestracja: ndz 22 sty, 2006 18:03
Lokalizacja: Poznan
Kontakt:

oczywiscie ze nie sprzeglo , dlatego chcialem uscislic czy rosna obroty czy nie , bo z pierwszego postu to nie wynikalo jasno.
raczej to nie paliwo ani boost cut bo najwieksze obciazenie zazwyczaj jest jak turbo zaczyna pompowac i prycha przewaznie 3500-4500

sprawdz orurowanie tak jak radzi Endriu
Awatar użytkownika
bedo
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 117
Rejestracja: śr 14 maja, 2008 11:44
Lokalizacja: Poznań - Jeżyce
Kontakt:

Jeśli sobotnie pomiary ciśnienia paliwa nic nie wykażą, pojadę do Wojtreka (może kojarzycie, wcześniej miał hamownię przenośną, teraz też rolki na Smochowicach i śmiga Suprą) i zmierzę u niego AFR...
NO BLOW OFF, NO BLOW JOB!

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki SR”